środa, 11 czerwca 2014

Foot Works chłodzący

Jednym z produktów, o którym wspomniałam w majowym Denku był krem do stóp firmy Avon Foot Works. Wspomniałam też, że posiadam inne produkty z tej serii i właśnie cały zestaw przedstawiam dzisiaj.  W jego skład wchodzą: krem, scrub oraz spray. Kosmetyki są o zapachu mięty i aloesu, a ich zadaniem jest chłodzenie naszych stóp.
W Denku wspomniałam, że z kremu nie jestem zbyt zadowolona, a co z resztą produktów?


Krótka notka na temat kremu jest dostępna tu: KLIK
Jeśli chodzi o scrub to sprawa wygląda inaczej. Jest zdecydowanie lepszy niż krem. Stosuję go od czasu do czasu pod prysznicem. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale nie lejąca. Ma bardzo dużo małych drobinek. Naprawdę świetnie wygłasza stopy. Oczywiście nie jest to efekt jaki uzyskujemy po zastosowaniu np. pumeksu, ale jak na scrub jest naprawdę w porządku. Pojemność standardowa czyli 75ml.

Spray chłodzący do stóp spisuje się naprawdę dobrze. Delikatnie chłodzi i to mi wystarczy. W przypadku kremu nie byłam zadowolona z efektu chłodzenia bo akurat od produktu, który powinien mieć lepsze i mocniejsze działanie niż spray, wymagam więcej. Spray przynosi ulgę dla zmęczonych stóp. Bardzo miło jest popsikać nim stopy po całym dniu bieganiny. Spisuje się także jako szybkie odświeżenie w ciągu dnia. Forma sprayu jest bardzo wygodna, a aplikacja szybka. Pojemność to 100 ml. Jeśli chodzi o zapach to dla mnie nie ma szału. Nie zachwycił mnie ani trochę. Poza tym bardzo szybko się ulatnia i nie pozostaje na stopach. Tak jest w przypadku każdego produktu z tej serii. 

Ogólnie zestaw oceniam dobrze. Nie jest drogi więc można sobie na niego pozwolić nawet jeśli chcemy tylko wypróbować. 

23 komentarze:

  1. Przydałby mi się taki chłodzący spray do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zestawu. Z kosmetykami Avonu raczej nie ma do czynienia :). Najbardziej zainteresował mnie ten spray :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Spray chłodzący na lato może być strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko rozgrzewające jak już :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię chłodzące specyfiki do stóp, też mam dośc tanie psikadło do nóżek i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam chłodzące produkty ;) coś dla mnie ;)
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie do obserwowanych :) Jest mi bardzo miło! :)

      Usuń
  7. mam taki zestaw tylko ze z papają czy czymś innym , pomarańczowy w każdym razie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestawik, zapach i działanie mają dobre-nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze wtopię z produktami Avon. :<

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś wiele zamawiałam z avonu (byłam konsultantką) - także do stóp... u mnie to się nieco zmieniło:)
    Dobrze, że peeling służy...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od wieków nie miałam kosmetyków Avon (oprócz kremu ze Streetcom), u mnie również wysyp kosmetyków do stóp , taka pora roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spray chłodzący do stóp wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z Avonu przeważnie trzymają poziom. Czasem zniechęca ich cena, ale da się trafić na ekonomiczne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym chłodzącym mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam spray z avonu, ale o innym zapachu i jestem jak najbardziej zadowolona :-) Ogólnie całą tę serię lubiłam, krem też :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam i byłam zadowolona :)
    Aktualnie wybieram kosmetyki do stóp z yves rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Puk, puk :) Już obserwuję, teraz czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń