czwartek, 15 maja 2014

Atomizer na perfumy

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać małe cudeńko, które skradło moje serce. Gadżet ten pewnie już wiele z Was zna. Sama o nim dużo słyszałam, ale nie wiedziałam, gdzie go dostać. Mowa tu o małym Atomizerze do perfum. Natrafiłam na niego przez przypadek, przeglądając różne aukcje na allegro. Nie zastanawiałam się długo, aby go zamówić :) tym bardziej, że cena mnie do tego bardzo zachęciła - 6,95 zł to naprawdę niewiele. Z tego co widziałam na innych aukcjach cena wahała się w granicach 12 - 14 zł więc trzeba przyznać, że udało mi się super trafić. 


Co to konkretnie jest? Jest to mały i lekki Atomizer do perfum o pojemności 5 ml, który można mieć zawsze przy sobie, nawet podczas podróży samolotem w bagażu podręcznym. A co w nim takiego niezwykłego? To, że można go wielokrotnie uzupełniać swoimi ulubionymi zapachami perfum. Z racji tego, że jestem osobą, która często krąży między trzema miastami, jest to dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie bo nie muszę wozić ze sobą dużego flakonika, a co za tym idzie, nie ma ryzyka, że w drodze rozbije mi się szklane opakowanie. Producent zapewnia, że naładowany Atomizer wystarczy na około 50 psiknięć, dlatego spokojnie można go zabrać na kilkudniowy wypad. Nadaje się także na co dzień. Ma około 8 cm więc idealnie pasuje do każdej damskiej torebki.
Napełnianie jest niesamowicie proste. Wystarczy z naszych ulubionych perfum ściągnąć nasadkę atomizera, zostaje sam "bolec", następnie nakładamy na niego ten oto gadżet. Na zdjęciu poniżej jest pokazane, że ma on w swoim dnie małą dziurkę. I to właśnie w nią wkładamy bolec z perfum. Na koniec wystarczy pompować, aż nasze małe cudeńko się napełni. Dokładny sposób napełniania jest pokazana na filmiku tu: KLIK
Nie ma obaw, że coś się z Atomizera wyleje. 


Jest dostępny w kilku kolorach, dlatego każdy wybierze coś dla siebie. Dla mnie każdy kolor był bardzo ładny i nie mogłam się na żaden zdecydować więc poprosiłam o wysyłkę losową :)
Atomizer jest wykonany z aluminium. Dużym plusem jest też to, że ma wskaźnik poziomu zawartości co pozwala na kontrolowanie tego kiedy musimy uzupełnić zapasy. 


Z zakupu jestem bardzo zadowolona. Taki Atomizer poleciałabym każdemu. Ja wiem, że ze swoim się nie rozstanę. To duża wygoda i komfort mieć ulubiony zapach przy sobie, bez konieczności zabierania ciężkiego flakonika perfum oraz bez obawy, że coś się wyleje lub stłucze.

Znałyście ten produkt? Może któraś z Was go używa? Piszcie śmiało! 

:*


37 komentarzy:

  1. bardzo fajna sprawa, sama takiego szukałam w drogeriach, na pewno zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też kiedyś szukałam czegoś takiego ale nigdzie nie było :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny gadżet, powinnam sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są takie atomizery, ja swój noszę w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo by mi się przydał, mam wersję podróżną jednych perfum, ale taki gadżet też byłby spoko

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sprawa,może w ten sposób odświeżać ulubiony pacha w ciągu dnia :)
    Poszukam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam ale uważam, że taki atomizer jest super. Przydałby mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  9. może i ja się skuszę . ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam, ale może się skuszę! :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest na prawdę genialny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł, ja jednak kocham perfumować się z oryginalnych opakowań ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, oryginalne buteleczki są zawsze ładniejsze ;)

      Usuń
  14. Wow! fantastyczne ! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię travalo bo można mieć zawsze ulubione perfumy przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiś czas temu zamówiłam podobny dla mamy, a później trafiłam na tekst, wg którego sa one bardzo nieszczelne i perfumy rozlewają się po całej torebce, ale na szczęście nic takiego się nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie też nic takiego nie ma miejsca :)

      Usuń
  17. Muszę się zaopatrzyć w taki atomizer :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie miałam nigdy takiego atomizera, ale to rzeczywiście bardzo praktyczna rzecz!
    Sama zawsze chętnie mam w torebce ulubione pachnidło, najczęściej jest to mała pojemność (30ml) moich ukochanych perfum :-)
    Z przyjemnością dodałam twój blog do obserwowanych i życzę dużo zabawy w dalszym blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzecz, nigdy nie miałam tego atomizera :)
    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie znałam :O super będę musiała sobie zamówić !!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, ale perfumy są też w flakonikach po 20 ml więc to nie jest ciężkie by zabrać, a chyba szkoda by mi było tak przelewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale niekoniecznie moje ulubione perfumy są we flakonikach o takiej pojemności. I nie chodzi tu tylko o kwestie ciężkości, ale też bezpieczeństwa. Podczas częstych podróży nie ma ryzyka, że buteleczka się stłucze. Więc dla mnie rozwiązanie super.

      Usuń
  22. Bardzo fajny gadżet ;) i cena niewielka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja najczesciej w podroze zabieram mgielki, które sa w plastikowym opakowaniu, wiec nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Banalnie proste, bardzo przydatne, a jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad czymś takim ani przypadkiem na to nie trafiłam. :D Od razu widać, że jest świetne, często mam właśnie problem, że moje ulubione perfumy są za duże, np do kopertówki. Też chętnie się zaopatrzę w taki atomizer, na pewno się przyda. :) W porę trafiłam na Twój post. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne kosmetyki :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę to sobie sprawić ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taki z Sephory i jestem z niego megazadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie widziałam czegoś takiego, ale powiem że przydatne, chociaż ja do torebki specjalnie kupuję małe perfumy, a w domu większe.

    OdpowiedzUsuń