środa, 28 stycznia 2015

AllePaznokcie - współpraca

Styczeń dla mojego bloga to czas rozkwitu :) Powstał FanPage oraz nawiązałam swoją pierwszą współpracę! Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że nadal będę podążała w dobrym kierunku. 
Współpracę nawiązałam z Hurtownią AllePaznokcie, która na rynku istnieje od 2005 roku. Z pewnością nie jedna z Was już o nich słyszała lub zna produkty tej firmy. Dla mnie są one nowością, więc tym bardziej ucieszyłam się z możliwości ich poznania. A co dostałam? 


1. Lakier do paznokci Flip-Flop, opalizujący ma zielono (numer 02) - pod wpływem zmiany kąta światła padania daje ciekawe efekty wizualne. Zmienia kolor jak kameleon ;) Pojemność: 15ml

2. Lakier do paznokci dający efekt hologramowy, opalizujący na srebrno (numer 01) - daje tęczowy połysk w zależności od kąta padania światła. Dodatkowo mamy lekki efekt trójwymiarowy. Pojemność 15ml.

3. Lakier do paznokci Pro French Biały - w poście, w którym pokazywałam Wam swoje pierwsze stemple na paznokciach marudziłam, że nie posiadam białego lakieru. I proszę :) teraz tylko tworzyć wzory! Pojemność 15ml

4. Nitka do zdobień (numer 07) - nitki ciekawiły mnie już dawno. Podoba mi się jakie efekty dzięki nim można osiągnąć. Teraz będzie mi dane samej coś stworzyć. 

5. Blaszka ze wzorami do stempli (numer ZK09) - wciągnęłam się. Nie ma co ukrywać. Bardzo spodobało mi się stemplowanie paznokci. Teraz jestem posiadaczką nowej płytki i nowych wzorów. I jest z czego wybierać, ponieważ na blaszce jest ich aż 32! Będę mogła porównać tę blaszkę z dotychczasowo przeze mnie posiadaną. Czy okaże się lepsza od chińskiej?

Dodatkowo w paczce znalazłam bananowy pilniczek :) 100/180 nadaje się on do paznokci naturalnych, akrylowych, manicuru i pedicuru. Już go polubiłam :) Jest wygodny w użyciu i porządnie piłuje.

Już za jakiś czas pojawi się recenzją pierwszych dwóch lakierów. Aktualnie na moich paznokciach gości lakier hologramowy. Chcę poznać ich trwałość, dlatego musicie trochę poczekać.
A tymczasem zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu:

63 komentarze:

  1. Super,że udało Ci się nawiązać współpracę :) Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja mam i lubię kameleona :) a hologram bardzo mi się podoba, mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Ja mam i lubię kameleona :) a hologram bardzo mi się podoba, mam na niego chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem bardzo ciekawa lakierów hologramowych na paznokciach :) świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo świetnie, gratuluję nawiązania współpracy:)♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda w buteleczce ten kameleon!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i jak najwiecej współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa, jestem ciekawa tych lakierów :))

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję ;) hologram i kameleon uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy! Ja bardzo lube Allepaznokcie. Wiele razy zamawiałam u nich różne produkty paznokciowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję. Sama wiem, jak różnorakie współprace potrafią cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy, życze kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Mam flip flop świetnie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje gratulacje! Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mam ten lakier holograficzny i jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i czekam na recenzję :) ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  22. Napisalas do nich 1 w sprawie wspolpracy czy to oni odezwali sie pierwsi?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja napisałam pierwsza :) ale nic złego w tym nie widzę. Cieszę się że mój blog jest na takim poziomie, że firma nie wstydzi się mieć coś ze mną wspólnego ;)

      Usuń
  23. Gratki. Bardzo mi się podoba od nich lakier holorgamowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje pierwszego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współpracy :) Same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje współpracy :) zazdroszczę tej płytki

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje współpracy :) zazdroszczę tej płytki

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje! Jestem ciekawa jak plytka wyglada z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tak wspaniałej współpracy:) świetne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. I loove nail stamping! But I am not that talented at it :(
    Love all types of nail design! Want to see more of you!

    I would be sooo happy if we will follow each other and stay in touch, honey! Follow4follow? :D
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię AllePaznokcie - szczególnie ich żele UV :)

    OdpowiedzUsuń
  32. życzę owocnej wspólpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś zakupiłam w tej firmie zestaw do wykonywania manicure hybrydowego i byłam bardzo zadowolona :) Gratuluję współpracy :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje wspólpracy, fajnybzestawik, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! ;) Osobiście zazdroszczę kameleonka, marzy mi się on od dłuższego czasu, ale że bida z nędzą na koncie, to muszę się wstrzymać z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatni lakier - kameleon jest świetny!! ;)
    Zapraszam do siebie na konkurs :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Lakier kameleon najlepszy :) fajnie Ci strasznie, ze masz płytkę :)

    Gratulacje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam hurtownii alę chętnie poczytam o produktach

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne kolory lakierów! Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję współpracy :) Ciekawi mnie nitka do zdobień, jeszcze nigdy o niej nie słyszałam. Czekam na pierwsze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń