piątek, 18 lipca 2014

Zakupy w Hebe

W Hebe nie bywam często, niestety nie ma tej drogerii w moim mieście. Mając okazję akurat być w jej pobliżu, postanowiłam wstąpić na małe zakupy. Skusiło mnie także to, że zakładając kartę, dostałam bon na 10zł. Jego ważność była ograniczona, więc musiałam skorzystać z ostatniej okazji, aby go zrealizować. Co kupiłam? 


Tangle Teezer - skusiłam się! Szczotka wychwalana pod niebiosa. Must have ostatnich czasów. Cud, miód i orzeszki. Czy taka właśnie jest? O tym napiszę w najbliższym czasie. Przez długi czas nie byłam nastawiona na jej kupno. Nie sądziłam, że kiedykolwiek stanę się jej posiadaczką. A jednak :) Przyczynił się do tego wspomniany bon oraz to, że akurat była na nią promocja. I uległam... Kupiłam ostatnią sztukę, którą widziałam w sklepie! Trochę szkoda, że nie miałam możliwości wyboru koloru. Chętnie wybrałabym fiolet, ale róż też mi odpowiada.

Green Pharmacy - arganowy krem do rąk. Cieszę się, że go kupiłam :) przypadł mi do gustu. Do tej pory chyba nic nie miałam z tej firmy. Krem ma lekko żółty kolor, jest lekki, ładnie pachnie, dobrze się wchłania. 100 ml w dobrej cenie.

Eveline 9w1 - balsam po depilacji, także arganowy, ale to czysty przypadek. Kupiłam bo jestem miłośniczką tej firmy i byłam ciekawa produktu, którego od nich jeszcze nie miałam.  Skóra po jego zastosowaniu jest naprawdę przyjemna. Czy zastąpi mój ulubiony krem po depilacji z Joanny? No nie wiem, zobaczymy.

Gillette Satin Care - żel do golenia, moja ulubiona forma. Zdecydowanie wolę żel od pianki. Nowość w mojej kosmetyczce. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi. Na razie muszę wykończyć resztki pianki Venus :)

Sense&Body - pędzel do zadań specjalnych. Niesamowicie miękki i delikatny. Wkrótce planuję napisać o nim więcej :) 

Znacie te produkty? Byłyście z nich zadowolone? 
Lubicie Hebe? Mi jest troszkę ciężko odnaleźć się w tej drogerii z racji tego, że nie bywam tam często, ale obsługa jest przemiła! Bardzo miło mnie to zaskoczyło.

35 komentarzy:

  1. Też zrobiłam zakupy w Hebe :D. Byłam wczoraj.
    Zazdroszczę TT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty Green Pharmacy bardzo mnie kuszą, ale powstrzymuję się póki co :) Z chęcią przeczytałabym recenzję kremu GP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może napisze :) jak go trochę poużywam ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Hebe, obsługa czasem aż za miła ale nie przeszkadza mi to :)
    Rossmana odwiedzam czasami, jednak rzadko co tam kupuje, mam wrażenie,że mają dość duże ceny jeśli nie ma promocji.
    A TT u mnie w Hebe nie było :( zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa jak spisze się ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TT to mój totalny ulubieniec! Nie wymieniłabym go na nic innego już :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak ten pędzel się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten pędzel :D Mam dwie sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. żadnego z tych produktów nie miałam - choć często odwiedzam Hebe, u mnie w mieście jest pod ręką ; )) ja jestem zadowolona i lubię tam chodzić, ale tylko wtedy gdy są jakieś promocje, ponieważ Hebe jest dosyć drogą drogerią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. TT muszę kupić ;) bardzo polubiłam Hebe, ma swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. baaardzo lubię hebe :) a na dokładniejsze info o tangle czekam z niecierpliwością, bo sama chętnie bym spróbowała tej cudownej szczotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...ja Tangle Teezer nie pochwalam. Ma ją moja przyjaciółka i, chociaż ona chwali, jakoś się do tych pochlebnych opinii nie przyłączam. Mam bardzo długie, delikatne włosy i wolę szczotki z włosia naturalnego, a nie takie twarde, sztuczne wypustki :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko TT, który uwielbiam, ale ja mam wersję kompaktową :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. TT ulubieniec :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam też TT i nie sądziłam, że wydam kiedykolwiek tyle na szczotkę, bo kupowałam już spory czas temu, ale sprawuje mi się dobrze, a ja jeszcze mam w kompakcie więc jest super do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy:)
    TT muszę sobie zakupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny haul ja jutro się wybieram na zakupy ;)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wczoraj kupiłam cały zestaw tych pędzli w Hebe, skuszona dobrymi opiniami w internecie, i nie wiedzieć czemu mój skunks traci włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. koniecznie napisz o szczotce bo też zastanawiam się nad jej zakupem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też żel do golenia często kupuję. Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakoś nigdy nie mogę się wybrać do Hebe :) Na TT też muszę się w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie poczytam więcej o pędzlu, bo juz wczesniej zastanawiałam się nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tego zbioru nie mialam tylko pedzla i balsamu z Eveline :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dalej jak dwa tygodnie temu tuż obok mnie otwarli Hebe. Obsługa faktycznie miła, chociaż wolałabym, żeby mi sprzedawczynie nie wciskały za każdym razem kuponów na makijaż. Szczotka faktycznie robi furorę, ale według mnie opinie o niej są trochę przesadzone. Taka moda i wszyscy chwalą, bo z góry nastawiają się, że będzie naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  25. W Hebe jeszcze nic nie kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  26. jestem ciekawa produktu z eveline:) ps. obserwuję i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. eeee:) fajne zakupy :) bardzo lubię hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe, jak sprawdzi się balsam po depilacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wypróbowałabym Tangle Teezer :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mi również do Hebe nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię ten żel do golenia :) Mam go jeszcze ale już resztki

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za kremami marki Green Pharmacy. W moim przypadku - w ogóle nie nawilżały skóry :(

    OdpowiedzUsuń