poniedziałek, 26 stycznia 2015

Wygrane rozdanie #2

Dzisiaj się Wam pochwalę co wygrałam ostatnio w blogowym rozdaniu :) Jest to już moja druga taka wygrana <szczęściara> :D Tym razem poszczęściło mi się na http://mammahelenki.blogspot.com/
Kochana, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za śliczną przesyłkę!
A co się w niej znalazło? 


Argan Oil Bioelicire - serum do włosów, które ma za zadanie nawilżać włosy i chronić je przed czynnikami zewnętrznymi. Poza tym nadaje połysk i miękkość. Znam ten produkt. Kiedyś już u mnie gościł i przypadł mi do gustu. Cieszę się, że ponownie do mnie wpadł :)

Pomadka Alverde - wiśniowa :) Oj to mój pierwszy produkt tej marki. W końcu mam okazję coś wypróbować.

Jajeczko Ebelin - normalnie szał :D Bardzo miałam ochotę je wypróbować i tu taki fart, że do mnie wpadło. Przeznaczenie chyba ;-) Na pewno pojawi się na blogu jego recenzja, ale na razie brakuje mi czasu na zdjęcia i dokładne testowanie, więc musicie poczekać.

Dodatkowo otrzymałam czepek na włosy i kilka saszetek :) a w nich: żel do mycia, krem pielęgnacyjny dla dzieci oraz trzy saszetki Clinique.

Dziękuję!

45 komentarzy:

  1. super wygrana :d gratuluję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i czekam na recenzje jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej:) jak masz takie szczęście to zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranego rozdania :) super

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam to serum do włosów- gratuluję i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz szczęście- gratuluję fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Jestem ciekawa jak się spisze jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) jestem ciekawa jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) jestem ciekawa wiśniowej pomadki. Pachnie tak ładnie wiśniami?;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ebelin! Zazdraszczam i gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i podziel się opinią o jajeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Jajeczko super sprawa, muszę je gdzieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Świetne rzeczy wygrałaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję, Szczęściaro!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo gratuluję!!! :D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  16. takie wygrane cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty szczęściaro! Dodam Cie do obserwowanych, może podzielisz się swoim szczęściem i też coś wygram;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Ci Kochana wygranej! Sama ostatnio wygrałam swoje pierwsze rozdanie, bardzo przyjemne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranej! :)
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/01/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ebelin i w moich progach gości. Mam częste fazy na niego, choć codzienne pranie zabiera trochę czasu kiedy się spieszę. Argan Oil Bioelixire i u mnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję. też lubię wygrywać, szczególnie takie fajne rzeczy, jakie Tobie udało się dostać. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że spełniło się Twoje marzenie odnośnie tego jajka- też bym chciała mieć tego farta :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej ;) Podobają mi się te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne produkty! Gratulacje ; )) Gąbeczka jest świetna, będziesz zadowolona ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę jajeczka :) choć zazwyczaj nakładam podkład palcami bądź gąbkami tradycyjnymi to zawsze test nowości jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wygranej :) Cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje wygranej :) same cudowności :) :)

    OdpowiedzUsuń