wtorek, 20 stycznia 2015

Fanpage

Na początku chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego Bloga! Nie zdajecie sobie sprawy jak miło jest czytać wszystkie Wasze komentarze :) Cieszę się również, że mam coraz więcej nowych obserwatorów. W taj chwili liczba ta przekroczyła 200 i właśnie z tej okazji postanowiłam założyć Fanpage :)


Chcę mieć z Wami jak najlepszy kontakt i dlatego pojawia się ta strona. Sądzę, że będzie to odpowiednie miejsce na bardziej luźne rozmowy, dyskusje i bliższe poznanie siebie nawzajem. Planuję również publikować na nim zdjęcia, których nie zobaczycie na blogu.
Choć trochę zainteresowani?
To zapraszam do polubienia mojego Bloga na Facebook! Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

36 komentarzy:

  1. Blog jet ciekawy ,więc strona też będzie fajna .Już lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością polubiłam i dodałam tez do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, mnie jakoś prowadzenie funpage'a nie idzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ale zbytnio go nie ogarniam :D. Mam za dużo do roboty :(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! też marzę o 200... może kiedyś!
    Myślałam o założeniu fanpage ale to dopiero jak 100 może będzie, zobaczymy :)
    życzę jeszcze wielu obserwatorów więcej :)
    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby więcej obserwatorów i polubień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, ja jak na razie nie zakładam dodatkowych stron z braku czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubione :)
    Zapraszam do siebie na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubione! Fanpage blogowe to świetny pomysł,bardzo je lubię i sama zastanawiam się nad utworzeniem swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocnoooo kciuki za rozwój Twojego fanpage! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny Blog :) Ciekawy dla oka , miło się tu czas spędza :) Zdecydowanie zostaję na dłużej :) a w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Pozdrawiam Serdecznie ;) Oby tak dalej ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. No to gratuluje:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Polubione:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad założeniem własnego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie zajrzę :) zapraszam też na swój fb: https://www.facebook.com/pages/Zakr%C4%99cona-na-w%C5%82osy/1489975664585425?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzisz do przodu jak burza :) oczywiście polubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać póki jest zapał ;-)

      Usuń
  17. Fanpage to dobry pomysł by być blisko swoich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie posiadam FB ( za bardzo mnie wciągał ) Ale LUBIE TO :D:D Powodzenia życze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubię jak będe przy kompie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, juz zaglądam ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post and wonderful blog, congratulations . I follow you on your fanpage.
    Maybe want follow each other? If yes, just follow me and i follow you back . I have a linky party international on my blog. It is to meet new blogs.
    Kisses from: redecoratelg.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też je zamówiłam i czekają na mnie w domu rodzinnym do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki fanpage jest naprawdę świetnym rozwiązaniem. Wszystkie powiadomienia w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję przekroczenia magicznej dla mnie dwusetki. Niewiele mi brakuje, ale nadal trudne to do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję 200 i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń