środa, 28 maja 2014

Toni&Guy

Dzisiaj dwa produkty do włosów firmy Toni&Guy. W założeniu są to kosmetyki do profesjonalnej stylizacji. Można je dostać w Rossmannie. Nie wiem czy w innych sklepach też są dostępne, chyba nie. Cena regularna nie zachęciłaby mnie do kupna - jest to prawie 40 zł. Jednak skusiłam się na ich zakup, gdy były w promocji.  



Heat Protection Mist
Mgiełka chroniąca włosy przed wysoką temperaturą. Pomaga chronić włosy przed uszkodzeniami wywołanymi wysoką temperaturą oraz sprawia, że włosy stają się bardziej miękkie i gładkie.
Jeśli chodzi o mgiełkę to jest całkiem dobra. Nie wiem czy na pewno aż tak rewelacyjnie chroni. Ciężko mi jest to ocenić, ale na pewno coś pomaga. Bardzo fajnie się rozpyla. Mgiełka jest delikatna dzięki czemu nie obciąża włosów. Po jej zastosowaniu włosy łatwo się rozczesują. Bardzo podoba mi się opakowanie. Ma wygodny dozownik. Zaletą jest też, że można go zablokować i nie musimy się martwić, że coś się wyleje. Pojemność mgiełki to 150 ml.

Leave In Conditioner
Odżywka bez spłukiwania. Intensywnie odżywia i nawilża włosy przez cały dzień. Zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się włosów.
Odżywka także przypadła mi do gustu. Wygładza włosy, ale oczywiście nie jest to efekt jaki otrzymamy w salonie fryzjerskim. Podobnie jak mgiełka ta odżywka także nie obciąża. Włosy po jej zastosowaniu są bardzo mięciutkie i przyjemne w dotyku. Jej zapach jest dość specyficzny, podobny jest trochę do produktów z salonów fryzjerskich. Mi on nie przeszkadza. Pojemność 100 ml.

Podsumowując... spodobały mi się te produkty. Uważam, że są dobre. Niestety sądzę, że mimo wszystko nie są warte swojej regularnej ceny. Warto się skusić jeśli pojawią się w promocji, dla samego wypróbowania czegoś innego, nowego i teoretycznie z wyższej półki.

A czy Wy znacie firmę Toni&Guy? Używałyście ich produktów? Bardzo chętnie poznam Wasze opinie :)

25 komentarzy:

  1. Nigdy nie widziałam ich w rossmanie, ale zachęca mnie efekt przeciwdziałaniu puszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zapoznaję się z tą marką. Kupiłam miniaturkę szponu. Mam co do niego podobne odczucia - jest dobry, ale za drogi w cenie regularnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych produktów :) ale faktycznie cena mogłaby być ciut niższa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nie zdarzyło mi się ich używać. Cena faktycznie nie zachęca, ale właśnie zawsze można się podratować promocjami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze? to też jeszcze ani jednego kosmetyku tej firmy nie używałam :P


    ps. a u mnie? NOWY SET W BIELI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy jeszcze nie używałam produktów tej marki ale jestem bardzo ciekawa ich jakości i skuteczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te kosmetyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dałabym za to tyle kasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na odżywkę bym się skusiła, muszę polować na promocję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jestem ich superciekawa - poczeka na jakieś promo w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ale nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/problem.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam ich kosmetyków,ale twój post mnie zachęcił ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych produktów.
    Ja używam mgiełki Marion za kilka złotych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam tych kosmetyków,jestem ciekawa czy poradziłyby sobie z moimi kosmykami :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. te produkty dostępne sa w rossmannie? nigdy ich tam nie widziałam:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam je w Rossmannie, ale nigdy jeszcze ich nie testowałam. Jeśli będzie okazja, to pewnie kupię coś tej firmy.
    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na rozdanie! Do wygrania limitowana edycja kosmetyków Oriflame :)
    http://www.stylonada.pl/2014/06/rozdanie-limitowana-edycja-kosmetykow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nic nie miałam z tej serii mimo, że widziałam ją w rossmannie i nawet się zastanawiałam nad kupnem, ale cena mnie nie przekonuje, choć w wielu opiniach słyszałam, że warto

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś jakaś odżywkę ale niepamiętam juz jaka:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio właśnie patrzałam na te produkty i tak się zastanawiałam czy kupić,ale w końcu nie wzięłam ;-;

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam produktów tej marki, ale chyba się skuszę ^^
    Zapraszam do mnie ^^ Co powiedz na wspólną obserwację? Odpowiedz u mnie :3 http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale recenzja brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń