środa, 22 października 2014

SuperPharm - Dni LifeStyle część I

Wczoraj i dziś (21-22.10.2014r.) w drogerii SuperPharm mamy dni LifeStyle! Czyli wybrane marki możemy kupić 50% taniej. Uważam, że to świetna okazja do zakupów i zrobienia małych zapasów. Dzięki tej promocji możemy pozwolić sobie na kosmetyki, które w cenie regularnej mogą nie być tanie.
Udział w promocji mogą brać osoby, które posiadają kartę klubu LifeStyle. Każdego dnia możemy kupić maksymalnie pięć przecenionych produktów.
Teraz mała prezentacja tego na co ja zdecydowałam się pierwszego dnia promocji. Dziś pewnie też pójdę na "łowy", a pochwalę się nimi jeszcze w tym tygodniu.


Pierwszego dnia (21.10) objęte promocją były marki: Belissa, Bourjois, Colgate, Dermedic, Durex, Linea, RedBlocker, SVR, Syoss, Zdrovit.
     Zakupy może i skromne, ale za to treściwe. Pozwoliłam sobie na dwa produkty, których chyba nie kupiłabym, gdyby nie były objęte promocją. Najbardziej ciekawiła mnie firma Dermedic. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat ich produktów, niestety ceny regularne powstrzymywały mnie od kupna. Aż do tej pory...


Wybrałam Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt. Pojawiało się ona na blogach i bardzo mnie ciekawiło. Aplikuje się go za pomocą pipety. Jest to pierwszy produkt w mojej kosmetyczce, który posiada takie rozwiązanie. Pojemność 30ml. Cena promocyjna: 23.99zł Mam nadzieję, że było warto go kupić :) i że wszystkie pozytywne opinie okażą się prawdziwe. Nawilżenie mojej skórze na pewno się przyda.
Recenzja serum na pewno pojawi się na blogu. 


Kolejny produkt, który wybrałam to serum punktowe RedBlocker, które ma za zadanie pielęgnować skórę naczynkową. Może nie mam wielkiego problemu z naczynkami, ale jestem posiadaczką rumieńców na policzkach. Bardzo mnie one denerwują :P i towarzyszą mi zawsze - z mniejszą lub większą częstotliwością. Kilka lat temu używałam kremu (bodajże Perfecta), który był przeznaczony do cery naczynkowej, niestety on nic nie zaradził. Zobaczymy jak spisze się to serum. Pojemność 30ml. Cena promocyjna: 10zł

    W dzisiejszym dniu (22.10) promocją objęte są marki: AA Cosmetic, Doppel herz, Dove, Gillette, Homeodent, Max Factor, NeoMag, Noble Health, Olimp, RedBlocker, Scholl, Tołpa.

Macie w planach skorzystanie z promocji? A może już coś kupiłyście? Pochwalcie się! :)
A może, któraś z tych marek jest Waszą ulubioną i polecacie jakieś jej produkty?

30 komentarzy:

  1. Nie używałam... :)

    Zapraszam rowniez do siebie, u mnie recenzja maski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiło mnie to serum nawadniające twarz, szyję i dekolt. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama chętnie bym wyprobowala kupione przez ciebie produkty ")

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam SP, więc nie skorzystam z promocji. Ale bardzo chętnie podglądnę, co inne dziewczyny kupiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam niestety dość daleko do SP :/ bardzo nad tym ubolewam , bo promocje mają faktycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawi mnie redblocker bo sama miałam ochotę go kupić i to nieraz.. daj znać jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serum bardzo polubiłam. Ja zapasy mam jednak ogromne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie te serum wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele o nim słyszałam i chętnie sprawdziłabym jak działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie, nie! Dlaczego o tym piszesz? To ja usuwam maile i smsy od SP, a tu i tak kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na serum Dermedic też mam ogromna ochotę, ale póki co dałam sobie bana zakupowego. Przez te promocje można oszaleć i zbankrutować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele słyszałam dobrych rzeczy na temat tych produktów, ale sama jeszcze ich nie przetestowałam. Muszę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to już przegapiłam promocję :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie produkty, ja niestety przegapiłam promocje, a była świetną :)

    thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym w sumie tego redblockera spróbowała bo mam identyczny problem rumienię się i często gęsto podkład tego nie zakrywa, a tapety nie chcę robić

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie pora przystopować wydatki i zaoszczędzić trochę pieniędzy, więc promocja mnie ominęła. Chociaż kusiły mnie kosmetyki Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam cerę naczynkową i jestem ciekawa tego RedBlockera. Choć sądzę, że kremy mogą pomóc wzmocnić naczynka, co sprawi, że nie będzie kolejnych zmian na twarzy, ale nie cofną już powstałych rumieńców i naczynek..

    OdpowiedzUsuń
  19. O tym serum też czytałam wiele dobrego, przyda się taka dawna nawilżenia, szczególnie w taką pogodę (wiatr, zimno) - myślę, że w takiej cenie je dorwałaś, że żal byłoby nie wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszłam właśnie z takiego założenia :)

      Usuń
  20. Promocje w superpharm uwielbiam!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ich promocje ;)
    Skusiłam się na kredkę , eyeliner i tusz z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam ,ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :-) fajny wpis,czekam na kolejne :-)
    Obserwuje i liczę na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam to serum na wish liście, ale póki co używam innych i wstrzymałam się z zakupem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja to zanim coś kupię, to zawsze czekam na jakąś promocję :)
    Ja na razie nic jeszcze nie kupiłam, ale mam zamiar wybrać się na większe zakupy :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń