poniedziałek, 23 czerwca 2014

Nowe ubrania, stare wzory?

Dzisiaj trochę luźniej, trochę inaczej... Mały odpoczynek od postów o tematyce kosmetycznej :) Tym razem przychodzę do Was z moimi nowymi nabytkami odzieżowymi. Rzeczy nie zostały kupione w żadnym ze znanych sklepów, a na zwykłym targu.


Długa spódnica :) Nie sądziłam, że będę taką miała w swojej kolekcji. Jestem osobą niską i ciężko mi jest dobrać rzeczy, które będą pasowały z długości. Jednak bardzo chciałam mieć taki ciuszek w swojej szafie. Pomyślałam już, że ok, jak coś to skrócę... Niech już będzie. A tu co?! Niespodzianka! Znalazłam spódnicę idealnie na mnie pasującą, bez konieczności kombinowania i przerabiania.
Spódnica jest bardzo fajna, lekka i zwiewna. Bardzo wygodnie się w niej chodzi. Zaopatrzona jest w dwie kieszonki. Dodatkowo ma pasek z rzemyków. Małym minusem jest to, że ma tylko dwie szlufki po bokach. Przydałaby się jeszcze jedna, z tyłu. Z powodu jej braku pasek czasem delikatnie podjeżdża do góry. 


Kolejny zakup to spodnie. Bardzo często spotykałam tego typu spodnie w różnych sklepach. Spodobały mi się :) Lekkie i wygodne. Sądzę, że będą super na wakacyjne wieczory. Również mają dwie kieszonki. Przy kostce ściągane gumką. 


Jest niesamowity wybór wzorów! Nie mogłam się zdecydować. Naprawdę ciężko coś wybrać...
Ostatecznie zdecydowałam się na taki jak widać na zdjęciu. Poniżej zbliżenie :)


I ostatni zakup to sukienka. Niestety nie widać jej uroku na zdjęciu i tego w jaki sposób się układa. Sukienka podtrzymywanie w biuście i talii gumkami. Bez ramiączek. W biuście luźna, wręcz wisząca. A to za sprawą gumki w talii, która całość sukienki unosi i sprawia, że nie jest ona prosta - tak jak widać na wieszaku. 


I tutaj znowu zbliżenie na wzór. 

Nigdy nie byłam wielką fanką takich wzorów, ale chyba zaczynam dorastać i zmienia się mój gust. Teraz jestem w nich zakochana. Oglądając obecne kolekcje ubrań widzę, że moda sprzed ładnych parunastu lat wraca. Pamiętam jak jeszcze moja babcia miała w szafie sukienki o bardzo podobnych wzorach. A nawet moja mama opowiadała, że za czasów jej młodości długie spódnice, których teraz mamy pełno, były na topie. Cieszę się z takich powrotów bo uważam, że dawana moda była lepsza, bardziej elegancka i przemyślana niż to co obecnie można oglądać na wybiegach. Nie mówię tu o każdym ze współczesnych strojów, ale bywa, że wolę bardziej tradycyjne rozwiązania. Tak właśnie było w przypadku ubrań, które Wam dziś pokazałam.
Oczywiście nie jestem ekspertką w dziedzinie mody. Mówię tylko co mi się podoba. Chciałabym też poznać zdanie dziewczyn bardziej związanych z tym tematem.

A co Wy myślicie o takich wzorach? Jakie jest Wasze zdanie na temat "starej" mody?

36 komentarzy:

  1. Nie przemawiają do mnie te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza spódnica ma dokładnie taki sam krój i pasek jak moja :) Jest bardzo przewiewna i wygodna. Twoja jest warstwowa albo z haleczką? Bo tak widzę, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma krótką haleczkę. Dzięki niej nie widać mi majtek :P

      Usuń
  3. Na spodnie bym się skusiła-śliczne są:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy. :D

    Mam wieeelką prośbę! Poklikasz w linki sheinside z ostatniego postu? Bardzo mi zależy!
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciuchy, uwielbiam takie wzory i materiały, a na targach rzeczywiście czasami można wyhaczyć fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moda wraca :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki do sheinside?
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html
    Napisz, a spróbuję się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuchy :) podobają mi się takie wzory
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ochotę właśnie na taką spódnicę długą. Muszę koniecznie przymierzyć gdzieś jak bym wyglądała

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne, zwiewne tkaniny, akurat na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś poklikać u mnie na blogu? bardzo mi na tym zależy :D
    http://locastrica.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne spodnie, podobają mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. :D Będę musiała pomyśleć o takich spodniach. :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się spódnica, za wzorami tego typu nie przepadam, jednakże to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam dużo ludzi co lubi takie wzorki, ale nie ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi wzorkami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujące zakupy. Ja też zawsze wolałam mieć gładkie, jednokolorowe sukienki, a ostatnio zaopatrzyłam się w kwiecistą :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. w tym roku zamierzałam kupić sobie właśnie takie spodnie, w tym stylu ale nie wiem czy zdążę bo jak na razie nie było lata, u mnie cały czas jest zimno

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobne spodnie z tym,że białe we wzory:-) uwielbiam je:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnice maxi są idealne na lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe zakupy, ale wzory niestety nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne ;) ja ostatnio oglądalam zdjęcia mojej mamy ze szkoły średniej i stwierdziam, że zabiłabym teraz żeby mieć takie ciuchy jak ona miała wtedy :))

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie są super, sama mam podobne, tyle, że kolorystyka inna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wolę prostotę i minimalizm, rzadko noszę wzorowane ubrania ;-) Ale bardzo ciekawy post.
    + mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki? Będę bardzo wdzięczna!

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię takie wzory i tego typu styl. Jednak jestem za niska do noszenia takich spódnic, czego bardzo żałuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem niska a mimo to udało mi się kupić długą spódnicę, której nie musiałam przerabiać. Może Tobie też się uda :)

      Usuń
  25. bardzo ładne rzeczy kupiłaś :) długa spódnica bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy bym dobrze wyglądała, bo też jestem z tych niewysokich, tylko 168 cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak troszkę więcej niż ja :P ale spódnica na prawdę pasuje, aż się sama zdziwiłam!

      Usuń
  26. Spodnie wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe spodnie;)
    pozdrawiam serdecznie woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. spodnie świetne, szukam czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super delikatne tkaniny idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń