wtorek, 6 maja 2014

Natura -40%

Pojawiam się z kolejnym zestawem zakupów :) Tym razem przedstawiam produkty, które kupiłam w czasie promocji w Naturze. Przyznam się szczerze, że nie było to w moich planach. Do Natury nie zaglądam często, ale traf chciał, że akurat kilka dni temu byłam w pobliżu więc żal było nie wejść. W końcu to -40%! Na szczęście do koszyka trafiło tylko kilka produktów.


1. Velvet Touch, Sensique - cień do powiek. Bodajże numer 141 - satynowa mięta. Nie jestem pewna numerku... a niestety w najbliższym czasie nie będę w stanie tego sprawdzić. Tak czy inaczej jest w kolorze miętowym. Na cieplejsze dni będzie w sam raz. 

2. Velvet Touch, Sensique - cień do powiek. Wydaje mi się, że w tym przypadku jest to numer 152. Również nie mam pewności jak na ten moment. Jest to odcień fioletu.



3. Nail Candies, Essence - lakier do paznokci. Mam już sporą kolekcję lakierów, a mimo to kupiłam jeszcze ten... Polowałam na ładny odcień Nude. Niestety nie trafiłam. Kupiłam lepszy odcień w Rossmannie, ale o tym innym razem :) Lakier może i fajny, ale ma słabe krycie i kolor nie jest do końca taki jak sobie wymarzyłam. Podobna ma pachnieć :) Wąchałam. Zapach mało wyczuwalny... Fakt, jest trochę ładniejszy niż standardowe, ale bez szału.

4. Studio Nails, Essence - baza pod lakier. Ma wyrównywać płytkę, a także zapobiegać przebarwieniom na paznokciach. Bardzo szybko się wchłania. Chyba będę z niej zadowolona.

5. Colour&Go, Essence - lakier do paznokci. Kolor miętowy. Długo szukałam takiego odcieniu :) więc to nie jest dziwne, że nie mogłam się powstrzymać przed kupieniem go. Tym bardziej, że był sporo tańszy. Bardzo mi się podoba :) Ma też dobre krycie.


I to wszystko :) Te promocje mnie wykończą. Dosłownie słyszę jak mój portfel krzyczy "Przestań już!", ale to już koniec. Zakupy na ostatniej promocji Rossmanna też już zrobione. Notatka pojawi się pod koniec tygodnia :)
Przepraszam też za zdjęcia. Zdaję sobie sprawę, że kolory na nich nie do końca pokrywają się z rzeczywistymi. 


16 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że lakier Essence, ten 6w1, miał działać jak odżywka, a obecnie mam "fazę" na takie cuda :D ciekawa jestem jak się sprawdzi, bo słabego krycia się spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Rzadko spotykam świeży blog bez weryfikacji komentarzy :) Niestety znów jest problem z obserwowaniem, więc postaram się to zrobić później, a na razie powodzenia w blogowaniu :)

      Usuń
  2. Ja również mam sporą kolekcję lakierów, ale nie potrafię się oprzeć kolejnym. Ten miętowy kolor prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten miętowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odcienie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te momenty gdy w rossmanie widzę -40 albo jak ostatnio -49% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem uzależniona od lakierów, więc te też chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hi hi, faktycznie się naskładało tych promocji :) Rossman , Natura :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mó portfel już ma dosyć promocji :c sliczne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten miętowy, też kupiłam kilka lakierów, sprawozdanie u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery śliczne. Niestety nie mam dostępu do Natury, ale to chyba lepiej dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, nie wiedziałam, że w Naturze jest jakaś promocja :) ale właściwie to Rossmann wyczerpał chyba już moje możliwości finansowe :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miętowy lakier <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń