niedziela, 8 czerwca 2014

Katalog Vichy

Dzisiaj kolejny katalog z próbkami, który udało mi się dorwać :) Tym razem "testuję" firmę Vichy.


Katalog ma aż 47 stron. W środku oczywiście dużo informacji na temat produktów firmy Vichy. Dodatkowo dostajemy 6 próbek kremów. Oprócz tego w środku znajdziemy mini test, który pozwoli określić jaki jest nasz ideał cery i jakie kosmetyki pozwolą nam go osiągnąć.
Jeśli chodzi o zamieszczone próbki są to:
  • Idéalia, rozświetlający krem wygładzający - ten z katalogu jest do skóry suchej, 1,5ml. Wiek 25+
  • Idéalia Life Serum, serum idealizujące - do każdego typu skóry, nawet wrażliwej, 1,5ml. Wiek 25+
  • Liftactiv serum 10, skoncentrowane serum przeciwzmarszczkowe, 1,5ml. Wiek 35+
  • Neovadiol Magistral, krem poprawiający gęstość skóry i proporcje twarzy, 1,5ml. Wiek 50+
  • Normaderm, nawilżający krem na dzień zwalczający niedoskonałości skóry, 1,5ml. Do stosowania niezależnie od wieku
  • Tent Idéal, podkład rozświetlający - odcień 25 - Sand, 1m
Więcej na temat kosmetyków można przeczytać klikając w linki :)
Jak widać większość produktów jest do skóry dojrzałej więc nie skorzystałam aż tak bardzo. 

Przy okazji zdecydowałam się na zakup płynu micelarnego Vichy. Oczywiście był on w promocji co pomogło mi w podjęciu decyzji co do jego kupna. Dałam za niego 20zł.


Płyn micelarny 3w1 do skóry i oczu wrażliwych. Oczyszcza. Usuwa makijaż. Łagodzi skórę twarzy. Zawiera wodę termalną. Nie zawiera alkoholu, mydła, ani barwników. Naturalne pH. Nie wymaga spłukiwania. 
Jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe co jest dla mnie ogromnym plusem. Jego pojemność to 200ml.
Jestem bardzo ciekawa czy będę zadowolona z tego płynu. Niestety jeszcze muszę poczekać aż zacznę go stosować. W pierwszej kolejności muszę skończyć płyn micelarny z biedronki, który aktualnie używam.

Na koniec muszę powiedzieć, że podobnie jak to było w przypadku katalogu z LRP i teraz można było dostać zestaw mini produktów. Zasady były identyczne. Wystarczyło zakupić jakiś produkt Vichy i przy kasie pokazać wypełnioną "kartę pierwszego zakupu". Niestety tym razem nie udało mi się załapać na mini produkty. W mojej drogerii zapas się wyczerpał. Szkoda, nie ukrywam, że chętnie wypróbowałabym kosmetyki z firmy Vichy. Tym bardziej, że nie należą one do najtańszych i nie mogę sobie na nie pozwolić, gdy są w regularnej cenie.

A może którejś z Was udało się dostać mini produkty? Macie katalog Vichy? A może stosowałyście ten płyn micelarny?

14 komentarzy:

  1. Nie miałam go, z Vichy miałam wodę termalną, ale niezbyt mi się spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ten micel. Czekam na recenzję :). Kosmetyków tej firmy nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do Vichy mam mieszane uczucia,jakość kosmetyków mnie nie zachwyca. Żel mnie zawiódł,woda termalna też średnio :/ Lubię jedynie krem z filtrem

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam ten katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię tą firmę więc z chęcią się dowiem jak spisuje się płyn. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuje taki płyn,ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swego czasu lubiłam produkty vichy, choć za dużo ich nie miałam;) Ciekawa jestem ich micela...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Vichy lubię żel do mycia twarzy, bardzo dobrze zmywa makijaż, poza tym rzadko sięgam bo ich kosmetyki. Micel w nawet znośnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za tą firmą, ale chyba wybiorę sie po katalog i postaram się ja poznać na nowo ;-) Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. no, takie mini produkty rozchodzą się błyskawicznie
    a płyn fajnie,że udało Ci się kupić w cenie promocyjnej !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten płyn używam dość często - bo faktycznie dobrze zmywa makijaż. Co do kosmetyków z Vichy - nie przepadam za nimi, jedynie co mi od nich służy to ten płyn, pianka różowa do mycia oraz ich nowość serum nawilżające z Aqualia Thermal. Reszta bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znów można zamawiać katalog vichy z próbkami za darmo. http://darmobranie.blox.pl/2015/02/Probki-produktow-Vichy-Neovadiol.html

    OdpowiedzUsuń