czwartek, 11 września 2014

Yodeyma Sensación

Na wielu blogach pojawiały się informacje na temat darmowych próbek perfum Yodeyma. Dziś przyszła kolej na to, abym i ja pochwaliła się swoim zamówieniem.
Firma Yodeyma ma naprawdę bardzo bogaty asortyment. Dużo czasu poświęciłam czytając opisy perfum i starając się znaleźć coś dla siebie. Było to o tyle trudne, że ciężko jest mi ocenić jakikolwiek zapach jedynie przy pomocy opisu. Można powiedzieć, że wybrałam w ciemno...


Postanowiłam postawić na coś z kategorii nut świeżych. Wybór padł na perfumy Sensación. 

Na stronie producenta możemy przeczytać:
Sensación to wesoły, świeży zapach. 
Dla radosnej i aktywnej kobiety.
Nuty Głowy to pierwszy akord zapachu, który czujemy w perfumach: Jabłko
Nuty Serca stanowią duszę perfum: Mahnolia
Nuty Bazy to takie, które nadają perfumom głębię: Biały Irys

Radosna fuzja nut owocowych i kwiatowych odzwierciedla energię i ducha młodości.

Chyba przyznacie, że opis jest dość dokładny, ale cóż, mimo to nie potrafiłam połączyć w głowie tych zapachów, żeby wiedzieć co one stworzą. 
Początkowo Sensación nie wywarł na mnie dobrego wrażenia, sama nie wiem czemu. Po pewnym czasie to się zmieniło i ostatecznie muszę powiedzieć, że zapach naprawdę bardzo mi się podoba. Co do jego trwałości również nie mam zastrzeżeń. 

Próbka perfum ma pojemność 15ml, więc trzeba przyznać, że nie jest to mała ilość. Buteleczka była zapakowana w kartonik. W paczce znalazłam także list, w którym firma dziękuje za odwiedzenie ich strony internetowej i okazanie zainteresowania oraz przedstawia krótką ofertę handlową. Poza tym dostajemy broszurę, w której znajduje się klasyfikacja nut zapachowych dostępnych w sklepie Yodeyma, oczywiście w wersjach Dla Mężczyzn i Dla Kobiet. Dzięki temu mamy porównanie produktów tej firmy do perfum znanych marek. W broszurce znajdziemy również piramidę zapachową, która jest strukturą przedstawiającą kompozycje perfum. 
Na zakończenie dodam, że zapach Yodeyma Sensación porównywalny jest do perfum Ralph Lauren.

A czy Wy już skusiłyście się na próbkę perfum Yodeyma? 

43 komentarze:

  1. Oj wszędzie te zapachy :) Bardzo mnie interesują, chętnie bym się w jakiś zaopatrzyła :) Coś fajnego na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię świeże zapachy, chociaż u mnie zależy dużo od nastroju i okazji :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie wczoraj przyszła próbka perfum z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze opisywanie perfum bądz zamawianie w ciemno kierując się opisem jest nie lada wyzwaniem, nie jestem w stanie sobie wyobrazić zapachu, super sprawa z tym, że firma oferuje tak duże próbki i myślę, że zyskają wielu klientów. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoją próbkę zamówiłam i czekam, mam nadzieje że dojdzie w nas. tygodniu :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam czasami trzeba czekać bardzo długo... ale oby szybko doszły! Jakie wybrałaś?

      Usuń
  6. Ja zamówiłam przedwczoraj :) Jestem ciekawa czy zapach mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie skusiłam się na próbkę tych perfum, ale jestem ciekawa ich zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również ten wybrqałam :) Mama trafiła lepiej, bo na zapach drzewny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama jeszcze czeka na przesyłkę...

      Usuń
  9. Do mnie przyszła próbka porównywalna do Miss Dior Cherie, ale jest średnia :P

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się nie skusiłam :D Nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  11. A słyszałam o tych perfumach ale nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skusiłam się, ale chyba to zrobię :D Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. wydają się świetne ! :*
    obserwacja za obserwację?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tego co słyszałam to mają odpowiedniki różnych znanych perfum. Nie zamówiłam jeszcze próbki, bo za duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tych perfumach. Jeszcze się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja swoją próbkę mam i też wybierałam w ciemno, ale jeszcze ich nawet nie otworzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale z opisu wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. również skusiłam się na próbeczkę, natomiast mi akurat zapach nie przypadł do gustu, natomiast moja mama była zachwycona bo trafił w jej gust. Mama bardzo zadowolona bo zapach długo się trzyma i koleżanki chwalą w pracy i pytają co to ma za perfumy. Teraz zamówiłam próbkę na mamę może tym razem z zapachem trafię w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również otrzymałam swoją próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamówiłam kilka dni temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja strasznie mi sie podoba :) chociaz na początku niezbyt mi do gustu przypadła ;) zakochałam sie po pierwszym uzyciu :) mam Celebrity :) ciekawa jestem zapachu tej Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja swoją próbkę zamawiałam na smartfonie i zamiast poczytać o zapachach pacnęłam palcem w pierwszy lepszy. Zupełnie nie trafiłam w mój gust, na szczęście spodobały się one mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  24. u mojej fryzjerki stoi szafa z tymi właśnie perfumami. Jakoś mnie nie zainteresowały, ale zauważyłam, że kosmetyczka co chwilę chodzi i pryska się perfumą, która pięknie pachnie ale najpierw muszę zużyć te co mam, a mam tego sporo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nuty zapachowe wydają się ciekawe, jestem ciekawa jak wypadły w zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. skusiłam się na próbkę, ale o innym zapachu niż ty :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam firmy:) na razie mam za dużo perfum i wstrzymałam się z kupowaniem nowych:)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam tej firmy, pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, ze koniec koncow zapach przypadl Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio gdzieś o nich czytałam, ale nie wiem na czym to polega, dziewczyny pisały że czekają już x czasu i nic nie dostał,y inne zachwalały że doszły do nich szybko, a chętnie bym spróbowała jakiś różany zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że tak, dodałam ostatnio posta na blogu u siebie, może zechcesz przeczytać o mojej Yodeymie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Floral i Fruit warto zamówić :) Natomiast Berlue pachnie okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że mają w ofercie tylko duże pojemności.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście dość duża pojemność jak na próbkę :)

    OdpowiedzUsuń