wtorek, 22 kwietnia 2014

Witam!

Jest to pierwszy blog, który założyłam oraz pierwszy post na nim :) dlatego na początku chciałabym się ze wszystkimi przywitać. Mam na imię Karolina.
Dopiero startuję i uczę się wielu rzeczy dotyczących prowadzenia bloga i jego ustawień. Mam nadzieję, że uda mi się to wszytko ogarnąć i poruszanie się po nim będzie łatwe, a całość przejrzysta. Liczę na uwagi od bardziej doświadczonych użytkowników. Przyda się każda wskazówka i spostrzeżenie. 

Na blogu chciałabym pisać o wielu rzeczach, które mnie ciekawią, inspirują i poprawiają humor - krótko mówiąc: GLOBALNIE wszystko i o wszystkim. W planach mam dodawanie notatek na temat moich ulubionych filmów i książek, a także stosowanych przeze mnie kosmetyków - prawdopodobnie właśnie tej tematyki będzie najwięcej. Oprócz tego chciałabym także móc pochwalić się Wam swoimi zakupami niekosmetycznymi, możliwe, że niektóre z tych rzeczy przypadną komuś do gustu, a ja będę miała satysfakcje, że pomogłam w podjęciu decyzji jeśli chodzi o zakupy. Na moim blogu będą się pojawiać również posty nie związane z wyżej wymienionymi kategoriami. Stąd właśnie zakładka "Luźne rozmowy".

Dlaczego założyłam tego bloga? Dlatego, że sama bardzo lubię czytać blogi innych użytkowników i chciałam dołączyć do grona piszących. Będzie to blog głównie kosmetyczny, ale jak czytaliście wyżej, chciałabym go rozszerzyć o inne działy. Mam świadomość, że istnieje wiele blogów o podobnej tematyce, mam jednak ogromną nadzieję, że znajdę grono osób, którym będą podobały się moje wpisy i chętnie będą wracali na globalnie.blogspot.com :)




4 komentarze:

  1. Powodzenia i mnóstwa frajdy z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój blog! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń