piątek, 8 sierpnia 2014

Wakacje!

Wyjeżdżam. Decyzja zapadła bardzo spontanicznie. Jadę nad morze! Mimo, że nie zanosiło się na żaden wyjazd w tym roku to przewrotny los pozwolił zażyć wakacji. Niesamowicie się cieszę :)
To już drugie nadmorskie wakacje z moim chłopakiem. 
Nie mamy ustalonego planu podróży. Postawiliśmy jednak na tereny między Świnoujściem a Kołobrzegiem. Gdzie i na ile trafimy, tego nie wiem... 


Póki co pakujemy walizki. Przed nami bardzo długa droga, ponad 700 km. Oby pogoda dopisała
Życzcie nam bezpiecznej drogi i dużo słońca!

Do zobaczenia za jakiś czas!

31 komentarzy:

  1. Świetna decyzja :) Mi tamte tereny bardzo się podobają, są niedocenione. Polecam Niechorze ;) Miłego wypoczynku Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanego wyjazdu i super wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku i aby pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, ja miałam jechać nad morze jutro, ale z wyjazdu nici :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji :)) Ja jadę w czwartek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczęśliwej podróży :) zazdroszczę u mnie nic się na to nie zanosi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego pobytu i szerokiej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kołobrzeg - uwielbiam;) udanego pobytu:*

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę! w Kołobrzegu jest pięknie - miałam okazje być aż miesiąc obok tego pięknego miasta ; ))
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpoczywaj :) Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, takie niepodziewane zwroty akcji są jak najbardziej pożądane. baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Często nieplanowane wyjazdy okazują się najlepsze:) oby ten takim właśnie się okazał:) życzę pięknej pogody i satysfakcji z wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego odpoczynku ;) Bawcie się dobrze ;) Ja pare lat temu w Miedzyzdrojach z moim juz narzeczonym zostawilismy kłodeczke zaczepioną na molo, ciekawe czy jeszcze tam wisi ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Do zobaczenia! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łapcie dużo Słońca, wypoczywajcie i wypatrujcie bursztynków :P

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrej zabawy i zeby Wam pogoda dopisywała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne miejsce! zawsze chciałam tam pojechać, ale niestety nigdy mi to nie wychodzi :) hahah
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wypoczywajcie i bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę bardzo! Szybciutkiej podróży życzę, fenomenalnej pogody i niezapomnianych wspomnień! :-* Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  20. udanego wypadu :))
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/08/witajcie-mam-dzis-dla-was-przeglad.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Koniecznie pokaż zdjęcia z wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń