sobota, 27 grudnia 2014

A pod choinką...

Dziewczyny, jak minęły święta? U mnie bardzo rodzinnie i syto. Przy okazji dziękuję Wam za życzenia pod poprzednim postem.
Dzisiaj jeszcze zostanę w tej świątecznej atmosferze i pokażę Wam co znalazłam pod choinką. 


Oczywiście jestem grzeczną dziewczynką cały rok :) i w dodatku bardzo skromną, więc widok prezentów zostawionych pod choinką mnie nie zdziwił ;-)
Podarki bardzo mi się spodobały. Trzeba przyznać, że są trafione w 100%


Dostałam piękny, srebrny łańcuszek z zawieszką w kształcie serduszka. Bardzo delikatny i uroczy. Małe cudeńko.


Pod choinką znalazłam również dwie kosmetyczki w bardzo dziewczęcym kolorze różu z dodatkiem brązu. Małą kosmetyczkę chyba będę nosiła w torebce :) w końcu wszystkie kosmetyczne drobiazgi będę miałą uporządkowane. Duża przyda mi się w częstych podróżach.


Dostałam także krem do rąk firmy Oriflame. Oj dziewczyny, muszę Wam powiedzieć, że mam teraz bardzo duży zapas kremów do rąk! Nie wiem kiedy je wszystkie zużyje...  ale śnieg spadł, zima się zrobiła, więc o dłonie trzeba dbać.


Nie wiem czy już kiedyś wspominałam, ale... kocham Pandy! Po prostu mam bzika na punkcie tych zwierzątek. Mikołaj, Gwiazdor czy kto tam przynosi prezenty, o tym dobrze wiedział i dostałam pięknego pluszaka! I co z tego, że jestem już dorosłą kobietą? - Uwielbiam misie! :)


I największa niespodzianka pod choinką :) Paletka 100 cieni firmy Revolution. Piękna! I teraz mam już zapas cieni chyba na całe życie (akurat!) :) O niej napiszę na pewno coś więcej, ale najpierw muszę się z nią bliżej poznać.


Na koniec oczywiście słodycze :) Ech, trzeba będzie zapisać się na fitness... 

A jak Wasze prezenty? Trafione?

47 komentarzy:

  1. Super naszyjnik:) moje prezenty skromne ale trafione:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wygląda ta paletka a pluszak jaki słodki♥

    OdpowiedzUsuń
  3. no no widać że byłaś grzeczna :) super prezenciki !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obyło się bez rózgi :D Bardzo ładna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie święta i prezenty to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prezenty! A serduszko najpiękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas po świętach też pełne brzuszki :P Aż dojadać się reszty nie chce... znów większość wyląduje w koszu. Za to u Ciebie jeszcze co byś za bardzo nie chudła czekoladki na poświąteczny czas :))

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka naprawdę imponująca, czekam na jakiś jej szerszy opis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łańcuszek i paletka <3. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej paletki, koniecznie napisz o niej opinie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka musiała wywołać ogromny uśmiech na twarzy. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) podobnie jak reszta prezentów

      Usuń
  12. Fajne prezenty :)zwłaszcza naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka cieni i kosmetyczki bardzo fajne :) Moje prezenty jak najbardziej w tym roku trafione.

    OdpowiedzUsuń
  14. panda wymiata uwielbiam takie misie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty. Panda jest cudowna. Moje prezenty też w tym roku trafione w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kosmetyczki i mega paletka!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne prezenty, a kosmetyczki prezentują się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Paletka- jednym słowem wow! Kocham MUR i chętnie poczytam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne prezenty, zazdroszczę paletki .

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty :) najbardziej podoba mi się łańcuszek i paletka :) jestem ciekawa jak się sprawdzi, więc czekam na recenzję :))

    OdpowiedzUsuń
  21. piekne prezenty ! ja już też szykuje post z prezentami, lecz mam małe opóźnienie hihi

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prezenty :) U mnie prezenty bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najsłodszy ze wszystkich prezentów jest misiu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekna torebka :) A ta paletka z Revolution jest wspaniała :) Prezenty trafione jak widze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super prezenty, aż zachciało mi się czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prezenty, szczególnie łańcuszek mi wpadł w oko <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Co za paleta! ;)
    Ja dostałam statyw, książkę kucharską i pieniądze ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ekstra prezenty :)
    Ja w tym roku nic nie dostałam :D
    Lubisz pandy, zupełnie jak ja... Ja nawet mam jako logo pandę u siebie na blogu... :D
    Obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne prezenty :) Mikołaj nie zawiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. pozazdrościć Mikołaja :) paletka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prezenty, ale naszyjnik najlepszy :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nice post!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Wisiorek jest przecudny <3 uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  34. naszyjnik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń