poniedziałek, 6 października 2014

BeBeauty Balsam do stóp i paznokci

Balsam do stóp z Biedronki firmy BeBeauty, przeznaczony do skóry suchej i zniszczonej, czyli fajny kremik za bardzo niską cenę. Może na kolana nie powala, ale nie wymagajmy wiele za około 3zł.


Zacznę od tego, że opakowanie balsamu jest miękkie i produkt łatwo się z niego wyciska. Forma tubki jak najbardziej tu pasuje. Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest świeży, lekko cytrusowy. Utrzymuje się na stopach przez pewien czas.
Balsam delikatnie natłuszcza i nawilża nasze stopy, niestety ten efekt nie jest długotrwały. Z pewnością działa wygładzająco. Producent zapewnia, że krem zmniejsza podatność na rogowacenia, tego u siebie nie zaobserwowałam.

Tak jak wspomniałam, krem na kolana nie powala, ale uważam, że jest całkiem w porządku. Nie jestem pewna czy nadawałby się dla osób z bardzo suchą skóra, ponieważ efekty nie utrzymują się długo i nie są bardzo spektakularne. Może podczas stosowania dwa razy dziennie jego działanie byłoby lepsze... Ja używam go tylko wieczorem.
Opakowanie zawiera 75ml produktu. Biorąc pod uwagę stosunek jego ilości do ceny to uważam, że warto jest przetestować balsam BeBeauty. Może akurat komuś przypadnie do gustu. Ja nie narzekam :) 

29 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tą firmą:) Zapraszam do mnie na rozdanie niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też krem do stóp używam tylko wieczorem a , tych z biedronki nie miałam jeszcze okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze kiedys wyprobuje ;) obecnie uzywam kremu z lirene z mocznikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam, opisywałam u siebie na blogu i całkiem go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak skończę swoje zapasy to zakupię, bo jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czaję się na "skarpetki złuszczające", podobno są super. Takie kremy moim zdaniem prawie nic nie dają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie chyba by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy go nie widziałam w biedronce, ale z moimi stopami to by sobie chyba nie poradził niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze go nie miałam, ale z chęcią bym go wypróbowała. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka produktów do stóp, więc raczej się na niego nie skuszę, ale w przyszłości, kto wie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. BeBeauty ma bardzo dobre produkty. W tej chwili stosuję płyn micelarny i bardzo dobrze się sprawdza. Może wypróbuję i ten balsam ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nie narzekasz to spróbuję ;)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)


    Zapraszam wielki powrót ! nowy wygląd ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jakiś inny krem tej maski i był straszny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Za taką cenę chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy ciekawy ostatnio mi sie skonczył mój, więc ten moze byc dobrym zastępcom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu nie jestem przychylnie nastawiona do tego kremu, bo mam strasznie suchą skórę u stóp, ale za taką cenę chyba jednak warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o kremy do stóp to jestem wierna tym z yves rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj się wybieram do biedronki więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tą wersją kremu nie spotkałam się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie widziałam tego kremu w biedronce, a szkoda, bo chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez całe lato kupowałam ten krem do stóp i spisywał się u mnie rewelacyjnie :) Super nawilżał moje stopy :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię cytrusowe zapachy i na pewno go wyprobuję :)

    OdpowiedzUsuń