poniedziałek, 7 lipca 2014

F&M kaszmirowy cień do powiek

Dzisiaj przed Wami wystąpią dwa cienie do powiek firmy F&M :) Kupione zostały już jakiś czas temu. Był to mój pierwszy i jak na razie jedyny zakup z tej firmy, ale za to jaki udany!


  • Intensywne napigemntowanie sprawia, że kolor idealnie odwzorowuje się na powiece, nie wymagając poprawek w ciągu dnia
  • kremowa konsystencja, delikatna niczym kaszmir, ułatwia precyzyjne nałożenie kosmetyku
  • zawartość wysoko zmikronizowanych składników pudrowych zapewnia trwały makijaż oczu, bez obsypywania się
  • szeroka gama fascynujących, nasyconych kolorów
  • matowy
  • prasowany
  • waga: 2,5g
Tyle od producenta :) a co ja o nich myślę?



Zwróciłam na nie uwagę dlatego, że szukałam matowego cienia w kolorze beżowym. Gdy go ujrzałam w katalogu F&M od razu stwierdziłam, że biorę! A jak to się stało, że na liście zakupów pojawił się drugi cień? Namówiły mnie do niego koleżanki. I teraz bardzo im za to dziękuję :)
Wybrane przeze mnie kolory to Wenge Wood oraz Desert Sand, ale cała gama jest bardzo bogata. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Cienie dostajemy w kartonowym pudełeczku. Po jego otwarciu ukazują się nam piękne, eleganckie pojemniczki, w których kryją się cienie. Opakowania są zakręcane. Bardzo przypadły mi do gustu.
Cienie zaskoczyły mnie swoją trwałością. Naprawdę idealnie trzymają się na powiece, nie obsypują się. Uważam, że to ich ogromna zaleta. Bardzo dobrze nakłada się je nie tylko pędzelkiem, ale i palcami. 


Wenge Wood - brązowy, trochę przypominający czekoladę.


Desert Sand - delikatny, idealny na co dzień, ale i na większe wyjścia.  

I co tu więcej pisać... Jest tak jak napisał producent. Naprawdę cienie mnie zachwyciły i mogę dodać ich do grona swoich ulubieńców. Polecam wszystkim. 

_________________________________________________________________________________
~ KONKURS ~ KONKURS ~ KONKURS ~

Dziewczyny! Zapraszam Was do udziału w konkursie organizowanym przez Kasię na blogu http://everythinfispossible.blogspot.com/ Konkurs polega na zrobieniu wakacyjnego selfie :)
Myślę, że może to być świetna zabawa! A przy okazji można zgarnąć nagrody!
Zdjęcia można wysyłać do końca lipca.
Po więcej informacji odsyłam tu: KLIK 
Powodzenia!
_________________________________________________________________________________

29 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy nic od F&M, ale Desert Sand by mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic z tej firmy ale te cienie bardzo mi się spodobały. Świetne kolorki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda - bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obce mi są te produkty. Jednak bardzo ładne mają odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również jestem klientem FM group ; ) powiem szczerze z początku byłam zadowolona, ale z biegiem czasu przestały mnie zadowalać ich kosmetyki. Obecnie wolę kupować w drogeriach, ale niektóre produkty mają na prawdę dobrej jakości ; ))

    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cienie we wszelkich odcieniach brązu.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory bardzo ładne :) jakoś mnie do siebie ta firma nie przekonuje, zwłaszcza, że wiekszość rzeczy jest w cenach astronomicznych ;o

    OdpowiedzUsuń
  8. opakowanie bardzo ładne, nigdy nie miałam produktów tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przeczytałam koszmarny cień do powiek:D

    OdpowiedzUsuń
  10. nie korzystam poki co z cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne opakowanie no i kolorki świetne:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne są, choć rzadko się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne ale nie używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale czytałam już na kilku blogach, ze ich produktu są naprawdę w porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam cieni, ale te są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Łohoho, dobrze, że nie muszę znać się na kolorowych kosmetykach :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolorek :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Również mam tylko jeden ich produkt - róż i z ręką na sercu przyznaję, że jest fenomenalny! Jakość i trwałość tych kosmetyków jest rewelacyjna! Totalny szok! Po Twojej recenzji wiem, że na jakieś inne produkty też się chyba skuszę - skoro róż mega i cienie mega, to reszta nie może zawieść :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam się zbytnio na kosmetykach i pierwsze słyszę o tej firmie, ale również szukam cieni o podobnych właściwościach, czyli po prostu dobrych. :) Dwa lata temu kupiłam paletkę 5 cieni z Isa Dory, gdyby nie karta podarunkowa do Douglasa, nigdy bym nawet nie sięgnęła po coś tak drogiego (w moim przekonaniu). Jednak dzięki temu uświadomiłam sobie, co to jest naprawdę dobry cień do powiek. Również jest trwały, starcza na cały dzień i ładnie się rozprowadza. Chętnie sprawdzę ofertę firmy, którą tu poleciłaś, bo jeżeli cienie są naprawdę dobre, to również się na nie zdecyduję. Lepiej jest kupić 2 dobre cienie niż całą bezużyteczną paletę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się nowy design bloga. Kolorystyka co prawda ta sama, ale teraz o wiele bardziej tu estetycznie, świeżo, charakterystycznie dla Ciebie. Zmiana jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Cały czas będę starała się pracować nad wyglądem bloga, aby jak najbardziej się podobał :)

      Usuń
  23. Chyba je kupię, dużo osób mówi, że są świetne, więc niebawem się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem make-up maniaczką,dlatego od razu przeczytałam post :) Te odcienie mnie zachwyciły. Zarówno brąz jak i beż, jestem ich bardzo ciekawa i nie ukrywam, że chyba prędzej czy później wpadną w me łapencje ;)

    OdpowiedzUsuń