czwartek, 18 grudnia 2014

Zdobycze DDD

Przyznam się szczerze, nie miałam zamiaru brać udziału w DDD, czyli Dniu Darmowej Dostawy. Stwierdziłam, że nic nie jest mi potrzebne, ale... pękłam. Skończyło się tym, że złożyłam zamówienie w trzech sklepach. Mimo, że początkowy zamiar był inny to cieszę się z poczynionych zakupów.
Dziś pokażę Wam co takiego przyniósł kurier :)


Ogólnie moje zakupy prezentują się tak jak widzicie na powyższym zdjęciu. Dużo czy nie? Zależy kto patrzy ;-) Zawiodłam się nie niektórych drogeriach, w których wymagana była minimalna kwota zamówienia. Rozumiem, że taki interes musi się im opłacać, ale idea DDD jest raczej inna.


Moje pierwsze zamówienie pochodzi ze sklepu ladymakeup.pl
Wybrałam u nich dwie rzeczy:
1. DUO - Professional eyelashes - Sztuczne rzęsy + klej Zestaw składa się z kompletu sztucznych rzęs i tubki kleju. Rzęsy zostały wykonane z delikatnego i elastycznego materiału syntetycznego. Ich długość może być regulowana za pomocą nożyczek. Idealnie wzbogacają makijaż. Doskonale sprawdzą się na co dzień, jak również podczas wieczoru sylwestrowego lub sesji fotograficznej. Produkt wielokrotnego użytku. Dostępny w odcieniu czerni. W ofercie w 4 wariantach.
2. Essence - Blush Brush - Pędzel do różu Profesjonalny pędzel do różu marki Essence dzięki swojemu odpowiednio wyprofilowanemu, i ściętemu po skosie kształtowi zapewnia precyzyjną aplikację różu na policzki. Pędzel powstał z dwukolorowego, miękkiego i aksamitnego w dotyku włosia syntetycznego. Całość osadzono na grubym i dobrze leżącym w dłoni trzonku. Różowo – czarne włosie, wraz z eleganckim czarnym trzonkiem prezentują się bardzo kobieco, co z pewnością przyciągnie uwagę niejednej miłośniczki akcesoriów do makijażu.


Kolejne zamówienie pochodzi ze sklepu mazidelka.pl Można tu kupić kosmetyki rosyjskie. Bardzo chciałam je wypróbować i mam:
1. Szampon do włosów Odżywczy - intensywna regeneracja suchych i słabych włosówBania Agafii. Odżywczy szampon do włosów - regeneracja – zawiera w składzie organiczne oleje, bogate w mikroelementy i witaminy. Idealny do intensywnej regeneracji suchych i osłabionych włosów. Nawilża, przywraca włosom naturalną siłę, zdrowy blask i elastyczność.
2. Szampon-balsam do włosów - nagietek, borówka brusznicaBania Agafii. To tradycyjny syberyjski środek do pielęgnacji włosów. Dzięki wyciągom z roślin posiadających naturalne właściwości myjące, jagodom bogatym w witaminy, odżywczym olejom, szampon delikatnie oczyszcza, nawilża i wygładza włosy. Wzmacnia ich strukturę, regeneruje, przywraca im siłę i blask.
3. Tonik do włosów - wzmacniającyReceptury Babuszki Agafji. Naturalny ziołowy lotion do włosów – wzmacniający, dzięki unikalnej kombinacji naturalnych składników, intensywnie wzmacnia i odżywia włosy, cebulki włosowe oraz skórę głowy.


Ostatnie zamówienie pochodzi z mintishop.pl Tutaj do koszyka wpadły
1. SYLVECO Odżywcza pomadka z peelingiem - hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.
2. Hean Stay On Baza pod cienieUtrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu.
I to wszystko :) Co myślicie? Znacie te produkty?
Chciałam jeszcze kupić słynne gumki do włosów Invisibobble, ale akurat w tych sklepach, w których składałam zamówienie nie były dostępne. W innych, w których szukałam była za to wymagana kwota minimalna, a ja nie miałam więcej potrzeb. Ostatecznie zrezygnowałam i odłożyłam to na przyszłość.
Chciałam także złożyć zamówienie na ezebra.pl, ale niestety strona padła...

37 komentarzy:

  1. Pędzel do różu mam identyczny i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bazę Heana, jest całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy bardzo udane, czekam teraz na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne nowości, mam tą bazę z Hean i idealnie się u mnie sprawdza :) udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od dłuższego czasu szykuje się na tą baze Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo nowości :) jeszcze nie doklejałam sztucznych rzęs, więc jestem ciekawa, jaki wyjdzie efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa bo to moje pierwsze ;)

      Usuń
  7. Baza jest na mojej wishliście, kiedyś napewno wypróbuję :)
    Klej Duo jest najlepszy, ciekawią mnie jeszcze te rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam nic kupować, a wydałam chyba z 150 zł heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też przygarnęłam pomadkę Sylveco i produkty Bani Agafii ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja się nadal łudzę że mikołaj sam przyjdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pomadkę Sylveco mam już chrapkę od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne produkty kupiłaś- miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego ;) miłego używania i testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się udało ominąć DDD :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podobają mi się rosyjskie kosmetyki. Lubię je i ciekawa jestem jak się spiszą akurat te.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam identyczny pędzel do różu :) jest świetny i uwielbiam go :) a ja skorzystałam z darmowej przesyłki chociaż nie wiedziłam o tej akcji i stało się to całkiem przypadkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiła mnie ta pomadka z peelingiem. Mam aktualnie pomadkę, ale taką "zwykłą" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marzą mi się takie rzęsy :) Chyba sobie jakieś sprawię w najbliższym czasie, Twoje wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby też się tak prezentowały na powiece :)

      Usuń
  19. dz za wizyte, fajny ten blog, obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten pędzelek z Essence służy mi już któryś rok z kolei :) Naprawdę bardzo go lubię i to szczególnie do nakładania bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się nad rzęsami już od jakiegoś czasu, słyszałam jednak, że nie wolno ich malować tuszem i mam mieszane uczucia ; ))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadki Sylveco to moje hiciory :) Brzozowa, rokitnikowa i ta peelingująca boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też kupiłam na mazidelka.pl i chyba nawet ten sam szampon-balsam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupilam,ale tylko zakolanówki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadkę z Sylveco w końcu muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zakupy zrobiłaś :) Gratki :* i miłego używania !!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten klej duo niestety się u mnie nie sprawdził :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zakupy :) Ja może w końcu zdecyduję się na zakup jakiś rzęs, chociaż badziej wolałabym sobie je przedłużyć u kosmetyczki :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja byłam tak zapracowana że przegapiłam ten dzień :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zamówiłam z Sylveco krem brzozowy. Mam nadzieję, że się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń