piątek, 9 maja 2014

Luksja & Joy

W dzisiejszym poście przerwa od promocji drogeryjnych, ale ciągle zostajemy w tematyce kosmetycznej :)
Dziś chciałabym napisać o żelu pod prysznic firmy Luksja, które zostało dołączone do majowej gazetki Joy. Przyznam się, że kupiłam ją właśnie ze względu na dodatek. Cena za gazetę+produkt bardzo rozsądna - 4,50zł. Pojemność żelu to 250ml. Więc czemu miałabym nie skorzystać? :)


Mleczka pod prysznic Luksja Care Pro obejmuje 4 warianty:
  • Soften - mleczko owsiane nadaje skórze miękkość, gładkość i elastyczność,
  • Nourish - olej z pestek dyni posiada właściwości nawilżające, natłuszczające i wygładzające,
  • Restore - masło Shea odżywia, regeneruje i chroni skórę,
  • Enrich - olej sezamowy nadaje skórze gładkość i elastyczność oraz tworzy na jej powierzchni naturalny film ochronny.
Ja z gazetką kupiłam wersje Restore.

Luksja Care Pro Restore to połączenie kremowego mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała o właściwościach pielęgnacyjnych. Poczuj jak twoja skóra zostaje nawilżona i staje się jedwabiście gładka już w momencie mycia. Właściwości nawilżające produktu zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. 
Mleczko pod prysznic zawiera masło Shea, cenione ze względu na swoje właściwości odżywcze, regeneracyjne i ochronne.

Moim zdaniem największy plus tego żelu to konsystencja. Jest gęsta i bardzo kremowa. Mleczko ładnie się pieni i delikatnie nawilża. Skóra po jego zastosowaniu jest delikatna i mięciutka. Zapach mnie nie powalił. Jest przyjemny, ale mimo to nie będzie moim ulubionym.

Podsumowując, mogę polecić ten produkt. Tym bardziej, że cena nie jest wygórowana. 



9 komentarzy:

  1. też kupiłam;) uważam, że szału nie ma, ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka podobnych produktów z Luksji i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W połączeniu z gazetką faktycznie cena jest bardzo niska więc warto było kupić. Żel zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze koniecznie kupic, lubie joy'a a zel sie przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam:)

    zapraszam do mnie na konkurs na Dzień Matki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna promocja, ja już nie spotkałam tej gazety z Luksją w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam kupić, ale niestety za późno wybrałam się do kiosku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z luksji kupuję mydło w płynie :) ostatnio tak zapuściłam czytanie gazet, wszystko w internecie, że nawet nie wiedziałam, że jest taka promocja :)

    OdpowiedzUsuń