czwartek, 9 października 2014

Moje zakupy

Ostatnio mam bardzo dużo rzeczy na głowie i ciężko jest mi się zorganizować. Przez to mam mniej czasu na odwiedzanie Waszych blogów, ale staram się to nadrabiać :) Powoli zaczynam łapać nowy rytm dnia, więc jest coraz lepiej i łatwiej.
Dziś krótko na temat moich najnowszych zdobyczy. Musiałam zaopatrzyć się w pewne kosmetyki, a z racji tego, że trochę ich było, zdecydowałam się postawić na te tańsze.
W koszyku wylądowały produkty, które zdążyłam już dobrze poznać, jak i te, których do tej pory nigdy nie miałam.


Zacznijmy od peelingu kokosowego Alterra - nowość na mojej półce. Jest delikatniejszy niż ten z Joanny, ale pachnie obłędnie! Dalej mamy tonik ogórkowy z Ziaja - mój ulubieniec. Przyjemnie pachnie, jest delikatny i wspaniale odświeża buzię. Do koszyka wpadły także dwa antyperspiranty - Garnier i Adidas. Mimo, że zapachy wybrałam w ciemno to jestem z nich zadowolona, przypadły mi do gustu :) Nowością u mnie są także żel oraz chusteczki do higieny intymnej firmy Facelle. Mimo, że do tej pory użyłam tych produktów tylko kilka razy to już czuję, że się polubimy i zostaną ze mną na dłużej. Szczególnie chusteczki, które prawdopodobnie okażą się lepsze niż te z Biedronki. Dalej mamy wazelinę ochronną Flos-Lek, wersja pomarańczowa. Wprawdzie nie miałam jej na swojej zakupowej liście, ale była w CND (Cena Na Do widzenia), więc stwierdziłam, że wypróbuję. Kolejny produkt to zmywacz Isana, dobrze mi już znany. Zdecydowałam się również na zakup olejku pod prysznic tej samej firmy, melon i gruszka. Całkiem przyjemny :) myślę, że napiszę o nim więcej, gdy znajdzie się w Denku. Kupiłam też szampon 2w1 firmy Rossmann. Mam nadzieję, że się w miarę sprawdzi. Ostatnim produktem jest serum do biustu Bielenda. Nie, nie wierzę w powiększające działanie takich produktów, głównie zależy mi na podtrzymywaniu jędrności. Zobaczymy czy to serum zda egzamin :)

Może pojawi się osobna recenzja, którego z produktów. To zależy czy uznam, że warto ;-)
Miałyście do czynienia z tymi produktami?

33 komentarze:

  1. Sporo nowości, bardzo fajne :) Ja na razie jestem na odwyku zakupowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego miałam jedynie tonik z Ziaji, w kolorze pomarańczowym, bodajże z nagietka. Bardzo przyjemny dla skóry, długo mi służył, razem z mleczkiem ; )) Reszty nie stosowałam, ale wszystko przede mną.
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego:) mam Garniera, jest bardzo dobry i ma ładny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik ogórkowy Ziaji! Mój totalny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten olejek pod prysznic i zmywacz <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajome kosmetyki :) Szaleństwo zakupowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupki ;) tonik z ziajki kocham! antyperspirant mam z Adidasa tyle, że pomarańczowy i jestem z niego bardzo zadowolona :) Zaciekawiłaś mnie tym żelem z Facelle. Właśnie szukałam jakiegoś taniego i dobrego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy!
    kusi mnie ten peeling kokosowy, chyba głównie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko zmywacz, ale wolę różowy :) To połączenie zapachowe z Alterry średnio mi odpowiada i poczekam aż wypuszczą coś nowego :)) Kiedyś była żurawina i figa i to było coś ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne nowosci ;) czesc z nich jest mi dobrze znana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię te chusteczki Facelle. W moim przypadku okazały się lepsze od tych z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zakupy,znam tylko zmywacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy ;) niektóre recenzje bardzo mnie bd interesowały :) np ta z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że kupujesz mój ulubiony antyperspirant :) Jak dla mnie jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości. Udanego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania ! :)


    Obserwacja ? Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zakupy :) Kilka z nich już testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje kochana! :)
    mmm peeling kokosowy :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zakupy, znam jedynie zmywacz z Isany. Miłego zużywania!

    OdpowiedzUsuń
  21. tonik ogórkowy mnie do siebie zniechęcił przez zapach. nie dla mnie takie aromaty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne wszystkie zakupy.Miłego Nowego Tygodnia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Planuję zakupić sobie ten tonik z Ziaji, natomiast wazelinę z tej firmy nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale wydałaś na pewno majątek na tyle kosmetyków :) Ja miałam kiedyś tylko taki sam dezodorant z Adidasa :) Muszę też wybrać się na jakieś zakupy jesienne ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jedyce co stąd miałąm ot zmywacz od Isany :) Jestem ciekawa tej wazelinki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten zmywacz do paznokci, zmywa całkiem dobrze, ale dziurę ma tak potężną, że zawsze mi się za dużo wleje na płatek. Kupiłam go jakiś czas temu, więc może już z tym coś zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nic nie zrobili. Dziura nadal wielka...

      Usuń
  27. Ten zmywacz z Isany jest świetny :) Mnie na dziura nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bielanda do biustu- nie ma efektu super wow, ale głupio byłoby mysleć że po kremie można mieć piersi jak od chirurga ;) Jesli chcemy miec po porstu zwyczajnie ładniejszy, jędrny biust- to spisuje się świetnie ;)

    A toniki z ziaji lubie wszytskie ! ;)

    OdpowiedzUsuń