sobota, 3 stycznia 2015

Denko Grudzień

Koniec roku już za nami, a wraz z nim ostatnie Denko roku 2014! Ostatnie miesiące są u mnie raczej skromne, ale tak to jest jak się ma wszystko napoczęte zamiast trzymać się konkretnego produktu ;-)


1. Szampon do włosów, L`Oreal Elseve, Sun Defense - szampon bardziej odpowiedni na lato. Przeznaczony jest do włosów narażonych na działanie słońca, wody morskiej i chlorowanej. Używałam go na wakacjach, ale później poszedł w odstawkę. Później do niego wróciłam bo nie chciałam żeby zalegał mi na półce. Kupiłabym ponownie

2. Żel pod prysznic, BeBeauty Spa - z olejem arganowym i ekstraktem z bursztynu. Naprawdę byłam pod wrażeniem tego żelu! Świetnie pachnie i działa na skórę. Zdecydowanie kupiłabym ponownie.

3. Płyn do płukania jamu ustnej, Colgate Plax - osoby, które uważnie czytają mojego bloga, wiedzą, że wolę formę Listerine, ale zmiany czasami się przydają :) Ten płyn jest również dobry i bardziej przypadł mi do gustu niż wersja, o której pisałam tu: KLIK Kupiłabym ponownie.

4. Krem do rąk - Green Pharmacy - recenzja tu KLIK Kupiłabym ponownie.

5. Pianka do włosów, Isana - bardzo rzadko używam pianek do włosów, ale czasami się przydają. Z tego też powodu zdecydowałam się na coś taniego. Piankę oceniam dobrze. Jest godna uwagi Służyła mi baaardzo długo. Teraz chętnie spróbowałabym czegoś innego, dlatego nie wiem czy kupiłabym ponownie.

6. Płyn do demakijażu, Lirene - dwufazowy. Jest świetny! Bardzo go polubiłam. Nie podrażnia oczu i dobrze wszystko zmywa. Jest trochę podobny do produktów Ziaja. Ja jestem nim zachwycona. Zdecydowanie kupiłabym ponownie.

7. Perfumy, Yodeyma, Sensacion - coś więcej w tym temacie KLIK Zapach mi się podobał i wszystko było ok, ale chętnie poznałabym inne wersje, dlatego nie wiem czy kupiłabym ponownie.

8. Pomadka ochronna, Alterra - jedna z lepszych jakie miałam. Ma solidne opakowanie. Dobrze pielęgnuje usta. Wiem, że dziewczyny używają jej także na rzęsy, jednak ja zostałam przy klasycznym zastosowaniu. Kupiłabym ponownie!

Znacie te produkty? Jakie jest Wasze zdanie na ich temat? :)

44 komentarze:

  1. szampony z Elseve bardzo lubię i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie pomadkę Alterra i też ją bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nic nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście jak każdy chyba w blogosferze mam te perfumy, ale inną wersję :) u mnie jeszcze się nie skończyły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję denka :)
    Nie znam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie perfumy Yodema trzymały się słabiutko :(
    Jestem ciekawa zapachu żelu BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadkę z Alterry własnie zaczęłam używać na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie duże denko ;) już wiem, żeby nie kupować tej pianki, wybiorę się do sklepu fryzjerskiego i może znajdę coś fajnego.. Super blog, obserwuję. Życzę dużo szczęścia w Nowym Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tego jeszcze nie miałam.Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne denko, zainteresowała mnie pomadka ochronna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam nic z twoich zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tych kosmetyków. Zaciekawił mnie krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego kosmetyku z Twojego denka oprócz pomadki Alterry, ale ją używałam przez chwilę na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi perfumy damskie Yodeyma nie przyszły, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne denko, znam tylko Yodeyma i płyn do płukania jamy ustnej .:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba takie pierwsze denko które widzę i zawiera wszystkie kosmetyki z których korzystam :) oprócz perfum :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Colgate plax lubię :) Perfumów Yodeyma jest za dużo, więc pewnie jak i Ty wolałabym poznać inne zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  18. produkty z Isana są moim zdaniem najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  19. Co nie co znam, ale mimo to gratuluję denka! :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego kremiku z Green Pharmacy :)

    U mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę spróbować tej pomadki Alterry :-) Ciekawe jak się u mnie spisze na rzęsach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używałam ten żel pod prysznic i też byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampony Elseve - od dawna aż po grób chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam nic z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje denka :) Widzę, że sporo produktów się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Yodeyma jest świetna mam wersje Irys. Jest mega intensywna i trwała. Wysłałam ankietę ale nie wiem czy jest możliwe dostać tester jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  28. tez miałam tą próbkę perfum marki yodeyma ale mi się nie podobał zapach i oddałam znajomej

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie jeszcze żadnego z tych produktów nie miałam, więc muszę w końcu coś kupić. ;)

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd się przyznać, ale nie miałam żadnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też niedawno wykończyłam yodeymę ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. nie miałam nic z Twojego denka oprócz yodeymy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio coraz bardziej lubię kosmetyki Isana ;) a takie niepozorne się wydawały mi na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie miałam nic z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Od jakiegoś czasu poluję na tą pomadkę, ale nie umiem jej dostać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Perfumy Yodeyma są naprawdę fajne no i trwałe. W tym roku weszła nowa woda perfumowana: ADRIANA, która jest cudowna, otrzymałam próbkę na zachętę i jestem skłonna zakupić pełnowymiarowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfumy od Yodeymy są świetne, jeszcze mam coś na dnie buteleczki :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też lubię pomadkę z alterry ogolnie ich kosmetyki są całkiem dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Daj znać jak dodasz nowy wpis , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pomadki Alterry uwielbiam :) reszty kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń