wtorek, 22 lipca 2014

Eveline Balsam pod prysznic

Dzisiaj kilka słów o jednym z moich ulubionych kosmetyków :) Balsam pod prysznic z firmy Eveline. Obecnie na rynku dostępnych jest kilka wariantów tego produktu. Ja posiadam wersję "Głęboko odżywczą".
Jak to bywa w przypadku Eveline, kosmetyki są wielofunkcyjne. W tym przypadku mamy do czynienia z opcją 3w1. Głęboko odżywia, doskonale regeneruje i intensywnie nawilża.


Kilka słów od producenta:
Głęboko odżywczy balsam do ciała pod prysznic przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i suchej. Innowacyjna formuła oparta o technologię CELLFORTE®, działając w synergii z Luxury of Youth Complex™ intensywnie odżywia, nawilża i wygładza naskórek. Olejek arganowy uważany za prawdziwy „eliksir młodości” regeneruje, doskonale odmładza i poprawia kondycję skóry. Roślinne komórki macierzyste – PhytoCellTec™, pobudzają komórki macierzyste skóry do intensywnej samoodnowy, poprawiając gęstość i sprężystość naskórka. Kompleks witamin A, E, F hamuje procesy starzenia się, chroniąc komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.

Nowatorska receptura oparta o zaawansowaną technologię CELLFORTE® sprawia, że natychmiast po zastosowaniu skóra staje się aksamitnie gładka i miękka w dotyku.
REZULTAT: głęboko odżywiona i aksamitnie gładka skóra natychmiast po użyciu balsamu.


Na opakowaniu znajdziemy także sposób użycia ;) Jest on bardzo prosty: myjemy się, płuczemy, nakładamy balsam i znów płuczemy. 


Co o nim myślę?
Bardzo sprytny kosmetyk. Dzięki niemu naprawdę możemy zaoszczędzić trochę czasu. Wygodnie i szybko się go stosuje. Nie musimy czekać na wchłonięcie przed wytarciem się ręcznikiem.. Nie przykleja się do ubrań, co jest bardzo ważne.
Pompka poprawia komfort stosowania. Nie wyobrażam sobie, gdybym balsam musiała wyciskać.
Kosmetyk wchłania się w naszą skórę niesamowicie szybko, a jego konsystencja jest dość gęsta, trochę tłusta. Wydaje mi się, że w tym tkwi cały sekret :) przez to nie spłuczemy całości balsamu. Po jego aplikacji czuję się jak kaczka ;-) woda dosłownie ze mnie spływa. Muszę tutaj zaznaczyć, że nie jest to niemiłe uczucie! Możliwe, że komuś może przeszkadzać, ale jak inaczej wyobrażacie sobie działanie balsamu pod prysznic? Musi on w jakiś sposób pozostać na skórze, a nie popłynąć razem z wodą.
Skóra po zastosowaniu produktu jest naprawdę odżywiona i bardzo miękka w dotyku. Zapach kosmetyku jest charakterystyczny dla produktów Eveline. Dla mnie ok :)
Kolejnym plusem, według mnie jest stosunek ceny do ilości produktu. Mamy go aż 350ml. Nie stosowałam balsamu pod prysznic konkurencyjnej firmy, więc nie wiem jak wygląda sprawa jego działania, ale zakup Eveline wychodzi taniej.

Zdecydowania i z czystym sumieniem polecam. U mnie na pewno znajdzie się miejsce na kolejne opakowanie tego balsamu. Chętnie też wypróbuje inne wersje.
Jest to genialny sposób na szybkie nawilżenie i odżywienie naszej skóry bez konieczności czekania na wchłonięcie. 

Stosowałyście kiedyś? Jakie jest Wasze zdanie? Chętnie poznam opinie na temat innych kosmetyków tego typu.

38 komentarzy:

  1. Ja miałam balsam pod prysznic nivea ;) Nie narzekałam i nie przeszkadzał mi ten tłusty film. Jakby to dziecko powiedziało: "ten jest fajniejszy", bo ma pompkę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbowałabym, bo jeszcze nie używałam tego typu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście bardzo pożyteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również stosowałam i mogę polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak go zobaczyłam na półce to się ucieszyłam, bo chciałam spróbować tej nowinki. I ja również mogę polecić, bo skóra staje się delikatna i dobrze nawilżona :)
    http://sassycarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tylko miałam do czynienia z Niveą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli cos takiego jak ten z nivea ( ktory polubilam :) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego balsamu pod prysznic. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam nigdy tego produktu

    ps. a u mnie? gorące trendy jesień/zima 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam jeszcze żadnego balsamu pod prysznic, jestem zwolenniczką tych tradycyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie wypróbuję bo jeszcze nie miałam okazji stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiłabym się, ale muszę wykończyć swoje zapasy najpierw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może się kiedyś skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam o nim. moja znajoma nie dawno kupiła i jest zachwycona - podobno jest świetny ;))
    ja jeszcze nie miałam okazji go spotkać, ale na pewno się skuszę jak tylko gdzieś go wyhaczę ;D
    healthfash

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mialam ale chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam pojęcia, że ktoś oprócz Nivea ma takie produkty. Muszę się za nim rozejrzeć;) Obserwuje zapraszam do mnie na rozdanie Tangle Teezera.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam produkty Eveline.
    A ten balsam mam zamiar kupić :D
    Chętnie wypróbuję.

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedzialam, ze i Eveline wypuscilo taki produkt, fajnie, ze sie sprawdza :) Probowalam kiedys z Nivea i srednio mi przypadl do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kusi mnie ten balsam. Lubię Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. balsam wydaje się świetny, chyba go wypróbuję :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosowałam kiedyś podobny balsam pod prysznic, tyle tylko, że z firmy "Nivea" :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosowałam nigdy tego balsamu, ale z tego, co piszesz wnioskuję, iż musi on być całkiem niezły. ;) Dodatkowo 3w1. Jak będę odwiedzała jakiś sklep drogeryjny, to może rozejrzę się za tym produktem.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę koniecznie wypróbować, bo ciekawość mnie zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam taki balsam z Nivea. To świetne rozwiązanie przy porannym prysznicu, bo wieczorem to lubię jednak spędzić więcej czas w łazience i wysmarować się czymś pachnącym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tej roli używam oleju kokosowego:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna sprawa dla osob zabieganych

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubie firmę balsamy pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię tę firmę za odżywki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że z tej firmy są żele pod prysznic. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wypróbuję z przyjemnością :)
    http://pozytywizja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam i jakoś nie kusi mnie zakup takich kosmetyków
    wolę standardowo żel i balsam

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę kiedyś wypróbować, świetna oszczędność czasu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam, ale podoba mi się ta naga pani z tyłu :D

    OdpowiedzUsuń