wtorek, 16 grudnia 2014

IKEA - zakupy

Dzisiaj szybka notatka o tym co kupiłam podczas ostatniej wizyty w sklepie IKEA.
Na początku może zacznę od tego, że naprawdę lubię ten sklep :) Podobają mi się i kupuję tam głównie dodatki dekoracyjne. Meble są raczej marnej jakości w stosunku do ceny. Jestem jednak pod wielkim wrażeniem wystaw i przykładów umeblowania jakie możemy zobaczyć w sklepie. Szczęka mi opada w jaki sposób spece IKEA potrafią zmieścić tyle rzeczy na tak małej przestrzeni i na dodatek żeby to wyglądało ładnie i gustownie! Chciałabym sama tak umieć ;)
No, ale już nie przedłużając... 


Kupiłam trzy ramki na zdjęcia. Jedna w dużym formacie oraz dwie mniejsze. UWAGA! O nich już niedługo napiszę coś więcej i same przekonacie się do czego one będą mi potrzebne. Ciekawa jestem czy spodoba Wam się mój pomysł :)


Dodatkowo skusiłam się na wazon, który kojarzy się z butelką na mleko. Bardzo mi się spodobał i muszę dodać, że jest naprawdę solidny. Dość ciężki i wykonany z grubego szkła.
Do koszyka wpadła także truskawkowa świeca zapachowa. O nich nie muszę się chyba rozpisywać :) Można powiedzieć, że to już klasyk IKEA. Chyba każdy kto odwiedził ten sklep kojarzy piękne zapachy świec. Sama również je bardzo lubię. Wypaliłam już kilka wersji zapachowych. Szkoda tylko, że ich zapach nie jest tak intensywny podczas palenia jak "na sucho".
I to tyle :)
Jakość zdjęć jest kiepska, ale lepiej nie dałam rady :)

45 komentarzy:

  1. Fajne zakupy;) dobrze się tam buszuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikea ma świetne rzeczy w swoim asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze żółta ramka i będzie kompozycja jak u Pieta Mondriana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa co wykombinujesz z tymi ramkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ja dawno nie byłam w Ikei :D Sympatyczne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy- świeczki z Ikea ładnie pachną .....aaa jestem ciekawa co zrobisz z ramkami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do Ikei mam jakieś 80 km, więc rzadko tam bywam, tym bardziej, że meble są drogie, a dodatków póki co nie mam po co kupować, bo mieszkam z rodzicami-wyszaleję się jak będę miała swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zainwestować też w jakieś ramki :)
    Tylko ja czaje się na taką ze sklepu Nanu Nana :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do Ikei zazwyczaj biegałam po dodatki, w mieście, w którym teraz mieszkam nie ma Ikei, ale i tak mebli raczej tam nie kupię - jestem zwolenniczką stylu rustykalnego, Ikea dla mnie zbyt... "sterylna" (?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do tej sterylności :) Od razu można poznać, które meble są z IKEA

      Usuń
  10. dawno nie byłam, ale liste do ikei mam bardzo długą ;)
    mają tam super dodatki! słoiczek masz cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram się do Ikei i wybieram i wybrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, świeczki z ikea są świetne :D

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedługo wybudują Ikea w moim województwie 😊 nie mogę doczekać się otwarcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie to? :) Bo w moim województwie też nie ma...

      Usuń
  14. sliczne ramkiii, u mnie nie ma Ikea :/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w Bydgoszczy dopiero budują Ikeę :) Ale jak byłam w Poznaniu po stolik to wyszłam z większą zawartością koszyka :D Czekam co tam wyczarujesz z ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię odwiedzać Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię świece zapachowe, do mojego koszyka też by pewnie trafiła podczas zakupów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie jeszcze są zapachy do wyboru?? :D

      Usuń
    2. Jest np. zielone jabłko, pomarańcza, wanilia, lilia. Są jeszcze jakieś niebieskie, ale nie wiem jaki to zapach :)

      Usuń
  18. świetne są te świece :) ja muszę zakupić takie ramki :) Świetne rzeczy mają w Ikei :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że taka świeczka bardzo ładnie wyglądałaby i na moim stoliku ; )) Chyba się skuszę przy najbliższej wizycie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię takie drobiazgi z Ikei. Nie wyobrażam sobie zakupów tam bez kupna jakiejś świecy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Ikeę, mam ją blisko więc jestem tam notorycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię dodatki, jak i meble z Ikei. mam sporo takich różnych gadżetów domowych od nich.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham Ikeę ! mam cały pokój w niej xd świeczka truskawkowa mam ją *__*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie doświadczenie nauczyło, że meble z Ikei są naprawdę dobrej jakości i świetnie się spisują przez lata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie też mi się skojarzył ten wazon z butelką po mleku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taką truskawkową świecę chętnie bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeczucha pewnie pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Za każdym razem jak widzę piękności z IKEI zazdroszczę Wam tych sklepów, u mnie w mieście dopiero się buduje :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Ikee i też zawsze kupuje tam dodatki do domu ;) a mnie jeszcze do jutra trwa konkurs w którym można wygrać zestaw naturalnych kosmetyków o wartości 150 zł ;) https://www.facebook.com/klauditte. Recenzje oraz ich działanie możesz odnaleźć u mnie na blogu !
    buziaki kochana !

    OdpowiedzUsuń
  30. Świece naprawdę mają śliczne zapachy sama uwielbiam tam kupować dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też bardzo lubię dodatki z Ikei ;)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świece z Ikea to mój faworyt ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam Ikeę, zawsze jak tam wpadnę, to pół dnia mija :) lubię takie pierdółki do domu :)

    OdpowiedzUsuń