poniedziałek, 12 stycznia 2015

Ziaja - Odżywka intensywne wygładzenie

Firmę Ziaja bardzo lubię :) Dość często sięgam po ich kosmetyki. Zazwyczaj są to toniki i kremy. Tym razem postawiłam na odżywkę do włosów z serii Intensywna pielęgnacja włosów, a konkretnie Intensywne Wygładzenie.


Aktywny preparat bez spłukiwania o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Szczególnie polecana do włosów niesfornych – szorstkich, suchych, matowych.

DZIAŁANIE: 
- Wyraźnie wygładza włosy na całej długości. 
- Zapobiega ich splątywaniu i ułatwia rozczesywanie. 
- Zapewnia włosom długotrwałą miękkość i połysk.
EFEKT: Włosy gładkie, pełne blasku. Lepiej się rozczesują i układają.

STOSOWANIE: Niewielką ilość odżywki nanieść równomiernie na świeżo umyte włosy. Nie spłukiwać. Równie dobre efekty można osiągnąć spłukując odżywkę po 3 - 5 minutach. 

Jak mam ocenić tę odżywkę? Sama nie wiem. Mam trochę mieszane odczucia co do niej. Zacznę od plusów.
Opakowanie jest przyjazne dla oka, minimalistyczne i charakterystyczne dla marki Ziaja. Poza tym lubię kolor fioletowy :) Bardzo podoba mi się także zapach odżywki. Delikatny, niedrażniący i bardzo przyjemny. Do plusów zaliczyłabym również to, że odżywkę można stosować bez spłukiwania. Głównie dlatego ją kupiłam. Jeśli macie ochotę można ją również użyć jako odżywkę, którą się spłukuję. Ja na razie tego nie próbowałam, ponieważ mam spory zapas produktów do tego przeznaczonych.
Z ilością odżywki ciężko jest przesadzić. Bywa, że nałożę jej naprawdę sporą ilość, a i tak moje włosy nie są tłuste. Nie obciąża ich. Odżywka ma lekką konsystencję. Łatwo się ją dozuje. 
Po jej zastosowaniu włosy bez problemu się rozczesują. Stają się bardziej miękkie. Odżywka może delikatnie nawilża. Za to ją cenię. Niestety... liczyłam na znacznie lepszy efekt wygładzenia. Tutaj się mocno zawiodłam bo odżywka praktycznie w ogóle nie wygładza moich włosów. Fakt, zawsze mam z tym problem. Moje włosy niesamowicie się puszą, kręcą i prawie żaden kosmetyk, nie działa w kwestii wygładzenia rewelacyjnie. Dlatego właśnie ciężko mi ocenić odżywkę z Ziaja. Nie chce jej skrzywdzić, ponieważ u niektórych może wygładzać naprawdę dobrze. U mnie nic takiego nie nastąpiło. Mimo to uważam, że warto ją wypróbować bo cena nie jest wysoka (około 5zł), a kto wie czy u kogoś nie okaże się hitem?
Na pewno zużyje ją do końca bo podoba mi się jak łatwo po jej użyciu mogę rozczesać włosy, ale nie jestem pewna czy ją kupię ponownie. Mam ochotę poznać coś innego.
Odżywkę oceniam jako przeciętną. 

42 komentarze:

  1. u mnie produkty z Ziaji do włosów nie spisują się u mnie niestety więc nawet po nie nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja ma świetne kremy do rąk i balsamiki. Kosmetykow do włosów jeszcze nie mialam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy ZIAJA do włosów nie stosowałam... Jakoś nie było okazji, ale naprawdę lubię tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją kiedyś i nie była zła, ale cudów też nie zdziałała. ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam żadnego produktu do włosów od ziaji, ale generalnie nie lubię odżywek bez spłukiwania...

    OdpowiedzUsuń
  6. odżywki z Ziaj jeszcze nie miałam, ale uważam że za tą cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaję lubię, chociaż odżywki nie są jakieś rewelacyjnie, za tę cenę czasem jednak daje się skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, u mnie spisywała się bardzo słabo ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo miałam z Ziaji, ale do włosów nic..

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam jakiś czas tej odżywki i sprawdzała się całkiem fajnie:)♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jej, ale wersje intensywnie regenerującą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię niektóre kosmetyki z ziaji, ale nie używałam od nich niczego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już ostatnio się nad nią zastanawiałam, ale w ostateczności zrezygnowałam i póki co poproszę o próbki w sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze, to nie zauważyłam, żeby jakakolwiek tańsza odżywka działała na moje włosy. Na mnie ziaja nie działa. Tej konkretnej odżywki nie miałam, ale nigdy po tych kosmetykach - czy to odżywka, czy to krem nie widziałam powalających efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za to ta do włosów zniszczonych bardzo dobrze działa (lubię jej używać na zimę) :) Tylko lekko obciąża, dlatego nie nakładam od nasady :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam problemu z puszeniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie prostuję, aczkowiek ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej i cześć ! Nominowałam Cię do zabawy w Liebster Blog Award, zabawa jest bardzo prosta a pomoże nam więcej się o Tobie dowiedzieć, odwiedź mojego bloga by dowiedzieć się więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ona nie skradła mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pracuje w drogerii i przyznam że bardzo dobrze sprzedaje się nam ten produkt. Osobiście też bardzo lubie produkty Ziaja. Dobra, Polska i nie droga firma :) a jakość jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Ziaję, możne wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy nie mają tendencji do zbytniego puszenia się, szybko jednak się przetłuszczają, i dlatego używam tylko odżywek do spłukiwania. Może jednak ta okazałaby się lekka nawet dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam jedną odżywkę z Ziaji i miałam do niej mieszane uczucia. Była bardzo przeciętna. Zdecydowanie wolę ich maski do włosów. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie iałąm tego kosmetyku, ale bardzo lubię tą firmę :) Aktualnie używam najnowszej ich serii osmetyków i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś odżywkę od nich i nie przypadła mi do gustu wogóle...
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga :) Zapraszam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam tego typu kosmetyku z Ziaji i raczej nie czuję się nimi bardziej zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Ziaja , te kosmetyki doskonale pielęgnują .

    OdpowiedzUsuń
  29. Odżywki Ziaji to moi ulubieńcy :)

    Kochana ja weszłam na ich stronę główną http://sklep.eveline.eu/ następnie kliknęłam zakładkę kontakt i zapytałam czy byliby zainteresowani współpracą. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że co miesiąc losują blogerki do testowania nowości, itp. :) Ja akurat załapałam się w tym miesiącu :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  30. mimo ,że często korzystam z produktów ziaji to na odzywke chyba się nie skuszę, gdyż na mnie odzywki za bardzo nie dzialają, nie wiem dlaczego wyjątkiem jest Regenerum do włosów :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nie stosowałam :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  32. Spoory czas temu miałam odżywkę z tej serii, ale z jakimś innym działaniem na włosy. Sprawdziła się dobrze, ale bez rewelacji. Myślę, że jest to dobra (w takim nieco gorszym znaczeniu) odżywka za niewielką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubie kosmetyki z Ziaji ale odżywek jeszcze nie probowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię kosmetyki tej marki, ale odżywek nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ziaja i odżywka to dla mnie nowość! Zawsze decydowałam się na pielęgnacje twarzy i ulubione żele. Czas chyba wypróbować coś nowego! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam odżywkę w promocji, niestey nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń