wtorek, 30 grudnia 2014

Kamill do rąk

Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka :) Listonosz doręczył mi paczkę, w której znalazłam... produkty do rąk firmy Kamill. Wygrałam je w jednym z konkursów. Bardzo miły akcent na zakończenie 2014 roku :)


Krem do rąk Sensitiv - Ochronny krem do rąk stworzony został specjalnie dla skóry wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień. Łagodna formuła pielęgnacyjna z ekstraktem z rumianku i bisabololem działa kojąco, zapobiega podrażnieniom skóry. Nie zawiera barwników, parabenów oraz substancji zapachowych i konserwujących, mogących wywołać reakcje alergiczne.

Specjalistyczny krem do rąk Hand Repair 5% UREA - Pomaga natychmiast w sytuacjach, gdy Twoje dłonie poddane są szczególnym obciążeniom, są szorstkie w dotyku, popękane i odwodnione. Łagodna formuła pielęgnacyjna zawiera 5% UREA (mocznik). To mocno nawilżający składnik, który skutecznie wiąże wilgoć, także w głębokich warstwach skóry. Wzbogacony o wyciąg z rumianku i Panthenol pielęgnuje i łagodzi wszelkie podrażnienia. Już kilkukrotnie użycie przywróci optymalne nawilżenie dłoni oraz przyniesie uczucie gładkości.

Informacje te pochodzą z Katalogu Produktów, który był dołączony do paczki. Dzięki niemu mam także okazję zapoznać się z innymi produktami firmy Kamill, która gośc pierwszy raz w mojej kosmetyczce. Dostałam również ulotkę z produktami, które były nowością w roku 2014. Jednym z nich był właśnie krem Sensitiv. 

I tym oto sposobem moja kolekcja kremów do rąk się powiększyła. Mimo to bardzo cieszę się z otrzymanej paczki, ponieważ ta firma mimo, że mi znana to jednak obca... Do tej pory nie miałam do czynienia z ich produktami, a na temat kremów do rąk słyszałam raczej dobre opinie, a teraz sama mam okazję je wypróbować.

A Wy znacie produkty firmy Kamill?

_________________________________________________________________________________
Chciałabym Wam życzyć udanej imprezy w Sylwestra,
a w Nowym Roku wszystkiego co najlepsze!

36 komentarzy:

  1. ten malutki kremik z wyciskaczem jest cudowny, miałam go i bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również widzę produkty KAMILL a jednak nigdy z nich nie korzystałam. Chyba raz, u babci, pamiętam ten mocny cytrynowy zapach rąk po :)

    My również życzymy Ci Wszystkiego co Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem uzależniona od kremów do rąk. Widzę nowe do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale że jestem posiadaczką wiecznie szorstkich rąk, może byśmy się polubili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam jeszcze:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam kremów tej firmy, ale może kiedyś wypróbuję.
    Życzę Ci również samych pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych kremików:)
    Życzę Ci również Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam kremy do rąk szczególnie zimą ratują moją skórę

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej :) Miałam kiedyś żel pod prysznic ten firmy. Okazał się całkiem fajny, rewelacyjnie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kremy do rąk tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej firmie, chyba nawet miałam krem do rąk;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super niespodzianka :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Gratuluje - miłego testowania :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! Ten specjalistyczny krem z 5% UREA jest świetny ! Używam go od jakiegoś czasu .

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego testowania :) krem do rąk to coś niesamowicie potrzebnego :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze z tej firmy nie miałam kremu do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście ich jeszcze nie miałam, ale kto wie bo na razie mam zapas

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten z mocznikiem i był nawet przyjemny, ale jakoś mnie nie powalił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałem krem do rąk od Kamil ten zielony uwielbiam jego zapach i działanie no i ofc cenę :):)
    Obserwuję noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś moja mama kupowała kremy do rak tej firmy :d Szczęśliwego Nowego Roku! U mnie do wygrania odżywka Revitalash, zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie miałam okazji używać tych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe jak się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno będziesz zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo lubię kremy do rąk z Nivei :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba raz ktoś znajomy dał mi go troszkę na ręce, ale nie pamiętam szczerze czy go polubiłam :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś krem do rąk tej firmy, pamiętam, że pięknie pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. moja siostra ma ten krem z pompką i bardzo chwali. też zamierzam sobie go zakupić jak skończę z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedyś używałam, ale później przerzuciłam sie na kokosową Ziaję i jakoś tak przy niej zostałam. ;) ale bardzo fajny prezent na zakończenie roku. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie kocham kokosową Ziaję! :)

      Usuń
  30. Nominowałam Cię do zabawy :) Będzie mi miło jak odpowiesz. Szczegóły u mnie na blogu- http://chabrowe-wariacje.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-3.html. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej!

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Widuję je tylko w drogeriach i czasem o nich czytam, ale ich jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń