niedziela, 11 maja 2014

Rossmann -49% - część III

I oto ostatnia dawka zakupów z Rossmannowskich promocji :) Tym razem objęte promocją były produkty do pielęgnacji paznokci, lakiery oraz pomadki. 


1. Odżywka 9w1, Eveline - moja ulubiona odżywka do paznokci :) Chyba nie muszę jej przedstawiać, ponieważ jest na tyle popularna, że każdy o niej słyszał. Dla mnie jest ona bardzo dobra. Zwróćcie jednak uwagę, że jest to odżywka 9w1, a nie jak do tej pory 8w1! Co się zmieniło? Prawdę mówiąc niewiele... Została dodana "funkcja" stosowania jej jako bazę pod lakier, która zabezpiecza przed odpyskiwaniem. Z tego co czytałam na różnych forach i blogach, nie jest to żadna nowość bo już nie jedna użytkowniczka na to wpadła, ale ok - jest oficjalnie napisane na pudełeczku. Zmienił się też wygląd opakowania oraz buteleczki. Zakrętka i napisy na niej są złote.

2. Preparat do usuwania skórek, Lovely - ułatwia usuwanie skórek, odżywia i wygładza paznokcie. Zawiera wyciąg z aloesu - co sprawia, że paznokcie utrzymują odpowiedni poziom nawilżenia. Kupiłam ją pierwszy raz. Zobaczymy jak się będzie spisywała. 


3. Baltic Sand, Lovely - lakier do paznokci o piaskowej fakturze. To był bardzo dobry zakup! Naprawdę bardzo mi się podoba efekt jaki daje. Zawiera małe drobinki brokatu.

4. Lakier do paznokci, Lovely - Nude. W końcu trafiłam na lakier w tym odcieniu, z którego jestem zadowolona. Bardzo ładny kolor.

5. Candy Shop, Wibo - lakier do paznokci z efektem piasku. Kolor fioletowy. Nie mogłam go dostać w mieście, w którym aktualnie przebywam. Ciągle spotykałam puste półki. Na szczęście moja przyjaciółka miała więcej szczęścia i kupiła go także dla mnie. Nie ma go na zdjęciach, ponieważ lakier dostanę dopiero za kilka tygodni, gdy się zobaczymy. 


6. Pomadka Eliksir, Wibo - numer 05. Na zdjęciu jest pierwsza od lewej. 

7. Pomadka Eliksir, Wibo - numer 07. Na zdjęciu - pierwsza od prawej. Bardzo lubię delikatne odcienie na ustach. Kolory bardzo mi odpowiadają. Producent zapewnia efekt nawilżenia. 

8. Aqua platinum, Eveline - numer 476. Najlepszy odcień ze wszystkich pomadek, które kupiłam. Ma ładny zapach, co mnie zaskoczyło. 



9. Olejek, Wibo - olejek do pielęgnacji ust witaminowo - owocowy. W tym przypadku zapach truskawki. Miałam je już nie raz i bardzo te olejki lubię. Bardzo fajne na lato.

10. Lip Sensation, Wibo - błyszczyk do ust, numer 4. Zawiera kwas hialuronowy, wypełnia usta, nadając im mega objętość. Może to lekka przesada z tą objętością, ale faktycznie delikatny efekt powiększenia jest. Kolor bardzo mi się podoba.


Uff... i to wszystko :) Podsumowując trzytygodniowe promocje w Rossmannie mogę stwierdzić, że jestem usatysfakcjonowana. Biedniejsza - to fakt, ale zadowolona. Z niektórych produktów jestem zadowolona bardziej, a z innych mniej. Kupiłam też kilka perełek, które są naprawdę świetne. Teraz czeka mnie długa przerwa od zakupów kosmetycznych tego typu. Szczerze? Cieszę się, że to już koniec. Wystarczy tego dobrego :) bo mam świadomość, że nie powstrzymałabym się od skorzystania z kolejnych promocji. 




27 komentarzy:

  1. wszystko wpadło mi w oko, ale najbardziej ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten błyszczyk Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona. Piasek z Lovely Ci się spodoba. Mnie oczarował :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Eliksiry <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier w kolorze nude przypadł mi do gustu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy poczyniłaś :) Ja kupiłam niewiele :/ głównie pomadki :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy-zaszalałaś!! Jestem ciekawa tych pomadek,jak wyglądają na ustach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają delikatny kolor :) Na szczęście! Bo nie przepadam u siebie za bardzo wyrazistymi ustami...

      Usuń
  7. Ładne szaleństwo :D Ja byłam poirytowana, bo podczas moich zakupów nie było już pomadek z Wibo :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odcień 07 złapałam ostatni :) Będąc w innych sklepach spotkałam puste półki i zmasakrowane testery

      Usuń
  8. Nie sądziłam, że na odżywki też 49% działało :)

    Co do brokatu to zdecydowanie nie polecam w inwestowanie w jakiś droższy produkt, ponieważ jego jakość nie będzie miała przełożenia z ceną.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tę odżywkę do skórek i bardzo sobie chwalę ; ) fajnie zmiękcza. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i ja będę z niej zadowolona :) Na razie jest ok

      Usuń
  10. oo widzę szaleństwo z Wibo! Uwielbiam ich produkty, z olejku, pomadki i lakierów jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na ostatnich promocjach często sięgałam po ich produkty. W jakiś sposób to one mnie najbardziej zaciekawiły :) Do tej pory miałam od nich tylko puder rozświetlający i właśnie te olejki. Teraz mój asortyment się powiększył :)

      Usuń
  11. Widzę, że zakupy z głową :))

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałam ten granatowy piasek i nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego :)
    Pomadki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja takze mam ten niebieski, jeszcze go nie probowalam, ale mam nadzieje ze faktycznie efekt bedzie ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się nie skusiłam na nic, juuupi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tesknie za zakupami w polskim rossmannie <3333

    xoxo from Spain sweety :*
    wwwthegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny niebieski lakier, gdyby nie moje żelki na paznokciach pewnie bym się skusiła ;)


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szminki, pomadki <3 to co teraz uwielbiam, olejek od Wibo spływa z ust :) a lakier na skorki nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Baltic Sand z Lovely jest fantastyczny. W słońcu pięknie się mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zakupy :D Na Eliksir też się skusiłam i jestem bardzo zadowolona :)
    DO poniedziałku (26.05) jest promocja w Super pharm -30% na kolorówkę i kremy do twarzy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń