piątek, 4 lipca 2014

Batiste Wild suchy szampon

Skusiłam się... skusiłam i kupiłam suchy szampon do włosów. Tyle dobrego o nim słyszałam, że nie mogłam się powstrzymać :) Firma Batiste - do tej pory spotykana w Hebe. Jednak tym razem zaskoczyła nas Biedronka, wprowadzając do aktualnej, kosmetycznej gazetki te produkty. Cena bardzo zadowalająca i zachęcająca do zakupu, 10,99zł! za 200ml. W Hebe kosztują one około 15-16zł.
W Biedronce suchy szampon dostępny jest w pięciu wersjach: Wild, Original, Tropical, Blush i Fresh.
Gazetka jest ważna od 3.07 do 16.07


W prawdzie obecnie używam suchego szamponu z Timotei, ale mimo to postanowiłam skorzystać z promocji i przekonać się czy te produkt są naprawdę takie dobre. Jest to mój pierwszy zakup szamponu z Batiste. 
Zdecydowałam się za zakup wersji Wild. Prawdę mówiąc wzięłam ten szampon w ciemno, nie znając wcześniej jego zapachu. Produkty były bardzo porządnie zamknięte folią, więc nie było możliwości jego sprawdzenia. I dobrze! Przynajmniej mam pewność, że nikt wcześniej nim nie psikał.

Opakowanie bardzo mi się spodobało :) Jak widzicie jest w centki, które od razu kojarzą się z "dziką" wersją szamponu. Zapach także przypadł mi do gustu i jestem zadowolona, że tak trafiłam :) Jest on dość mocny, ale przyjemny. Bardzo wyrazisty.
Odkryj dzikość serca z Batiste Wild. Nie dla nieśmiałych - Wild, zapach "za pazurem", drapieżny i elegancki - przyciąga zmysłowym połączeniem kakao, wanilii i piżma z drzewnym i kwiatowymi nitami. Z orientalną, zadziorną nutą - dla kobiet, które ufają swoim instynktom i wiedzą, czego chcą.


Niestety jestem dopiero po pierwszym użyciu tego suchego szamponu (chcę najpierw skończyć Timotei), ale już mogę stwierdzić, że naprawdę dobrze się spisuje i spełnia swoją rolę. Włosy są lekko podniesione, zdecydowanie odświeżone. Dużym plusem jest, że nie pozostawia białych śladów i nie musiałam go wyczesywać. Efekt utrzymuje się kilka godzin.
Mam nadzieję, że podczas częstego stosowania także będę z niego zadowolona. Jestem bardzo ciekawa jego działania na dłuższą metę. 

Bardzo mocno zastanawiam się nad dodatkowym zakupem wersji Tropical, ale chyba odpuszczę... Nie chcę robić kolejnych zapasów. Poza tym suche szampony mimo, że się przydają, mam dość długo.

Jakie jest Wasze zdanie na temat suchych szamponów? Stosujecie? Znacie firmę Batiste czy może Waszym ulubieńcem jest coś innego?

38 komentarzy:

  1. Tropical strasznie śmierdzi:D ja lubie cherry, ale akurat tego w biedronce nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie używam suchych szamponów, ale może się skuszę na któryś, bo Biedronkę mam pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam wild i tropical ale jeszcze nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam suchych szamponów, bo i tak muszę myć włosy codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy suchych szamponów, ale ten kusi mnie odkąd dowiedziałam się o ofercie Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie jutro lecę do Biedronki, a dziś kupiłam małe opakowania 50 ml w Hebe, są na promocji za 6 zł idealne na wyjazd i do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem czy dam się skusić mam na wszelki wypadek już jeden szampon z Batiste ale zdecydowanie wolę umyć sobie włosy i szybko wysuszyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja skusiłam się na wersje Fresh, zobaczymy jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aa mi wystarczyło tylko na szczotkę :D ostatnie pieniądze wydałam :D
    może innym razem kupie szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tą firmę i jak najbardziej lubię ich szampony . Od niedawna zaczęłam je stosować ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam suchych szamponów - jakoś nie mogłam się przekonać, że działają ;p
    ale spotkałam się z tym już parę razy i chyba zdecyduję się kupić jeden produkt ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam tego typu specyfików. Zdecydowanie wolę je umyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję kupić ten z Batiste od dłuższego czasu, ale nie miałam do tej pory gdzie. Dzisiaj niechcący dowiedziałam się, że jest w Biedronce, więc na pewno zaraz zainwestuję :)
    Kiedyś kupiłam jakiś suchy szampon, nie jestem pewna jakiej firmy, chyba Syoss. Beznadzieja. Wystarczył dosłownie na 4-5 użyć, włosy wcale nie wyglądały lepiej, a jeszcze zostawiał białe ślady. Kosztował ok. 20 zł, więc stwierdziłam, że na pewno więcej nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  15. przydałby mi się na czarną godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. czasami przydałby się taki szampon :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam bardzo długie włosy i nie wyobrażam sobie stosowania takiego szamponu - ani w wersji Wild, ani w jakiejkolwiek innej (chociaż, muszę przyznać, opakowania mają całkiem przyjemną grafikę). Po prostu jakoś odrzuca mnie pomysł mycia włosów na sucho... wiem, że to nie jest całkowita alternatywa dla mycia, ale mimo wszystko wybieram klasyczne, mokre mycie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam suche szampony bo są idealne kiedy musze naprawdę na szybko umyć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad nim i nie wzięłam... To był błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze uda Ci się do złapać :) U mnie w Biedronkach jeszcze dużo zostało

      Usuń
  20. Ja coś nie mogę się przekonać do suchych szamponów, miałam jeden z Isany i niefajnie się prezentował na moich ciemnych włosach, musiałam dużo czasu stracić na wyczesanie ;)
    Ale opakowanie ma śliczne, bardzo lubię motyw panterki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam swój pierwszy batiste w Szkocji, potem za każdym razem kiedy miałam możliwość to je kupowałam. Ostatnio kupiłam na ekobieca, a potem za tydzień od tego dowiedziałam się, ze będą w biedrze. Szok na maksa:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam wersję Tropical, też po raz pierwszy i jeszcze nie użyłam. Do tej pory używałam Isany i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie szłam po nie specjalnie, ale jak będę i jeszcze będą, to na pewno wezmę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Batiste są najlepsze :-) właśnie denkuję tropical, a przedwczoraj w biedrze kupiłam Blush :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dawna używam szamponów Batiste i nie wyobrażam sobie, że mogłoby ich zabraknąć w mojej kosmetyczce :) niedawno jednak "odkryłam" wersję do włosów brązowych i prawdopodobnie już nigdy nie kupię innej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Batiste używam wersji dla brunetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie używam takich kosmetyków, chyba jednak wolę po prostu umyć głowę ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. ta panterka mnie kusi hehe :D jeszcze nie uzywałam żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze nie próbowałam , ale podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czaję się na tą wersję, obecnie mam Oryginalną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię szampony Batiste, używam już od jakiegoś czasu. Najlepiej sprawdzają się użyte zaraz po myciu i wysuszeniu włosów, niesamowicie przedłużają efekt świeżości. :P Minusem jest fakt, że przy regularnym stosowaniu potrafią mi nieźle wysuszyć włosy. :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam jeszcze okazji ich użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuszą mnie te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam okazję wypróbować kilka różnych szamponów i z czystym sumieniem stwierdzam, że Batiste są najlepsze. Do tego relacja ceny do jakości jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tych szamponów. W sytuacjach awaryjnych (gdy zaśpię do pracy:P) wystarczy minuta i włosy są ogarnięte. Zaopatrzyłam się w podstawowy i fresh.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie mogłam złapać tego szamponu i kupiłam firmy Farouk i też świetny

    OdpowiedzUsuń