środa, 24 września 2014

Plastry Compeed

Jakiś czas temu zgłosiłam chęć przetestowania plastrów na pęcherze Compeed. Udało mi się załapać do kampanii i dzięki portalowi SampleCity.pl mam możliwość poznania tego produktu.
W szybkim czasie dotarł do mnie jeden średni plaster. Trochę szkoda, że jest to tylko jedna sztuka, ponieważ zazwyczaj niespodzianki pojawiają się u mnie na oby nogach... Trzeba więc liczyć na szczęście i na to, że jedna stopa się zlituje ;-) lub też będzie to dobra okazja by porównać plaster Compeed ze zwykłym odpowiednikiem.


Zapakowany plasterek jest przyklejony do ulotki informacyjnej, na której możemy przeczytać o tym co mówi producent na temat jego działania. Zostajemy także zapoznani z innymi produktami firmy Compeed.
Mam nadzieję, że zdjęcia są na tyle wyraźne, że nie będziecie miały problemu z przeczytaniem zamieszczonych w ulotce informacjami :)


Jeszcze nie miałam okazji przetestować otrzymanego plasterka, ale czeka on w pogotowiu. Gdy zdarzy się okazja, (a mam nadzieję, że nie nastąpi to prędko bo pęcherze to nic przyjemnego) na pewno po niego sięgnę.
Najbardziej jestem ciekawa czy plaster rzeczywiście pozostaje na swoim miejscu kilka dni i nie odkleja się. Z tym mam czasem problem w przypadku zwykłych plastrów. Interesuje mnie również to czy zgodnie z obietnicą producenta, przyspieszają proces gojenia.


Do tej pory nie miałam styczności z żadnym z plastrów Compeed. Jedyne co stosowałam tej formy to plasterki na opryszczkę. I muszę przyznać, że one sprawdziły się u mnie znakomicie! Bardzo wygodne jest och stosowanie i utrzymują się ładnych parę godzin na ustach.
Jeśli plastry na pęcherze okażą się tak dobre jak te na opryszczkę to będę bardzo pozytywnie zaskoczona.

A czy Wy stosowałyście jakieś produkty firmy Compeed?
Może miałyście zaprezentowane przeze mnie plastry? Chętnie poznam Wasze zdanie na ich temat.

39 komentarzy:

  1. Tak plastry i sztyft przeciw pęcherzomo - to i to się speawdziło. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. to miłego testowania :) i oby się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania :) ja stosowałam plastry Compeed na opryszczkę i były bardzo fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te plastry,nie raz ratują mi życie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja te plastry mam zawsze w torebce :) Fajny blog :)

    Co powiesz na obserwacje ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz a ja szybciutko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy, ale moja siostra na opryszczkę i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zadowolona. Te na opryszczkę są na prawdę świetne :)

      Usuń
  7. ja swój oddałam mamie a wczoraj zrobiłam sobie taki odcisk ze szału dostaje ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te plastry to moje zbawienie przy pęcherzach. I trzeba przyznać, że producent nie kłamie: naprawdę utrzymują się na miejscu parę dni ;))

    pozdrawiam,
    http://lori-nori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam kiedyś identyczny w jakimś boxie :)
    Póki co leży i jakoś nie mam potrzeby użycia go :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy ich plastrów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa notka, ale plastrów nigdy nie używałam.
    Obserwacja za obserwację? Odpowiedz u mnie lub zwyczajnie zaobserwuj, a ja się odwdzięczę. ;)

    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. JA ostatnio przykleiłam sobię Compeed na opryszczkę i przez całą noc plasterek utrzymał się na jednym miejscu :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?:) Odpisz u mnie :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Te plastry na pęcherze są świetne, nie czuć w nich w ogóle, że mam poobcierane stopy i mogę chodzić w każdych butach, do tego trzymają się kilka dni :)
    Za to te na opryszczkę to dla mnie porażka, odrywały się razem ze strupami, które tworzyły się na nowo i tak w kółko... :(
    Pozdrawiam i obserwuję :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie nie sprawdziły się te na opryszczkę. Ja jestem z nich bardzo zadowolona

      Usuń
  15. Najlepsze plastry sa właśnie z compeed :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obyś nie musiała testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za rade.

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh tak !
    Pogoda za oknem PASKUDNA ! :D
    Więc takie ciepłe zdjęcia w taką pogodę są miłe ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Letnie obcieranie na szczęście mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również otrzymałam plasterek :) Jeszcze nie miałam okazji go przetestować tak jak Ty Karolinko... ale czuję, że już niedługo się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez dostalam :) jeszcze nie testowalam ale zapewne juz wkrotce ;) Obserwuje, serdecznie zapraszam na moj blog, moze tez go zaobserwujesz :) http://kasjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam je i zawsze po nie sięgam jeśli jest potrzeba, są niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  23. też się załapałam :) jeszcze nie używałam, jedyne co to na opryszczkę kiedyś miałam plaster, ale nie pamiętam czy z Compeed

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie się sprawdzają :) sztyft do pęcherzów też jest fajny :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, gdzie możesz wygrać pudełeczko pełne kosmetyków czyli glossybox :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2014/09/konkurs_12.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja miałam kilka produktów, ale jeden sztyft się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie stosowałam tych plastrów, ale czytałam wiele pozytywnych opinii na ich temat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry patent;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. A plastry na opryszczkę się u mnie nie sprawdziły :( więc nie wiem czy zaryzykowałabym kupnem tych plasterków.

    OdpowiedzUsuń
  29. moja mama je miala i zachwalala ;)

    OdpowiedzUsuń

  30. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. również dostałam ten plaster do testowania i miałam okazję go sprawdzić jak obtarły mnie nowe buty. Działa bardzo fajnie, odcisk znikł sam po 2 dniach

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety mam bardzo delikatne stopy i bardzo często tworzą się na nich pęcherze. Może kiedyś sprawdzę te plastry :)

    OdpowiedzUsuń