piątek, 23 stycznia 2015

Yodeyma - próbki nowości

Na temat próbek perfum, które można było zamówić na stronie Yodeyma było głośno już jakiś czas temu. Jeszcze w grudniu dostałam maila, że firma ta wysyła małe próbki nowości, które będą w 2015 roku. Wystarczyło kliknąć w link żeby dostać pięć malutkich testerów. Dużo czasu minęło zanim one do mnie dotarły :) już myślałam, że nic z tego, a tu nagle... są!


W paczuszce znalazłam ulotkę z opisem dostępnych w sklepie perfum oraz list z zaproszeniem do skorzystania z "wyjątkowych promocji w grudniu". No w takim razie trochę się spóźnili z wysłaniem go do mnie :P Poza tym w kopercie znalazłam pięć saszetek, w których były próbki perfum. Trzy zapachy damskie oraz dwa męskie. Każda próbka ma pojemność 1,5ml, a co najlepsze zaopatrzona jest w atomizer! Bardzo to ułatwia aplikację. 


Zapachy damskie:
Notion WomanOdczuwalna w nucie głowy świeżość mandarynki w połączeniu z kwiatowymi i korzennymi esencjami gardenii i drzewa sandałowego tworzy wyjątkowo wyrafinowany zapach.
Ten zapach chyba spodobał mi się najbardziej.
Adriana Pociągające słodkie nuty czarnej porzeczki i silna obecność wanilii sprawiają, iż od samego początku perfumy posiadają własną osobowość.
Również bardzo przyjemny zapach. 
Red Odważne połączenie jaśminu, wanilii oraz białego piżma wypełnia zapach tajemniczością i nowoczesnością.
Ten zapach chyba podoba mi się najmniej. Jest bardzo mocny. Nie w moim stylu.

Zapachy męskie:
Root - Mentolowa świeżość nadaje tym perfumom charakterystyczną intensywność, która umacnia się dzięki nutom paczuli.
Metal Sport - Pociągające słodkie nuty czarnej porzeczki i silna obecność wanilii sprawiają, iż od samego początku perfumy posiadają własną.

Męskich zapachów jeszcze nie wąchałam, więc trudno mi je ocenić.


Muszę powiedzieć, że perfumy Yodeyma są bardzo trwałe. Psiknięcie się taką próbką wystarczy na długo i zapach jest wyczuwalny na skórze nawet po kilku godzinach.

Jeśli zamawiałyście kiedyś próbkę Yodeymy, tą dużą - 15ml, a nie dostałyście maila o tej akcji z nowościami to nie martwcie się :) jest duża szansa, że one również do Was dotrą. Czytałam opinie innych dziewczyn, które także zostały obdarowane tą piątką bez otrzymania wcześniejszych informacji. 
Koniecznie dajcie znać, który zapach najbardziej Wam przypadł do gustu :)

41 komentarzy:

  1. Zamawialam mamie i do niej dotarla probka 15 ml, mam nadzieje ze male probki tez dojda :)
    Fajne takie male buteleczki, mozna je pozniej wykorzystac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałam nic o tym, że można sobie zamówić takie próbki. Uwielbiam zapach wanilii, więc mogłyby mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam od nich próbki, ale nie przypadły mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez dostałam, muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra dostala 2x5 probek, a ja nic, na szczescie sie podzielila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie próbki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przegapiłam tą akcję :) takie próbeczki są świetne do torebki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki i oczywiście przegapiłam akcję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że długo utrzymują się na skórze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja te nowe zapachy testowałam ostatnio stacjonarnie u fryzjera :) Jeden damski przypadł mi do gustu :) chyba Adriana, pamiętam, że był słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też je mam, ale jeszcze nie otworzyłam :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie też dotarły przedwczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też je otrzymałam, ale tylko jeden damski zapach mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. My mamy bardzo blisko - dziewięć kilometrów :)
    Trzymam kciuki, żebyś wybrała się jeszcze nie jeden raz - warto :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też dostałam próbki, ale jeszcze ich nie otworzyłam, nie mam kiedy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uważam że próbki perfum warto testować... poznać zapach, trwałość - super :) Gdybym miała okazję sama bym skorzystała

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie dostałam tych próbeczek, a zamawiałam kiedyś 15 ml.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam próbkę 15 ml, ale te moje perfumy niestety nie są trwałe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się postarali w małych próbach żeby każdy myślał, że tak jest zawsze :P

      Usuń
  19. Dostałam je w poniedziałek :) W ogóle zapomniałam, że dostałam tego maila ;d Najbardziej podoba mi się zapach Red. Fajna sprawa z atomizerami. Tylko szkoda, że nie mają zatyczek - byłyby idealne do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie można samemu ich powąchać hahah ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi najbardziej do gustu przypadła red i adriana. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa takie próbki ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dostałam też tę przesyłkę kilka dni temu, bez "ostrzeżenia" :) Żaden z tych zapachów nie podpasował mi za szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, że o samej akcji nie słyszałam i cieszę się, że okazały się takie trwałe :))

    OdpowiedzUsuń
  25. nie słyszałam o tej akcji ;/ szkoda, bo też chętnie przetestowałabym, bo szczerze mówiąc nie znam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dostałam te próbki, bardzo mi się spodobały zapachy Adriana i Red. Szkoda, że tak krótko się utrzymują ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam te 15 ml-zapach wybierałam na chybił trafił, po opisie i całkiem nieźle trafiłam:)
    Szkoda tylko, że są ta nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam zapach aqua, ale chętnie wypróbowałabym też inne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  29. I szkoda, że nie zamawiałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakoś mnie ominęła ta akcja, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejsc na Yodeyma darmowe probki,zamowic ale tylko jedna 15 ml bo wiecej nie mozna na jeden adres i tyle :-)

      Usuń
  31. Ciekawy post!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej jestem ciekawa tych perfum:) Jeśli chodzi o Notion Woman - jest szansa, że mogłyby mi się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamowilam Adriane 15 ml,zapach fajny,slodko pudrowy.Problem jest tylko taki,ze nie można u nich zamowić wiecej niż jednej probki z tego samego adresu.Zalozylam inny adres email i zamowilam dla meza :-)

    OdpowiedzUsuń