niedziela, 7 grudnia 2014

Co przyniósł mi Święty Mikołaj?

Co tu dużo mówić. Jestem grzeczną dziewczynką/kobietką, więc wizyty Świętego Mikołaja się spodziewałam ;-) co więcej, nawet nie musiałam pisać do niego listu, a i tak dostałam prezent!
Co przyniósł? Bardzo praktyczne prezenty.


Pierwszym z nich jest jest skrobaczka do szyb samochodowych, wyposażona w rękawicę. Świetny prezent! Rękawica jest bardzo gruba, ciepła i puchata, a takie rzeczy lubię :)
Niebieski puszek bardzo mi się podoba. 


Zdziwiłam się, że jest ona taka ciepła. Mam nadzieję, że teraz już zdecydowanie mniej będę sobie marudziła pod nosem, gdy przyjdzie mi skrobać zamarznięte szyby...


Drugi prezent jest równie udany :) Ciepłe skarpety!
Dziwię się, że tyle ludzi narzeka, że pod choinkę/na Mikołaja dostają skarpety. Ja się z nich cieszę! Uwielbiam takie grube skarpety w zimne dni.
Te nie dość, że są ciepłe to są także bardzo długie - za kolano. Na górze mają dwa, urocze guziczki.


Z takimi prezentami zima mi nie straszna ;-)
Pochwalcie się czy również Was odwiedził Mikołaj!

30 komentarzy:

  1. ja też lubię dostawać skarpety pod choinkę zwłaszcza te cieplutkie ;)
    świetny pomysł z tą skrobaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też praktycznie - rękawiczki. Ciekawe, kiedy je zgubię...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam dostawać ciepłe skarpety czy rękawiczki. Zimą nie ma milszego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ciepłe prezenty :) skarpety by mnie z pewnością ucieszyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpety są super :D
    a rękawica to niezły gadżet ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Skarpetki są super :) Ja też bym nie marudziła jakbym takie dostała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Mikołaj w tym roku zabrał mnie do sklepu z żelkami, a wcześniej Lush'a ;)
    Mnie skarpetki również cieszą! świetny prezent, zwłaszcza takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześwietne skarpetki :) ja w tym roku miałam mega wypasiony prezent post o nim u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe prezenciki.
    Mi mój osobisty mikołaj podarował portwel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skrobaczka z rękawicą jest świetna! Zawsze mi marzną dłonie przy skrobaniu, także już Ci zazdroszczę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka rękawiczka jest czymś co muszę sobie kupić, moje dłonie przez skrobanie są zawsze w złej kondycji :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo praktyczne prezenty! mam nadzieję, że rękawico- skrobaczka się przyda tej zimy ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta rękawica to naprawdę super prezent :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja dostałam słodycze i jeszcze kosmetyki od Ines Beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubię ciepluchne skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta rękawica jest świetna, pierwszy raz taką widzę!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. takie rzeczy się przydają. Ja otrzymałam telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, super <3 Ja dostaję na urodzinki prezenty, bo mam dzień przed Mikołajem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też uwielbiam dostawać skarpetki pod choinkę, muszą być tylko słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skarpetki boskie, będą w nóżki grzały :)) U mnie też był Mikołaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz do Ciebie zaglądam, ale na pewno nie ostatni. Oczywiście obserwuję. :*
    P.S. świetne skarpetki!
    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam dostawać skarpetki. Ponoć jest jakiś przesąd, że nie powinno się kupować komuś na prezent skarpetek, ale mnie to nie straszy ;) ja dostałam szminkę

    OdpowiedzUsuń
  23. Skrobaczka z rękawicą to genialny patent :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciepłe skarpety to podstawa zimowych wieczorów spędzanych w domu :D Skrobaczka bardzo praktyczna, świetny pomysł z tym połączeniem z rękawicą :)

    OdpowiedzUsuń