czwartek, 20 listopada 2014

Wygrane rozdanie

Dziś chciałabym się pochwalić rzeczami, które wygrałam w rozdaniu na blogu Kobiecy żywioł
Zacznę od najserdeczniejszych podziękowań dla Patrycji, która tą przesyłką zrobiła mi niesamowicie miłą niespodziankę! Muszę przyznać, że trafiłaś w mój gust :) 


W przesyłce znalazłam:
  • odżywkę Alterra, granat i aloes - miałam szampon z tej serii. Do kupna odżywki się przymierzałam, więc jak najbardziej cieszę się, że ją dostałam,
  • szampon Garnier Fructis Goodbye Damage - tutaj sytuacja jest odwrotna, miałam odżywkę do włosów z tej serii. Przypadła mi do gustu więc szampon wypróbuję z wielką chęcią,
  • dwa lakiery do paznokci Wibo - akurat ten Granite Sand kupiłam ostatnio na promocji w Rossmannie ;) ale bardzo mi się spodobał, więc chyba szybko mi się skończy. Drugi to piaskowy lakier z drobinkami brokatu, śliczny!
  • mydełko w kostce Nivea, kokos i olejek migdałowy - z pewnością pięknie pachnie. Niedługo wypróbuje,
  • pomadka Eveline, Extra SoftBio - moja ulubiona marka, więc kosmetyk trafiony idealnie! Na zimę z pewnością się przyda.

Saszetki:
  • oczyszczająca maseczka do twarzy Kolastyna,
  • nawilżająca maseczka do twarzy Kolastyna,
  • peeling gruboziarnisty Bielenda.
I na sam koniec największa niespodzianka! Tego kompletnie się nie spodziewałam! W przesyłce znalazłam również magnes na lodówkę z wysłanym przeze mnie zdjęciem. Bardzo oryginalny prezent, który naprawdę bardzo mnie ucieszył. Świetny pomysł :) (na zamieszczonym wyżej zdjęciu celowo jest ono zakryte)
Dodatkowo dostałam kartkę z miłą wiadomością.

Muszę także dodać, że po ogłoszeniu wyników na blogu Kobiecy żywioł kontakt z Patrycją był naprawdę dobry. Rzetelnie zostałam poinformowana o wygranej i o nadaniu paczki. 

Patrycja, jeszcze raz dziękuję za tak wspaniały prezent :)
A Was przy okazji zapraszam na bloga Kobiecy żywioł: KLIK

38 komentarzy:

  1. Świetna wygrana, gratulacje :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nagrody, gratuluję i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :* Miłe uczucie wygrać coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nagrody. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka. Gratuluję wygranej. Magnes ze zdjęciem niezwykle oryginalną niespodzianką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje , same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację i udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się miło czytało:) Dziękuje za tak ciepłe słowa i cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :) Fajna przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Świetna wygrana;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, również kosmetycznie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Magnes świetna sprawa :) Jeszcze taki osobisty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ;) oraz miłego denkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, gratuluję !:)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! A te lakiery są świetne, sama je używam i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :) ten magnes to świetna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranej :)
    same przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, świetna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej :) A produkty otrzymałaś świetne :) Bardzo lubię odżywkę nawilżającą z Alterry :) Na pewno będziesz z niej zadowolona :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem czy z odżywki będziesz zadowolona, to moja ulubiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję!

    Pozdrawiam, zapraszam do siebie i obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampon Garniera jest naprawdę dobry! Używałam bardzo długi czas i mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń