sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczna typografia - do pobrania

Tak jak obiecałam niedawno, dziś pokażę Wam do czego były mi potrzebne rami kupione podczas ostatnich zakupów w IKEA :)
Przeglądając strony internetowe często natrafiałam na różne obrazy nazywane mianem Typograficznych. Nie ukrywam, że bardzo podobał mi się ich nowoczesny styl oraz to jak komponują się z wnętrzami. 
Zapragnęłam też takie posiadać :) I tym oto sposobem zawędrowałam na różne strony interentowe, na których była możliwość zakupienia takich obrazów. Ich ceny były dość wysokie, a poza tym było bardzo mało motywów świątecznych, a właśnie takie teraz by najlepiej pasowały. Postanowiłam więc sama spróbować swoich sił w tworzeniu obrazów typograficznych...


Oczywiście są one o tematyce świątecznej. Mogą posłużyć jako ozdoba naszych szafek czy komód.
Tworzenie obrazów typograficznych jest naprawdę proste! Każda z Was mogłaby taki zrobić. Wystarczy posiadać jakiś program graficzny, co nie powinno stanowić problemu dla dziewczyn z blogosfery. Może to być Gimp lub Photoshop, ja wybrałam ten drugi. I do dzieła! Reszta jest już kwestią naszej kreatywności. Dla wzbogacenia prac i nadania im bardziej niepowtarzalnego wyglądu, możemy pobrać z internetu różne, bardziej "fikuśne" czcionki.


Tak prezentują się moje małe dzieła. Zrobienie ich nie zajmuje wiele czasu, a efekt jaki dają mnie naprawdę zadowala. Jeśli byście chciały to mogę Wam pokazać w jaki sposób wykonać taki obraz, dajcie tylko znać :) Powiedzcie również, jakie jest wasze zdanie na temat takich obrazów? Podobają Wam się? A może same macie takie w domu? Bardzo chętnie poznałabym Waszą opinię o tych przedstawionych przeze mnie,ponieważ było to moje pierwsze podejście to tworzenia typografii.


Dla osób, którym spodobały się moje prace i które chciałyby, aby i u nich w domu zagościły takie obrazy, wrzucam linki, z których będziecie mogły je za darmo pobrać. 
                  >>POBIERZ<<                                                             >>POBIERZ<<

              >>POBIERZ<<                                                                >>POBIERZ<<

39 komentarzy:

  1. Piękne, wszystkie bardzo mi się podobają :) Ale ten z bałwankiem skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten z bałwankiem najlepszy :)

      Usuń
  2. Wyszło super :) Bałwanek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na ozdoby domowe! Udały się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie super - świetnie wygladają

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają. Podobają mi się wzory, które stworzyłaś. Najlepiej obić je samemu. Wtedy są dokładnie takie, jakie chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł, w pokoju mam takie obrazy z napisami kupione w empiku. Ale tutaj można modyfikować i zmieniać napisy wedle uznania.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł :) prawie każdy ma drukarkę, więc do dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :) ale ja nie mam drukarki :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł:) akurat nie mam tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł, właśnie czekałam na to do czego wykorzystujesz te ramki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super :) Uwielbiam takie napisy w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie ciekawy pomysł na prezent :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super to wygląda, wspaniale, że się tym dzielisz, piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ramki! Uwielbiam je... Szkoda, że skończył mi się przed świętami akurat tusz w drukarce... Ah!

    MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. super to wygląda w ramkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam takich ale ciekawie to wygląda :)) Z bałwankiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja to wykorzystam jako patent na kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojejku jakie to świetne i pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj lubie takie drobiazgi. Ale nie miałabym żywcem gdzie postawić ramek, ani powiesić :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć!:)
    Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej informacji tutaj : http://anettexstuff.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam i czekam na notkę !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny pomysł i super wyszło! :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny pomysł. Bardzo w moim stylu :) Myślę, że mogą stanowić fajne urozmaicenie mojego nudnego biurka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi sie ten pomysl :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy pomysł i efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne i można je wykorzystać na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń