poniedziałek, 5 stycznia 2015

Sylveco - Odżywcza pomadka z peelingiem

O peelingującej pomadce od Sylveco pewnie już nie raz słyszałyście. Mnie ona zaciekawiła od pierwszego razu, kiedy o niej przeczytałam. I w końcu mam :) Dorwałam ją przy okazji DDD. I... zakochałam się!


Od producenta:
Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

Skład:
Olej sojowy, Wosk pszczeli, Cukier trzcinowy, Lanolina, Olej z wiesiołka, Wosk carnauba, Masło kakaowe, Masło karite (Shea), Betulina, Olejek z gorzkich migdałów


Peelingująca pomadka zapakowana jest w kartonik z ładną i skromną szatą graficzną. Po jego otworzeniu mamy do czynienia ze standardowym opakowaniem. Zamyka się ono kliknięciem, dzięki czemu mamy pewność, że się samo nie otworzy. Produkt ma klasyczną formę sztyftu, ale wzbogaconą o kryształki cukru trzcinowego, które mają peelingować nasze usta. I robią to znakomicie! Podczas pierwszych użyć jest to bardzo delikatne zdzieranie. Dopiero później "dogrzebujemy" się do typowej warstwy cukru i wtedy zaczyna się prawdziwy peeling! Po aplikacji na naszych ustach zostaje warstewka pomadki wraz z drobinkami cukru, które po chwili się rozpuszczają. Zapach produktu bardzo mi się podoba, jest marcepanowy. Ciężko jest mi się powstrzymać, aby nie oblizać ust ;-) Fakt, cukier jest słodki i to można wyczuć, ale smak samej pomadki już nie jest taki dobry.
Usta po użyciu peelingu są naprawdę gładkie, nawilżone i bez suchych skórek. Skład również robi wrażenie. Wszystkie te olejki i woski zdecydowanie dbają o nasze usta. Pomadki używam chyba częściej niż powinnam, a mimo to nic złego się nie dzieje, nie podrażnia ust. Sprawa wrażenie wydajnej, więc chyba będę miała ją przez długi czas.
Kupiłam ją w sklepie internetowym na http://mintishop.pl/. Nie jestem pewna czy można ją dostać stacjonarnie, przynajmniej ja jej nigdy nie spotkałam. Jeśli macie informacje na ten temat to możecie się podzielić :)

Odżywcza pomadka z peelingiem firmy Sylveco bardzo przypadła mi do gustu. Zdecydowanie mogę nazwać ją hitem! Polecam każdemu. Może jest zbędnym gadżetem bo peeling ust można wykonać również innymi sposobami, ale mimo to uważam, że jest przydatna. Szczególnie o tej porze roku, gdzie nasze usta wymagają większej uwagi. To był zdecydowanie dobry zakup!

49 komentarzy:

  1. Wygląda jak deser z karmelizowanym cukrem :D
    Chciałabym wypróbować, gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez internet w mintishop.pl
      Powinnam to napisać w poście. Już dopisuję :)

      Usuń
  2. miałam ją i uwielbiam, nie raz jeszcze po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great review!!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pomoże mi się pozbyć suchych skórek to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład bardzo fajny, z miłą chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to nowość, po którą z pewnością sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna pomadka:) świetny blog oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę ;D z chęcią bym się na nią skusiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tej pomadki. Może przy okazji innych zakupów się skuszę. Droga była?

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi to mega ciekawie, nigdy nie spotkałam się z podobnym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo dobrego słyszałam o tej pomadce, wypróbuję kiedyś :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna świetna recenzja tej pomadki :) Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aż dziwne, że nie podrażnia przy częstym użytkowaniu.. ;) zaciekawiłaś mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słysze o niej! Świetna recenzja, spróbuję ją gdzieś znaleźć :D

    mllescarlett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna sprawa. Nie pomyślałam o tym.... a jednak o ust też trzeba dbać zwłaszcza zimą. Ja mam swoją ukochaną pomadkę allterra-chyba jej jednak nie wymienię ;)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie okazała się za ostra, ale mam bardzo wrażliwe usta, więc w sumie tego się spodziewałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda i widzę, że działa tez całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak ją wszyscy chwalą, że chyba też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda,że jest ciężko dostępna stacjonarnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale świetnie się prezentuje :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie nadal jest niewiadomą, ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ją :) dobrze się spisuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam o niej dużo dobrego ale jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję blog ! :D świetna pomadka ale nie miałam nigdy takiej :D pierwszy raz widze z peelingiem :* pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju nie słyszałam o takiej pomadce, ale to świetna rzecz! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna rzecz! Przydałaby mi się.
    Fantastyczny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Niesamowicie mi miło :)

      Usuń
  27. Mnie ona nie zachwyciła, ale musze Ci oddac ze rzetelnie ją zrecenzowałaś :)

    Dodaje do obs! :)
    Byłoby mi niemziernie miło, gdybyś znalazała czas i zajrzała także do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ciekawy kosmetyk. Jeszcze takiego nie miałam , zawsze robię swój domowy peeling ust z miodem i cukrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszędzie jej szukałam, nie pomyślałam o tym, żeby sprawdzić online:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tyle dobrego już o niej słyszałam, dlatego w końcu sama muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja o niej słyszę pierwszy raz. I już ją chcę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Może kiedyś spróbuję :D

    Zapraszam na blog pod nowym adresem http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze nigdy nie próbowałam pomadki z peelingiem, koniecznie muszę kiedyś taką dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. jakoś ominęły mnie informacje o tej pomadce, więc cieszę się, że u Ciebie ją zauważyłam, bo jest to zdecydowanie coś, czego potrzebuję. ;) grzecznie zapisuję sobie nazwę i będę jej szukać. ;)
    pozdrawiam i dziękuję. :)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurczę, ja się nie spotkałam jeszcze z tym produktem. W sumie fajne połączenie, dobrze że tutaj zajrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda fantastycznie :) do tej pory używałam tylko pomadki peelingującej z Alterry i spisała się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń