sobota, 2 sierpnia 2014

Denko Lipiec

I miesiąc wakacji minął... co Wy na to? Trzeba przyznać, że czas bardzo szybko mija. Przyszła pora na podsumowanie lipcowych zużyć. 


1. Płyn micelarny, BeBeauty - ten produkt chyba każdy zna. Płyn bardzo dobry. Stosuję go głównie do zmywania podkładu/pudru. Zauważyłam, że czasami pozostawia klejącą warstwę na twarzy, ale jest to chyba spowodowane za dużą ilością produktu na waciku. Nie lubię go stosować do demakijażu oczu. Wolę kosmetyki, które są specjalnie do tego przeznaczone. Dobrze, że czasem występuje w większej wersji. Kupiłabym ponownie.

2. Balsam pod prysznic, Eveline - jestem nim zachwycona! Przydaje się i działa rewelacyjnie. Więcej informacji tutaj: KLIK Kupiłabym ponownie.

3. Żel-peeling oczyszczający, BeBeauty - świetny produkt. Zdecydowanie bardziej wolę ten żel niż wersję kremową, czyli w opakowaniu różowym. Produkt ma delikatne drobinki peelingujące, które nie drapią twarzy. Ładnie oczyszcza. Nie podrażnia ani nie wysusza. Kupiłabym ponownie.

4. Płyn do płukania jamy ustnej, Listerine - bardzo cenię płyny ten firmy. Uważam, że są one najlepsze. Dawniej stosowałam wersję zieloną, ale silna mięta paliła w buzi. Cieszę się, że producenci pomyśleli i wprowadzili na rynek delikatniejszy zamiennik. Kupiłabym ponownie.

5. Antyperspirant, Nivea - nie jest to pierwszy pojemniczek wykończony przeze mnie. Zapach przyjemny, odpowiada mi. Ochronę oceniam jako dobrą.I faktycznie prawdą jest, że nie pozostawia śladów na ubraniach. Kupiłabym ponownie.

6. Żel pod prysznic, Isana - miniwersja. Może i opakowanie małe, ale wydajne. Doskonale nadaje się na kilkudniowe wypady. Właśnie z tego powodu go kupiłam. Nie chciałam zabierać za sobą dużej butli. Zapach bardzo ładny. Dobrze się pieni. Pojemność: 50ml. Kupiłabym ponownie.

7. Scrub do stóp, Avon - jest dobry. Byłam z niego zadowolona. Więcej na temat tego produktu i całej serii tutaj: KLIK Chętnie wypróbowałabym inne kosmetyki tego typu dlatego na razie Nie wiem czy bym kupiła ponownie.

8. Chusteczki do higieny intymnej, Intimea - delikatne, przyjemni pachną. Nie wystąpiły żadne podrażnienia. W opakowaniu znajdziemy 20 sztuk chusteczek. Są one biodegradowalne, więc można je po użyciu spłukać w toalecie. Kupiłabym ponownie.

9. Modelujące serum do biustu, Eveline - bardzo podoba mi się jego zapach. Biust po zastosowaniu serum jest gładki i delikatny. Produkt ładnie ujędrnia. Przyznam się, że nie używałam go systematycznie, a jedynie co jakiś czas, ale i tak jestem zadowolona z efektów. Niestety nie są one trwałe. Kupiłabym ponownie, ale chętnie wypróbuję coś innego. Wydaje mi się, że jednak mimo wszystko do niego wrócę.

10. Emulsja do higieny intymnej, Intimea - wykończyłam już nie jedno opakowanie tych produktów. Muszę przyznać, że lubię te biedronkowe emulsje. Nie podrażniają i spełniają swoją rolę. Kupiłabym ponownie.

11. Nektar pod prysznic, Apart - jeju! zapach po prostu powala! Jest cudowny, wspaniały i genialny. Polecam każdemu. Koniecznie musicie go kupić, albo chociaż powąchać. Bardzo lubię firmę Apart. Kupiłabym ponownie.

Trzeba przyznać, że dużo produktów, które zużyłam w lipcu, przypadło mi do gustu. Dobry miesiąc :)
A czy Wy znacie te kosmetyki? Może coś same miałyście?

31 komentarzy:

  1. Niestety nic nie używałam, oprócz Listerine :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Antyperspirant z Nivei używam i też jestem zadowolona ; )) z Avonu miałam balsam chłodzący i też się u mnie sprawdził ; ))
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze kiedyś wypróbować ten balsam pod prysznic od Eveline

    OdpowiedzUsuń
  4. skuszę się chyba na balsam eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę ze dużo produktów służyło Ci. Lubię kosmetyki BeBeauty tanie i dobre.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ten balsam pod prysznic, ale wzbraniam się przed zakupem kolejnego, zanim nie wykończę moich zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam teraz sławny płyn micelarny z biedronki ☺😮 i jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten nektar pod prysznic Apart,zgadzam się zapach jest -cudnyyy:)))
    Intimea i Nivea również używam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale ten płyn micelarny z Biedronki mnie osobiście uczula. Zmywałam nim twarz przed spaniem, a rano obudziłam się z oczami jak denka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy nic z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łoo, ja dawno nie miałam tak udanego denka ! Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Higiena intymna z Biedry jest na wysokim poziomie, kupowałam nie raz ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam zel pod prysznic z aparty różowy ;) jego zapach uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różowy czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  14. Balsamu do biustu push up używam sama i polecam. Jest naprawdę fajny i co najważniejsze - dzięki wsmarowywaniu go możemy same kontrolować i badać nasze piersi :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie sporo sie u Ciebie sprawdzilo :) Gratuluje zuzyc :)! Niestety nie mialam zadnego z Twoich wydenkowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. spore denko :) nic nie maiłam z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze, nic nie mialam z tych produktow..

    OdpowiedzUsuń
  18. Od wczoraj testuje 2 pierwsze produkty i pierwsze wrażenie jest mega pozytywne :))
    Zobaczymy za miesiąc :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię BeBeauty za przeniską cenę i przefantastyczne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  20. o! w końcu znalazłam konkretną opinię na temat tego żelu, bo chciałam go już jakiś czas temu kupić.
    everythinfispossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Parę produktów znam i własnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie do końca jestem zadowolona z balsamu pod prysznic .
    W porównaniu z nivea wypada słabo.
    Płyn do płukania jamy ustnej , najlepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spore denko !
    Płyn micelarny używałam ; )
    Żele pod prysznic z Isana niesamowicie pachną ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. z Twojego denka miałam tylko listerine :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Duzo ciekawych produktow, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super denko. Micel z BeBeauty to u mnie stały bywalca :)

    OdpowiedzUsuń