poniedziałek, 19 maja 2014

Katalog La Roche-Posay

Dzisiaj przedstawiam Wam mały zestaw kosmetyków firmy La Roche-Posay. Nigdy dotąd nie stosowałam produktów tej firmy, ale stwierdziłam, że może warto spróbować, ponieważ słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat.


Jakiś czas temu w aptece dostałam katalog firmy La Roche-Posay, w którym było 5 próbek kremów.
1. Toleriane Ultra - intensywna pielęgnacja kojąca z neurosensyną - skóra jest natychmiastowo i długotrwale     ukojona i nawilżna, 1,5ml
2. Rosaliac CC Creme spf 30 - pielęgnacja skóry wrażliwej i skłonnej do zaczerwienień różnego                       pochodzenia, chwilowych lub trwałych, pojawiających się na całej twarzy lub miejscowo, 1,5ml
3. Hydraphase Intense Legere - intensywnie nawilża i wzmacnia połączenia komórkowe w naskórku, dając       długotrwały efekt nawilżenia i blasku skóry, 2ml
4. Hydraphase Intense Youx Eyes - wygładza zmarszczki wokół oczu. Intensywnie nawilża, 1,5ml
5. Redermic C - krem wypełniający zmarszczki wokół oczu, 1,5ml

Dodatkowo w katalogu znalazła się karta "Pierwszego zakupu", dzięki której podczas zakupów jakiegoś produktu tej firmy można było otrzymać zestaw mini produktów. Wystarczyło wypełnić kartę i zostawić ją przy kasie razem z paragonem.



Skusiłam się na zakup oczyszczającego żelu do skóry tłustej i wrażliwej Effaclar.
Przy jego zakupie dostałam zestaw dwóch mini produktów.
1. Woda termalna, 50ml
2. Żel nawilżający po opalaniu, 100ml
Z prezentów jestem bardzo zadowolona. Na pewno się przydadzą i chętnie je wypróbuję. Uważam też, że jak na mini produktwó ich pojemność nie jest taka mała.


Łagodny żel oczyszczający, łagodnie eliminuje zabrudzenia dzięki swej nieagresywnej bazie myjącej, bez mydła i sibstancji barwiących. Poprawia stan naskórka i dzięki działaniu soli cynku z glucasilem ułatwia usunięcie nadmiaru łoju. Dzięki łatwo tolerowanym składnikom myjącym, łagodnie oczyszcza skórę tłustą z niedoskonałościami. Eliminuje nadmiar sebum i odblokowuje pory. Oczyszczona w ten sposób skóra odzyskuje swą równowagę fizjologiczną i jest doskonale przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych.


Co jeszcze miłego spotkało mnie podczas zakupów w Super Pharm? To, że przy zakupie torby na zakupy za 2zł dostałam żel do mycia twarzy Lirene. Bardzo miła niespodzianka :)

Żel myjąco - peelingujący do twarzy z serii Youngy 20+ jest odpowiedni dla wszystkich typów cery; szczególnie polecany dla osób młodych 20+.
Chciałabyś pobudzić swoje zmysły i przenieść się na skapane w słońcu hiszpańskie wybrzeże?Żel myjąco-peelingujący do twarzy dostarczy Ci energii na cały dzień i zadba o odpowiednią pielęgnację Twojej skóry. Urzekająca formuła żelu z nutą hiszpańskiej pomarańczy oraz drobinkami peelingującymi zapewnia prawdziwą eksplozję świeżości, dokładne oczyszczenie skóry, a unikatowe składniki zapobiegają uczuciu suchości i ściągnięcia skóry po umyciu.



A czy któraś z Was stosuje kosmetyki firmy La Roche-Posay? Co możecie o niej powiedzieć? A może też odebrałyście swój katalog z próbkami? 

32 komentarze:

  1. ja już obserwuję :)
    teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaka okazja :). Ten mały zestaw jest świetny. Ja nie używam kosmetyków tej firmy... Na razie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Z firmy La Roche .. miałam kiedyś krem koloryzujący do twarzy (podkład na lato).
    Nie zauważyłam znacznej różnicy na mojej skórze między kremem Garnier BB a między La Roche. Za to portfel odczuł różnicę :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to nie jest tania firma, ale na szczęście udało mi się wydać na wszystkie kosmetyki w tym poście tylko 22zł :)

      Usuń
  4. nigdy nawet nie słyszałam o tej firmie! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam żel do mycia twarzy i był ok,krem effaclar duo oraz K i wolę K :) oraz wodę termalną i to mój absolutny ulubieniec. TO fajna marki i mają świetne kosmetyki polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś ten Effaclar przez około rok czasu i byłam z niego bardzo zadowolona. Jedynym minusem było wysuszanie, ale mi to nie przeszkadzało, bo miał wiele innych zalet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama bardzo lubi la-roche ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrą opinię mam o la-roche :)
    z Lirene jednak nic nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba pierwszy raz widzę tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam balsam z tej firmy był ok, sama używam żelu myjącego z Lirene i jestem bardzo zadowolona
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś poklikać w linki, które podalam w ostaniej notce? Bardzo mi na tym zależy, a Ciebie to nic nie kosztuje;)
    Byłabym ogromnie wdzięczna;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nie miałam niczego z tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy LRP, choć zastanawiałam się nad fitrem spf50 z tej firmy :) Ostatecznie wybrałam krem z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kiedyś miałam ochotę na wodę termalną z LRP, ale zdecydowałam się na Vichy :) Bardzo mi się tu u Ciebie podoba + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  15. Jedna z moich ulubionych marek!

    OdpowiedzUsuń
  16. super pharm ma zawsze swietne okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie używałam jeszcze tych kosmetyków ale czytałam o nich wiele dobrego. a z tym żelem Lirene to miły gest ze strony sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam i naprawdę polecam :)
    Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba zainspirowałaś mnie do prezentu

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosuję. Szczerze mówiąc - pierwszy raz czytam o tej marce. Ale możliwe, że wyłącznie dlatego, ponieważ nie lubię eksperymentować z kosmetykami typu kremy, produkty do demakijażu itp. Mam swoich starych, sprawdzonych kosmetycznych 'przyjaciół' i jestem im wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. La Roche-Posay jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam i nie stosuję. Kurcze chciałabym cos wiecej napisać, ale nie mogę, bo nic nie wiem na ten temat ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. lubiłam LRP - miałam od nich micela i był całkiem nie zły:)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Używałam ich kiedyś, kiedy miałam większe problemy z cerą - ale ostatnio mają bardzo fajne produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tu pierwszy raz ale blog bardzo mi się podoba więc na pewno be wpadać częściej ;)))

    Zapraszam też do mnie
    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uzywalam effaclar H po mikrodermabrazji czy zluszczaniu kwasem i rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  27. katalog też odebrałam ale nie kupowałam produktów, kiedyś miałam i na mnie nie działają te kremy.

    OdpowiedzUsuń