poniedziałek, 13 października 2014

Szybki przegląd poczty

Dzisiaj kilka słów o tym, co w ostatnim czasie przyniósł dla mnie listonosz :) Nie jest tego dużo, ale z pewnością są to rzeczy dość oryginalne, niekosmetyczne. 


Na początek Vizir. Dotarła do mnie jedna kapsułka piorąca. Urocze pudełeczko, prawda? Lubię takie mini rzeczy :) Ciekawa jestem jak się sprawdzi ta. Do tej pory gościła u mnie firma Ariel, zobaczymy, które kapsułki okażą się lepsze. Według mnie taki sposób na pranie jest naprawdę dobry i ekonomiczny. Z proszkiem różnie bywa, czasami wsypie się go za dużo i przez to szybciej się kończy. 

Kolejna przesyłka nadeszła do mnie od firmy Knorr. Dostałam bulionetki: dwie do duszonych mięs oraz dwie do duszonego kurczaka. Bardzo spodobało mi się, że została dołączona mała książeczka, w której znajdują się przepisy na dania, do których można użyć bulionetek. Potrawy są bardzo łatwe do sporządzenia. Na pewno na moim stole zagości jakieś jedzonko zaproponowane w książeczce. Jeśli też macie ochotę przetestować te bulionetki to możecie je zamówić na tej stronie: KLIK Jest to darmowe.

Na koniec przesyłka, z której cieszę się najbardziej! Niedawno na blogu Klaudii Talizman Sukcesu, wygrałam herbatkę Slimtox. Ma ona wspomagać proces odchudzania i oczyszczać organizm. Na pewno za jakiś czas napiszę o niej osobną notkę :) na razie piję ją systematycznie, zgodnie z zaleceniami i czekam na efekty. Czy coś zdziała, przekonamy się wkrótce :) 

21 komentarzy:

  1. Czekam aż podzielisz się z nami efektami herbatki :) Do mnie jeszcze bulionetki nie przyszły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Slimtox używam od miesiąca. Recenzja też się u nas pojawi, ale jestem zachwycona tym produktem ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tę kapsułkę, dla mnie okazała się bublem. Pranie niby wyprane ale jakieś takie dziwne i w dotyku, i w zapachu. Nie skuszę się na całe opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Milych testów, ja też zamówiłam bulionetki :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie bierz się za testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz, miło mi że się ze mną zgadzasz ;) Czekam na recenzję tej herbatki, bardzo mnie nią zaciekawiłaś ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Herbatek oczyszczających, usprawniających odchudzanie raczej nie piję, choć wyjątek stanowi Jeliton, który testowałam swojego czasu, dlatego też jestem ciekawa Twojej opinii tej herbatki odchudzającej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie z tą herbatka, czekam na recenzje :) Obserwuje ❤

    http://thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zakupiłam już kapsułki Vizir! :) Bardzo dobrze oczyszczają ubrania i przepięknie pachną :)
    Jestem bardzo ciekawa działania tej herbatki, także czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na rozdanie -> http://worldpinklipstick.blogspot.com/2014/10/rozdanie-moje-panie-vol-1.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobycze pokazane, to teraz czekam na opinię na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczka:) Ciekawe jak herbatka - ja nie mogę takich rzeczy pić :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń