piątek, 24 października 2014

SuperPharm - Dni LifeStyle część II

Tak jak obiecałam w ostatnim poście, dziś chwalę się zakupami z drugiego dnia promocji w SuperPharm - Dni LifeStyle. Tym razem do koszyka wpadło trochę więcej produktów. Całe szczęście, że promocja -50% na wybrane marki trwała tylko dwa dni ;)


Objęte promocją były marki: AA Cosmetic, Doppel herz, Dove, Gillette, Homeodent, Max Factor, NeoMag, Noble Health, Olimp, RedBlocker, Scholl, Tołpa.
W dniu 22.10.2014r. można było je kupić -50% taniej. 

 
Z firmy AA kupiłam dwa kremy 40+. Jeden z nich przeznaczony jest do stosowania na dzień, a drugi na noc. Będzie to prezent dla mojej mamy. Mam nadzieję, że przypadną jej do gustu i żaden z nich jej nie uczuli.


Kolejny kosmetyk z AA, tym razem dla mnie, to balsam pod prysznic. Osoby, które śledzą mojego bloga mogą pamiętać, że używałam już balsamu z Eveline i byłam z niego zadowolona. Wiem, że Nivea również ma w swojej ofercie taki produkt pod pryszic. Nie wiedziałam natomiast, że AA też takie posiada... Postanowiłam wypróbować. Dostępne były trzy warianty tego balsamu. Zdecydowałam się na "Jedwabiste wygładzenie". Zobaczymy jak się spisze.


 Lubie markę Dove więc ucieszyłam się, że i ona znalazła się wśród produktów przecenionych. Z racji tego, że żeli pod prysznic na razie mam pod dostatkiem, postanowiłam kupić krem do rąk. Wiem, że są osoby, które go chwalą. Teraz będa miała okazję sama się przekonać czy jest taki dobry. Jednak zanim przyjdzie na niego kolej, muszę wykończyć krem z Green Pharmacy.


Ostatnim produktem jest płyn micelarny z firmy Tołpa. W tym miejscu nawet nie muszę wspominać, że wszyscy wokół się nim zachwycają. Mogę chyba powiedzieć, że jest hitem w blogosferze. Zobaczymy :) Zdecydowałam się na wersję matującą. Niestety on również na razie ląduje w "poczekalni". Do wykończenia mam micel z Biedronki i Vichy.
Inne produkty z Tołpy też mnie ciekawią, ale nie chciałam robić dużych zapasów. Na ten moment kremy, szampony itp. nie były mi potrzebne. Liczę, że taka promocja jeszcze się trafi i może wtedy zdecyduję się na większe zakupy.

Link do części I: KLIK

Znacie te produkty? Chętnie poznam Wasze opinie :)
A może Wy mi polecicie jakieś produkty z Tołpy?

35 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie podałaś cen-wtedy bym Ci jeszcze bardziej zazdrościła:)
    U mnie SuperPharm nie ma, więc tylko muszę się obejść smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję płynu z Tołpy :). Dove również bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że AA też ma balsam pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  4. Dove i ja lubię. Z Tołpy nic nie polecę bo ja dopiero zapoznaję się od niedawna z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze promo nie trwała dłużej bo jeszcze bym wymiękla:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zaciekawiły mnie kosmetyki Tołpy :) Ciekawe ja się Twój sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję Tołpy, mam do tej firmy mieszane uczucia, zobaczymy więc jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez dwa dni unikałam SP, bo bałam się, że przez te promocje mogę zbankrutować ;) Jestem bardzo ciekawa micela Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie poszłam do SP, żeby się nie skusić, bo mam za dużo zapasów :)
    Nie wiedziałam, że AA ma balsam pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję produktów. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, z tołpy bym coś przytuliła, fajna promocja, ale ja mam za daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, z tołpy bym coś przytuliła, fajna promocja, ale ja mam za daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tołpa mnie zaciekawiła, czekam na reckę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. micel z tołpy mnie zaciekawił i ciekawa jestem jak się u ciebie spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych produktów :) bałam się wchodzić do super-pharm, bo wiedziałam, że jak już tam wstąpię to nie wyjdę pusto :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych produktów a szkoda bo mogłabym Ci pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wreszcie wypróbować kosmetyki Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie napisz jak Ci się sprawił płyn z Tołpy. Teraz też jestem na etapie płynu z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale trafiłaś na super promocję! :) Nigdy nie używałam żadnych kosmetyków z Tołpy :) Żadnego nie miałam też kosmetyku z Twoich zakupów :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tołpa jakoś nie przypadla mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie wybrałam się na promocję, ale żałuję, że nie wiedziałam, że i AA będzie objęte, bo ostatnio sporo kosmetyków z tej marki kupiłam mojej mamie i przydałoby się jej na zapas kilka kremów pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z Tołpy miałam tylko balsam do ciała, ale nie specjalnie mnie zachwycił. Wiem jednak, że to jedna z lepszych firm. Kosmetyki AA też stosuję, szczególnie dobry jest starter pod makijaż ; ))

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że mam daleko do Super-pharm bo oni mają naprawdę super promocje czasami

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda że w Niemczech nie ma takich promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Całkiem spore zakupy, nie dość, że przyjemność z zakupu, to jeszcze teraz będziesz miała przyjemność z używania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zakupy :) oby sie wszystkie rzeczy dobrze spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie używam ten micel i prawdę mówiąc jak dla mnie to szału nie ma, w sumie to średniak z niego ;) mam nadzieję, że u Ciebie sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale balsam kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam ten płyn micelarny z Tołpy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tonik z Tołpy jest OK :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że mnie promocje jak na razie omijają:D
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń