niedziela, 19 października 2014

Blend-a-med Pro-Expert

Pochwalę się :) Zostałam przyjęta do Grona Ambasadorów Everydayme. Pierwszy raz udało mi się zakwalifikować do testów :) Przede mną udział w projekcie, w którym będę testować i zbierać opinie na temat pasty Blend-a-med Pro-Expert.


Do testów otrzymałam pastę do zębów o pojemności 75ml :) dodatkowo w przesyłce znalazło się 17 małych opakowań (pojemność 15ml) oraz 20 ulotek informacyjnych, które muszę przekazać swoim znajomym, rodzinie itd., aby i oni mieli szansę poznać nową pastę. Następnie moim zadaniem jest zebranie od nich opinii i uwag na temat Blend-a-med i zapisanie ich w serwisie w formie raportu.
Nowa pasta Blend-a-med jest dostępna na rynku od połowy września tego roku. Mamy do wyboru trzy warianty:
  • Pro-Expert Kompleksowa Ochrona - Świeża Mięta - właśnie ta jest przeze mnie testowana,
  • Pro-Expert Kompleksowa Ochrona - Łagodna Mięta,
  • Pro-Expert Kompleksowa Ochrona + Doskonałe Wybielania - Mięta
Producent obiecuje, że te pasty zapewniają 3x lepsze oczyszczenie oraz 3x lepszą ochronę, w porównaniu ze zwykłą pastą. 



W przesyłce dostałam także książeczkę, w której mogę przeczytać krótkie informacje na temat chorób jamy ustnej. Poza tym znajdują się w niej informacje na temat formuły Stannous Complex, którą producent zastosował w tej paście. Jest to połączenie trzech składników: fluoru, polifosforanu i fluorku cyny.

Nowa pasta Blend-a-med została zaprezentowana jako niezwykły produkt, który sprosta wszelkim wymaganiom i doskonale oczyści naszą jamę ustną. Czy to naprawdę rewolucja? A może okaże się zwykłą pastą do zębów, która nie wyróżni się niczym nadzwyczajnym?
Zobaczymy... 

41 komentarzy:

  1. Gratuluję dostania się do testów i życzę miłego testowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję :) czekam na opinię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ci się udało zostać takim ambasadorem? :)
    Czekam na Twoją opinię tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i udanych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluję :) czekam na opinię. Mi nie udało się dostać do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłych testów, ciekawe czy sie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Więcej info u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To widzę, że ostatnio sporo testów. Ja akurat testuję kosmetyki firmy Eucerin do cery trądzikowej, też niebawem coś naskrobie jednak dopiero 3 dzień mojego testowania, na efekty trzeba poczekać. Jeśli chodzi o pasty, obecnie używam Colgate, kiedyś zastanawiałam się nad zmianą, jestem ciekawa czy u Ciebie się sprawdzi bo może i mnie zachęcisz :) Czekam z niecierpliwością na Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię pasty Blend-a-med także gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz czekamy na recenzje. Ciekawa jestem co zdziała te "cudo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ale masz zapas! :)

    ______________
    fashionblog, styling & makeup!
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, jestem ciekawa jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie dostałam do tej akcji, także gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te opakowania mini są takie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba jej używam, ale nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. takie mini opakowania są bardzo praktyczne w podroży! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Te małe opakowania strasznie praktyczne :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja Kocham pastę Ziaja i przy niej zostanę :]

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię małe opakowania past do zębów

    zapraszam na konkurs
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/10/wygraj-30-echopaul-international.html

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje! ja się nie załapałam do testów :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Te małe opakowania byłyby idealne do zabrania w podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje, mi się nie udało niestety podobnie z vizirem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale dostałaś świetną paczuszkę, takie miniaturowe pasty są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje, dostałam taką mini pastę ostatnio jak kupowałam szczoteczkę oral b :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję załapania się na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i zycze udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi tym razem niestety się nie udało:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozazdrościć

    http://whinicte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam tę pastę od niecałego miesiąca i jak narazie nie widzę żadnych rewelacyjnych działań, taka sama jak inne pasty. :/ Pozdrawiam, justysxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi. Już mam o niej pewne zdanie, ale jeszcze za wcześnie na końcowy werdykt :)

      Usuń