niedziela, 23 listopada 2014

Wygrana Dove

Może nie ładnie jest się chwalić, ale przesyłka mi się tak spodobała, że po prostu muszę. Jakiś czas temu udało mi się wygrać w konkursie organizowanym przez firmę Dove. Jako nagrodę dostałam żel pod prysznic Caring Protection oraz dwie naturalne gąbki firmy Yasumi. Wszystko naprawdę pięknie zapakowane. Przyznam szczerze, że gąbki były dla mnie wielką niespodzianką oraz wzbudziły moje zainteresowanie. Nie spodziewałam się znaleźć ich w paczce.


Od producenta:
Rozwiązaniem problemu wysuszenia skóry jest odpowiednia pielęgnacja – delikatne oczyszczanie połączone z nawilżeniem skóry, pozwala już na etapie kąpieli zatroszczyć się o kondycję skóry. Dlatego warto wybrać kosmetyki o bogatej, zaawansowanej formule - takie jak Dove Caring Protection żel pod prysznic z formułą Nutrium Moisture™ i olejkiem z nasion słonecznika, który regeneruje naskórek – wiąże wodę i zapobiega jej odparowaniu, a także pomoże przywrócić równowagę hydrolipidową skóry. 


Od producenta:
YASUMI Konjac Sponge jest w 100 procentach naturalną gąbką służącą do oczyszczania i masażu twarzy oraz ciała. Produkt wykonany jest z korzenia azjatyckiego drzewa o nazwie Konjac. Delikatna struktura włókien pozwala na stosowanie jej do każdego rodzaju cery, także wrażliwej i do pielęgnacji skóry dzieci. Unikalna faktura Konjac Sponge zapewnia przyjemny masaż wybranego obszaru ciała, stymuluje przepływ krwi i dokładnie oczyszcza. 

Produkt zawiera naturalny czynnik nawilżający, który łagodzi efekty peelingu i masażu. Dodatek organicznych składników w postaci aloesu, węgla aktywnego, likopenu, kolagenu, lawendy, czy ekstraktu z rośliny yam pozwala na indywidualny dobór w zależności od problemu dermatologicznego. Skóra bardzo dobrze reaguje na działanie gąbki o zasadowym odczynie, pozwalającym przywrócić właściwe pH naskórka. Preparat nie zawiera sztucznych substancji, konserwantów ani barwników.


Sposób użycia:
Przed użyciem należy namoczyć w wodzie do nabrania miękkości. Zaleca się wykonywanie masażu okrężnymi ruchami. Aby cieszyć się gąbką jak najdłużej, należy wycisnąć nadmiar wody po każdym użyciu i powiesić ją w suchym miejscu. Nie należy przechowywać gąbki wewnątrz kabiny prysznicowej, gdyż wilgotne środowisko skraca żywotność gąbki. Nieużywana przez dłuższy czas gąbka twardnieje, co jest zjawiskiem naturalnym.

Na zdjęciach gąbki są jeszcze zapakowane, a to dlatego, że chciałam pokazać w jaki sposób do mnie dotarł. Na ich temat na pewno pojawi się osobny post, więc będziecie miały okazje zobaczyć jej w pełnej okazałości.

36 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) Świetna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta gąbka jest świetna miałam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) też bym się pewnie pochwaliła ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super , gratuluję wygranej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadamy za produktami tej marki!
    Gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, hey! :)

    lovely blog, I love Dove too! :)

    Maybe following each other? Let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wygrana :) Lubię żele z Dove, a gąbki też ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej i od razu powiem, że gąbki są świetne. Miałam jedną kiedyś i bardzo mi przypasowały ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ;-)
    a kosmetyki z firmy Dove pachną prześlicznie i są na prawdę warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie tą gąbką także czekam na dodatkową recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranje. Gąbka wygląda interesująco ;)

    Pozdrawiam,
    czarodziejkaa

    OdpowiedzUsuń
  12. CZEŚĆ ! ZAPRASZAM CIĘ DO ZABAWY O NAZWIE "PERFEKCYJNA PANI DOMU"
    ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA PRZEZE MNIE I MAM NADZIEJĘ, ŻE POCIĄGNIESZ ZABAWĘ DALEJ ! :)
    Pozdrawiam !! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję gąbeczek :) Ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i czekam na kilka słów o gabkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej :) Zazdroszczę produktów z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! :) Życzę miłych chwil ! :))
    Zapraszam Cię na rozdanie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najważniejsze, że jesteś zadowolona z przesyłki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej :)
    Ja te gąbeczki Konjac Sponge miałam okazję podziwiać nabTargach, to niesamowite jak puchną pod wpływem wody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej ! :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli wygrywasz, to się jak najbardziej możesz też chwalić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. te gąbki ! mam na nie chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O gąbkach nie słyszałam ale żele tej firmy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, gąbeczki mnie mocno ciekawią!

    PS. WAŻNE! Zmieniłam adres bloga z outside-glass na NovemberKate, niestety przez to moje najnowsze posty nie wyświetlają się na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco z moimi wpisami - na blogu szybka instrukcja co zrobić :) Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Och zazdroszczę i czekam na recenzję! Gratuluję z całego serduszka :)

    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy zestawik. Jak masz się czym chwalić, to się chwal. Też bym chciała w końcu coś wygrać i się tym pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń