wtorek, 9 września 2014

BingoSpa

Możliwe, że słyszałyście o niedawnej promocji, którą uraczyła nas firma BingoSpa. Możliwe też, że same z niej skorzystałyście. Ja się skusiłam. Do tej pory nie znałam produktów tej firmy, ale szansa na zrobienie zakupów z kodem rabatowym na 50zł (!) doprowadziła do podjęcia szybkiej decyzji z mojej strony i w konsekwencji do złożenia zamówienia.
Wiąże się z tym mała historia...


Zacznę od tego, że zaskoczyła mnie szybkość dostarczenia produktów. Zdecydowałam się na odebranie paczki w Paczkomacie i dosłownie czas oczekiwania był ekspresowy!

Z racji tego, że nie znałam BingoSpa trochę czasu poświęciłam na wybranie odpowiednich dla mnie produktów.
Zdecydowałam się na:
  • Odchudzające algi do peelingu - 600g; 
  • Koncentrat L-karnityna z ekstraktem z czerwonej herbaty - 250g;
  • Cynamonowe masło shea z jedwabiem - 300g;
  • dodatkowo jako gratis dostałam saszetkę z kolagenem do ciała - 10g
Jak widzicie, na zdjęciu nie ma żadnego cynamonowego produktu... i właśnie z tym wiąże się historia, o której wspomniałam.
W otrzymanej paczce znalazłam Waniliowe masło shea z jedwabiem. Napisałam maila do firmy z wyjaśnieniem, że zamawiałam inny produkt. Dostałam odpowiedź, że nie ma problemu i doślą mi brakujące masło. Muszę przyznać, że się ucieszyłam i stwierdziłam, że jest to bardzo porządna forma, która dba o klientów oraz szybko i bezkonfliktowo rozwiązuje problemy.

Przesyłka dotarła równie szybko jak za pierwszym razem. Otwieram, a tu... znowu masło waniliowe! Przyznam, że było to zabawne :) Okazało się, że cynamonowego nie mają akurat na składzie i pracownik wysłał waniliowe. Tym oto sposobem stałam się posiadaczką dwóch opakowań waniliowych masełek do ciała. W sumie się cieszę :) zapach jest bardzo ładny no i mam jeden gratisowy produkt :) Ciekawiła mnie wersja cynamonowa z racji tego, że nigdy nie miałam kosmetyku o takim zapachu, ale może kolejnym razem uda mi się go zdobyć ;)

Z pewnością za jakiś czas pojawią się na moim blogu bardziej szczegółowe recenzje tych produktów. Osobiście najbardziej jestem ciekawa działania Koncentratu L-karnityna.

A czy Wy znacie BingoSpa? Może szczególnie polecacie jakieś ich produkty?
Dużo dobrego słyszałam na temat kosmetyków do włosów tej firmy, stosowałyście? 

41 komentarzy:

  1. Najbardziej czekam na recenzję odchudzających alg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ciekawie, czekam na recenzję♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie wiedzialam o tym kodzie rabatowym, na pewno bym skorzystala ;| nigdy nie mialam nic z bingo spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko szampon z bingo, niedługo go kończę. A ta promocja jeszcze trwa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te produkty szczególnie cynamonowe masło.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam niecierpliwie na recenzję, one MUSZĄ byc swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,jak zawsze pojęcia nie miałam o takiej akcji :) Następnym razem proszę o maila z informacją ;) ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie miałam pojęcia o takiej akcji :)bardzo ciekawa produkty -czekam na recenzje :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne te kosmetyki :) Ciekawa jestem jak sie spiszą, a z masełka waniliowego bardzo bym się ucieszyła, bo kocham ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście jestem fanką tej firmy i uwielbiam ich kosmetyki. Kiedyś też skorzystałam z podobnej zniżki i obkupiłam się a kilka kosmetyków jeszcze na mnie czeka. Może za jakiś czas też dodam więcej opinii na ich temat bo naprawdę się opłaca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym coś przeczytała na temat ich produktów bo nie znam niestety wielu

      Usuń
  10. a u mnie nie dzialał kod rabatowy a szkoda bo miałam już oszyk zapełniony

    OdpowiedzUsuń
  11. Bingo spa nie znam. Czekam w takim razie na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. No nie do końca, ale i tak na tym nieźle wyszłam ;)

      Usuń
  13. Z tej firmy jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku :). Kusisz.
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję, bo mam ochotę coś u nich zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z BingoSpa, chociaż nieraz dostałam bon do nich na 50 zł przy zakupach w Top Secret:) U mnie w mieście są jakieś produkty ich do włosów, więc może się wreszcie na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też również go dostałam, ale nie skorzystałam z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam nigdy żadnego produktu z Bingo Spa, ale może kiedyś będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poznałam tą markę kiedy dostałam pudełko z Glossybox i rabat na zakupy ; )) Nie zdecydowałam się jeszcze na produkty, ale asortyment mają bogaty i dobre opinie ; )
    healthfashbeauty

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tylko maseczkę tej marki i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany a ja przegapiłam tą promocję ;( no nie :( ale mam nadzieję że powtórzą akcje i wtedy skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna była ta promocja :) znam bingospa ale żaden z produktów wyjątkowo nie skradł mojego serca;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja się zbieram do zamówienia kosmetyków tej firmy i zawsze kupuje coś innego, ale muszę w końcu wypróbować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezła historia, trochę zabawna, dobrze, że Ci to waniliowe masełko jednak do gustu przypadło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe chyba któryś z nich wypróbuję
    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że przegapiłam promocję, chciałam sobie kupić produkt na rozstępy z BingoSpa ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. używałam koncentratu cynamonowego byl neutralny;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam dwie maski do włosów z tej firmy, były całkiem fajne. Duże opakowania, bardzo przystępna cena (kupiłam w Tesco). Ciekawa jestem tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  28. Hah no to w sumie Ci się poszczęściło :D Czekam na ich recenzje <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Szalona ! Widzę zakupy udane, w takim razie czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje zakupów i czekam na recenzje cynamonowego masła shea z jedwabiem

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię zapachu cynamonu, więc z pewnością ucieszyłabym się z waniliowego zamiennika.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się skusiłam i skorzystałam z tej akcji. Zamówiłam tak naprawdę tylko kosmetyki do twarzy. Jestem bardzo zadowolona bo wyniosły mnie one grosze :) Mam tylko nadzieję, że się sprawdzą :) Czekam na Twoje recenzję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń