poniedziałek, 10 listopada 2014

Rossmann 1+1

Pewnie większość z Was już słyszała o promocji w sklepach Rossmann, która trwa od dziś :) w której kupując jeden produkt do makijażu, drugi (tańszy) otrzymujemy gratis.
Promocja trwa do 19.11.2014r.
Właśnie jestem po zakupach :) No po prostu nie mogłam się powstrzymać! Na szczęście nie zaszalałam jakoś szczególnie i jestem z tego dumna.
Do mojego koszyka wpadły tylko cztery rzeczy.


Starałam się wybrać produkty, które będą do siebie jak najbardziej zbliżone cenowo.
Zdecydowałam się na zakup zielonego korektora z Lovely. Poznałam go na promocji -40% i bardzo przypadł mi do gustu KLIK. Jakiś czas temu skończyłam pierwsze opakowanie, więc nadarzyła się świetna okazja, aby ponownie u mnie zagościł.
Kolejny produkt, który wpadł do koszyka to lakier do paznokci z Wibo. Sławny piasek Granite Sand. Często czytałam o nim na różnych blogach i zapragnęłam go mieć. Podoba mi się jak wygląda na paznokciach.


Stałam się posiadaczką kolejnego cienia w kredce z Lovely :) Swój pierwszy kupiłam podczas promocji -40% KLIK Bardzo polubiłam taką formę cienia. Łatwo się go aplikuje, jest wygodny. Dzięki niemu w szybki sposób można podkreślić oko. Tym razem zdecydowałam się na odcień szary. 


I ostatni produkt, który wybrałam to pomadka w pisaku z Lovely :) Jest to moja pierwsza matowa pomadka. Już dziś jej używałam i jak na ten moment jestem zadowolona z jej zakupu :) To nic, że teraz moja kolekcja pomadek jest taka, że przez najbliższe lata mam z głowy ich zakup. Producent obiecuje "długotrwałą formułę". Zobaczymy, jak na ten moment to trwałość określam jako przeciętna. 

I to wszystko :) Na razie nic innego mnie nie kusi i na tym planuję zakończyć przygodę z promocją 1+1.

A czy Wy już skorzystałyście z promocji w Rossmannie? Pochwalcie się zakupami :)

46 komentarzy:

  1. Super promocja, ale ja postanowiłam się ograniczać zakupowo. Nie wiem , czy dam rade, ale spróbować warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wybieram się na zakupy w środę :) w planach mam szczegolnie lakierowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zakupy :) ja nie wiem czy skorzystam z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o akcji i mam nadzieję, że jednak się nie skuszę, bo mój portfel ucierpi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam jedynie dwa lakiery do paznokci, ostatnio staram się nie szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie boje iść do rossmanna, bo jak sie wybiore to pewnie wydam za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie skusiłam bo potrzebuję tylko jedną rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nic nie kupiłam. Twoje zakupy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam dziś kupić szminki, jednak nie było takich, jakie chciałam. Dobrze, że Tobie udało się kupić parę fajnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że nie jestem jedynym człowiek, który przegapił tą promocję. No cóż, czekam na następne :)

    http://indywidualnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona dopiero dziś się zaczęła :) Trwa do 19.11

      Usuń
  11. Ja mam postanowienie trzymac sie z daleka od Rossmanna, mam nadzieje, ze dam rade! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś byłam w Rossmannie, ale u mnie bez szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że nie zajrzałam dziś do Rossa może uda mi się jeszcze coś upolować

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam dziś tylko 2 lakiery i mam nadzieję, że już mnie więcej nie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o cień w sztyfcie to sama się nad nim zastanawiałam, jakoś ciężko mi sobie wyobrazić malowanie nim oczu, jednak korzystając z promocji może i mi uda się do niego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zamiar kupić tylko maskary z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem dumna ze nie weszłam, hmm przynajmniej póki co:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo nie wiedziałam że lakiery też wchodzą w tą promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zakupilam takze korektor, ciekawe jak bedzie sie sprawdzal !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już po zakupach. Dwa błyszczyki i dwa lakiery :-). Ale widzę, że ta pomadka też fajna!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jeszcze nie bylam , moze wybiore się jutro ;) ale tez nie będę szalec;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamierzam wybrać się po pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli na czym polega ta promocja przykładowo planuje kupić puder z astor i jaki mogę wybrać drugi kosmetyk? Tej samej firmy ?,innej? Tylko wybrabe,czy wszystkie? Tak ogólnie gdzue haczyk?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugi produkt możesz wybrać jaki chcesz :) oczywiście wliczają się tylko kosmetyki do makijażu. Z tych dwóch, tańszy otrzymujesz gratis. Dlatego żeby najbardziej się nam opłacało dobrze jest wybierać kosmetyki, które są podobne cenowo :)

      Usuń
  24. Byłam wczoraj i jakoś na nic sie nie zdecydowałam, ale teraz czuję się zaintrygowana tym cieniem w kredce:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dopiero planuję udać się do Rossmanna i zrobić większe zakupy, bo kończą mi się zapasy :)
    Świetne masz nowe kosmetyki :) Super promocję zrobili w Rossmannie :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam, ja wybieram się jutro na zakupy do rossmanna ale zastanawiam się jak to jest z tą promocją. Wszystkie produkty do makijażu są nią objęte?Jeśli kupiłaś 4 rzeczy jak był liczony ten drugi produkt gratis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt był normalnie wbijany na kasę. Później automatycznie odejmowane są te tańsze. Najlepiej rozbić sobie zakupy na kilka paragonów. Ja te kupiłam na dwa osobne :)

      Usuń
  27. O tak...ja już jutro biegnę do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że jutro pogoda będzie na tyle przyzwoita, że będę mogła wyjść na spacer z moim maleństwem i przy okazji wdepnąć do Rossmana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna ta szminka w pisaku, chyba również się na nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ciekawe czy Tobie też przypadnie tak do gustu jak i mnie

      Usuń
  30. Kupiłam lakiery z wibo z nowej kolekcji ale jakoś mnie nie powalają na kolana

    OdpowiedzUsuń
  31. Szminka w pisaku ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nie ma mnie teraz w Polsce, bo kupiłabym z chęcią kilka drobiazgów do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię te szminki w pisaku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam ten piasek dzisiaj w rękach, ale w końcu zdecydowałam się na cienie z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sobie dzisiaj pokupowałam, pewnie zrobię o tym notkę:)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. A podkłady też sie do tego zaliczają? Np 2 buteleczki w tej samej cenie czy jedna rzecz musi byc tansza a nie na tym samym poziomie cenowym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być dwa takie same produkty :)

      Usuń
  37. Ja kupiłam też tylko 4 rzeczy, ale już myślałam o nich dwa miesiące wcześniej ;) Nic nadprogramowego nie wpadło ;)

    OdpowiedzUsuń