piątek, 6 czerwca 2014

Denko Maj

Wiem, że temat majowego Denka można już uznać za zamknięty, ale dopiero teraz znalazłam czas na zebranie pudełeczek razem i zrobienie zdjęcia. Zaznaczam, że moje denka nie będą tak powalające jak to bywa na niektórych blogach. Ilość zużywanych przeze mnie kosmetyków jest raczej przeciętna.
W maju mam do zaprezentowania sześć produktów. Czuję, że w czerwcu będzie ich troszeczkę więcej z racji tego, że już teraz widzę końcówkę niektórych kosmetyków.


Na początku wyjaśnię skąd wzięły się tu aż trzy! żele pod prysznic. Sprawa jest prosta. Z racji tego, że mieszkam poza domem, a dodatkowo często kursuję między kilkoma miastami (jak już kiedyś wspominałam), niektóre kosmetyki mam podwójne, żeby nie musieć zabierać wszystkiego ze sobą.
Oczywiście w Denku pokazuję produkty, które skończyły się w danym miesiącu co nie oznacza, że zaczęłam ich używać pierwszego dnia miesiąca i skończyłam ostatniego.
Ale do rzeczy ;)

1. Żel pod prysznic, Avon - seria Avon Naturals. Zapach granatu i mango. Chyba najbardziej popularny w tej serii :) Bardzo go lubię i mi się podoba. Żel całkiem ok. Dobrze myje i się pieni. Pojemność 200ml. Mam jeszcze balsam i mgiełkę z tej samej serii. Balsamu używam aktualnie, a mgiełka czeka na upały i zastąpienie perfum. Kupiłabym ponownie.

2. Żel pod prysznic, Avon - kolejny żel z Avonu :) Ultra Sexy. Zapach cudowny! Bardzo elegancki, podobny do perfum z tej serii. Niestety zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Żel moim zdaniem jest bardzo mało wydajny. Ma duży otworek przez co ciężko regulować ilość wypływającego kosmetyku. Zamykanie również mało praktyczne, ponieważ jest odkręcane. Pojemność 125ml. Ten produkt dostałam w prezencie, ogólnie byłam z niego zadowolona i chętnie bym go jeszcze kiedyś mogła posiadać, ale sama bym go nie kupiła.

3. Żel pod prysznic, Joanna - Sweet Fantasy, wanilia. Zapach naprawdę powala! Niestety na skórze nie czuć go aż tak intensywnie i długo. Za to pod prysznicem można się rozkoszować zapachem. Duży plus to pompka. Według mnie kosmetyki pod prysznic z pompeczką są bardzo wygodne w użyciu. Pojemność 250ml. Zdecydowanie kupiłabym ponownie.

4. Płyn do soczewek, i -Wear - płyn typu "wszystko w jednym" czyli w przypadku płynów do soczewek to już chyba standard i każdy taki jest. Zdziwiło mnie jedynie to, że można go użyć jako krople do oczu, na soczewkę, aby ją nawilżyć. Pojemność 120ml. Zdecydowanie kupiłabym ponownie.

5. Płyn do płukania jamy ustnej, Colgate Plax - Complete Care. Niby 12 korzyści w 1, ale w płynach od ust też jest to częste. Dobrze się go stosuje. Jest łagodny i nie piecze w ustach. Co ma robić? Zapewnia 12 godzinną ochronę przed bakteriami. Usuwa 99.9% bakterii. Wzmacnia szkliwo. Pomaga zapobiegać próchnicy. Czyści trudno dostępne miejsca. Odświeża oddech. Utrzymuje zdrowe dziąsła. Zapewnia czystszą jamę ustną. Zapobiega osadzaniu się osadu nazębnego. Redukuje bakterie powodujące problemu z dziąsłami. Bez alkoholu. Bez uczucia pieczenia. Większości z tych obietnic oczywiście nie mogę sama ocenić, ale ogólnie produkt jest ok. Pojemność 500m. Kupiłabym ponownie.

6. Krem do stóp, Avon - Foot works. Chłodzący krem do stóp mięta i aloes. Jestem z niego średnio zadowolona. Znam produkty, które zdecydowanie lepiej chłodzą. Pojemność 75ml. Nie kupiłabym ponownie.

27 komentarzy:

  1. Fajne denko. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków. Spodobał mi się żel pod prysznic Joanny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że kosmetyki z pompką pod prysznic są praktyczniejsze :)
    Z Foot works bardzo lubię zapach kremu z cynamonem i pomarańczą! :) Jednak jakoś jeśli chodzi o kremy do rąk i stóp to Avon mnie nie powala. Słabe nawilżenie i za długie wchłanianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobę :) cynamon i pomarańcza świetne! :)

      Usuń
  3. Nie miałam niczego z tych rzeczy ale fakt pompka w żelach i szamponach ułatwia życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię żele pod prysznic Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapach tego żelu z Avonu o zapachu granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć ;) spore denko..

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś też miałam z Avonu żel i też mi się podobał ;) a Joanna czeka w szafce na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denko :)
    Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli Avon króluje :) W moich kosmetykach też sporo ich produktów, ale nie aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne denko,nie miałam chyba żadnego produktu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podzielam Twoje zdanie co do produktów, które miałam.
    Żel pod prysznic z Avonu całkiem fajny, miałam inny zapach, ale kupię inne zapewne, natomiast krem do stóp jakaś tragedia..

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam czekoladowy żel z Joanny i świetnie pachniał, tylko właśnie niestety ten zapach nie utrzymuje się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie które produkty mialam;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. i przyzwoite denko... faktycznie takie podróżowanie między miastami zmusza do dublowania zasobów;)

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zapach granatu z tej serii Naturals podoba mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę tego się nazbierało :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tylko nr. 1 żel pod prysznic- też sobie zamówiłam ten komplecik mgiełka plus balsam-ładnie pachną te produkty.:))

    OdpowiedzUsuń
  18. używam płynu do płukania jamy ustnej :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jakoś malutko z denkiem

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne denko ;) ale nic z tych kosmetyków nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś mgiełkę do ciała o zapachu mango i granatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam żadnego z Twoich zdenkowanych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla mnie opakowania żeli Avonu są bardzo niewygodne :/

    OdpowiedzUsuń