niedziela, 25 maja 2014

Kosmetyczka na soczewki

Z racji tego, że jestem osobą, która nosi soczewki kontaktowe, dziś przedstawiam Wam kosmetyczkę na soczewki :) Jest to małe pudełeczko, które idealnie nadaje się na kilkudniowe wyjazdy. Podobnie jak w przypadku atomizerów prawdopodobnie usłyszę głosy, które są za oraz przeciw takiemu gadżetowi. Wiadomo, co kto woli. U mnie kosmetyczka się bardzo dobrze się sprawdza. Najlepsze w niej jest to, że na wyjazd nie muszę brać ze sobą całej buteleczki z płynem. Oczywiście mogłabym sobie po prostu kupić płyn o mniejszej pojemności, ale w mojej sytuacji sprawdza się to po prostu średnio.


Kosmetyczka wyposażona jest w pojemniczek na soczewki. Jest on oczywiście oznakowany za pomocą literek L i R więc się nie pomylimy przy zakładaniu soczewek :) Wadą jest to, że do kosmetyczki nie mieszczą się pojemniczki, które standardowo dodawane są do płynów. Ten tu jest bardziej płaski. Nie wiem czy można gdzieś taki kupić, ponieważ jeszcze się tym nie interesowałam. A wiadomo, przyjdzie dzień, w którym trzeba będzie pojemniczek wymienić na nowy.
W kosmetyczce mamy także dwa pojemniczki. Ciężko mi stwierdzić jaką mają pojemność, ponieważ w internecie nie znalazłam konkretnej informacji na ten temat, a na oko nie potrafię stwierdzić. Na tym z różową zakrętką jest napisane "Cleaning solution", a na pojemniczku z zakrętką niebieską "Soaking solution". Jeśli dobrze tłumaczę jeden jest przeznaczony na "roztwór czyszczący", a drugi na "roztwór nawilżający". Prawdę mówiąc nie wiem co nawilżającego mogłabym tam wlać. W moim przypadku oba napełniam płynem do soczewek.
W kosmetyczce mamy również pęsetę. Nie używam jej. W sumie to nie wiem jakie ona ma przeznaczenie. Do wyjmowania soczewek z pudełeczka? Nie wiem...
Plusem kosmetyczki jest to, że jest wyposażona w lusterko :)


Zdecydowałam się na zakup kosmetyczki w kolorze białym :) Ma ona bardzo praktyczne zamykanie.
Muszę przyznać, że bardzo dobrze sprawdza się w podróży. 

A co Wy o tym myślicie? Zbędny gadżet czy jednak rzecz, która może się przydać?

21 komentarzy:

  1. Kosmetyczka bardzo mi się podoba. Poręczna i niewielka :).
    Osobiście nie noszę soczewek ani okularów. Kiedyś miałam soczewki ale tylko po to by zmienić kolor oczu ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kosmetyczka,w dzieciństwie nosiłam okulary teraz mam jakieś połówki do komputera kiedy zmęczą mi się oczy i tyle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wyjazdy faktycznie przydatna ta kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, ze są takie, ale w sumie nie interesuję się takim i rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Równięż noszę soczewki, nie wiedziałam że jest taki gadżet, dla mnie akurat mało przydatny. W podróży, trzymam pudełeczko w kosmetyczce i kupuję mały 100ml płyn.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie noszę soczewek,ani okularów,ale kosmetyczka mi się bardzo podoba i przydatna na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam że takie jest :D fajne :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajny gadżet !!! :D Gdzie zakupiłaś tę kosmetyczkę ? ; >
    TEeż nosze soczewki to to było by całkiem fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż... nie korzystam z soczewek, ale jakbym korzystała, taki gadżet byłby całkiem na miejscu. Aczkolwiek teraz jest moda na okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja siostra nosi soczewki, zrobię jej prezent i zakupię te cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny gadżet ;o

    Klikniesz u mnie w linki sheinside? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/05/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa z tą kosmetyczką, szczególnie na wyjścia:) Na pewno by mi się przydała, bo również noszę soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kosmetyczka jest na prawdę praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha właśnie wracam do domu z podróży i denerwowałam się, że musze cały płyn do soczwek zabrać ze sobą. Muszę sprawić sobie taką kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda na porządne, mam nadzieje ze z czasem bedzie dobrze służyło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyczka prezentuje się świetnie i pewnie zakupiłabym ją gdyby moja przygoda z kontaktami potrwała dłużej niż 3 tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy gadżet:) zapraszam na swojego bloga dotyczącego soczewek kontaktowych i okularów. Jeżeli któraś z was interesuje się tym tematem to zapraszam do zapoznania się z naszym działem recenzje soczewek, który świetnie przybliży wam za i przeciw różnych produktów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń