czwartek, 22 maja 2014

Open Cosmetics mleczko do ciała

Pogoda w ostatnich dniach jest cudowna i bardzo nas rozpieszcza :) W powietrzu czuć zbliżające się wakacje. Mimo, że jeszcze musimy na nie poczekać to taka pogoda sprawia, że myślę o nich coraz częściej. Właśnie z tego względu zdecydowałam się na post o mleczkach do ciała Open Cosmetics. Jeden z nich kupiłam będąc na wakacjach w Grecji. Niestety nie można ich dostać w Polsce. 


Zdecydowałam się na wersję zapachową czekolada i pomarańcza. W pierwszej chwili zakochałam się w tym mleczku właśnie ze względu na zapach :)
Posiada ekstrakt kakao. Zawiera składniki nawilżające - aloes organiczny i oliwy z oliwek, naturalne  i organiczne ekstrakty, olejki i witaminy. Łatwo się wchłania i pozostawia uczucie gładkości i świeżości.
Zgodnie z obietnicą producenta kosmetyki są z naturalnych składników. 
Mleczko cudownie nawilża skórę. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Konsystencja jest bardzo delikatna. No i ten zapach... jest wspaniały! Mogłabym go wąchać bez końca.
Opakowanie ma pojemność 200 ml. Mleczko wygodnie się dozuje ze względu na obecność pompki. Lubię takie opakowania.
Bardzo chętnie wypróbowałabym inne wersje zapachowe. Żałuję, że nie kupiłam większego zapasu, ale stosując produkt po raz pierwszy nie wiedziałam czy się sprawdzi i czy będę z niego zadowolona. A tu taka niespodzianka! 

Zdaję sobie sprawę, że nie każdy będzie miał dostęp do tego kosmetyku. Ja również nie mam takiej możliwości. Jestem jednak pewna, że jeśli kiedykolwiek spotkam to mleczko to na pewno go kupię! Chętnie bym też wypróbowała inne kosmetyki z tej serii.
Czytałam, że grecka firma Open Cosmetics planuje rozszerzyć działalność także na inne kraje (Włochy, Rosja). Mam nadzieję, że przyjdzie dzień kiedy te kosmetyki trafią także do Polski.
Jeśli miałybyście możliwość kupna tego mleczka do ciała osobiście lub jeśli ktoś z Waszych znajomych lub rodziny będzie miał taką okazję to zdecydowanie polecam. A niestety nie mam informacji czy istnieje możliwość zakupu przez internet.
Jeśli chcecie poznać inne produkt tej firmy to zapraszam na stronę: KLIK oraz na Fan Page na Facebook'u.

Dodam, że to w żaden sposób nie jest post reklamowy. Dzielę się tylko swoją opinią o kosmetyku, który według mnie jest naprawdę dobry.



23 komentarze:

  1. Szkoda, że nie są dostępne w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze wydaje się świetny, szkoda, że niedostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opakowania. Szkoda, że nie ma tych kosmetyków w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby był dostępny z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk dla mnie trochę za słodkie zapachy...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszna szkoda, że nie są dostępne w Polsce :( Już bym leciała i kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tu są niedostępne.
    Dziękuję za komentarz na moim blogu. Obserwujemy wspólnie?

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki, byłaby bardzo wdzięczna :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że w Polsce są niedostępne, bo narobiłaś mi na nie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie pachnął !

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, sliczne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisałam sobie, moi rodzice niebawem lecą do Grecji więc będą mieli listę zakupów, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie ma ich u nas, chętnie wypróbowałabym "wanilia i ciasteczka" :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam kosmetyki o zapachu pomarańczy i czekolady, musi być obłędny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten waniliowo-ciasteczkowy musi pachnieć nieziemsko. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. moja mama to miała jak mnie pamięć nie myli .. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny post :) i Cały blog jest super. Na pewno postaram się wpadać częściej.
    W wolnej chwili zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie ma ich w Polsce. Chciałabym wypróbować vanilla&cookies. :)

    jozeefinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Już sobie wyobrażam te zapachy, szkoda, że ich nie ma w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  20. OoO nie znam nie wypowiem się ale zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekolada+pomarańcza brzmi super. Uwielbiam takie zapachy. ;)

    OdpowiedzUsuń