czwartek, 26 lutego 2015

Blaszka do stempli i nitka do zdobień

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować ostatnią recenzję z serii AllePaznokcie. Pisałam już o lakierach, a teraz przyszła pora na płytkę do stempli oraz nitkę ozdobną.           
                 

Jeśli chodzi o blaszkę do stempli to już na pierwszy rzut oka ma przewagę nad tą, którą kupiłam w Centrum Chińskim. Widać na niej folię! Pamiętacie jak musiałam się na męczyć bo nie wiedziałam, że na płytkach są te zabezpieczenia? No to tu od razu widać, że taką folię należy zdjąć. Jeśli chodzi o sam "mechanizm działania" to jest prawie identyczna jak ta o której już pisałam: KLIK z tą przewagą, że na blaszce z AllePaznokcie mamy więcej wzorów.
A na paznokciach wygląda tak jak widzicie na zdjęciu poniżej. Specjalnie wybrałam różne wzory,


Nitka ozdobna przeznaczona do stylizacji paznokci. Samoprzylepna, łatwa w użyciu, daje wspaniały efekt wizualny. Idealnie nadaje się do wykonywania paznokci metodą żelową i akrylową jak i do paznokci naturalnych.
Co to tej łatwości to nie do końca jest tak kop-siup. Musiałam się trochę pomęczyć i nagimnastykować, żeby je przykleić równo, a i tak nie do końca mi się udało. Możliwe, że jest to kwestia wprawy. Ogólnie podoba mi się jak wygląda na paznokciach. Koniecznie trzeba ją zamalować bezbarwnym lakierem bo inaczej będzie się odklejała.
Na zdjęciu poniżej jest nitka naklejona bezpośrednio na lakier. Planuję jeszcze wypróbować ją jako jedynie pomoc przy robieniu wzorów. Czyli pomalować jedną warstwę koloru, przykleić nitkę i cały paznokieć pomalować innym kolorem, a na koniec zerwać nitkę. Myślę, że będzie to trwalsza metoda i dzięki temu sami możemy wybrać kolor zdobienia. Sądzę jednak, że taka nitka jest świetnym rozwiązaniem w każdym z tych przypadków.


A jakie jest Wasze doświadczenie z blaszkami i nitkami? Szczególnie ciekawi mnie jak Wy wykorzystujecie nitki. Znacie te produkty AllePaznokcie?

50 komentarzy:

  1. Też mam blaszki z Centrum Chińskiego i za żadne skarby nie wychodzą mi te stemple. Może i ja nie wiem o tej folii?:) Ogólnie fajnie się prezentuje jedno i drugie zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może właśnie masz folię :) Ja strasznie się męczyłam bo mi też nie wychodziły, a później się męczyłam bo nie mogłam tej folii zlokalizować. Spróbuj! I daj znać czy to faktycznie to :)

      Usuń
  2. W życiu nie udało mi sie ładnie pomalować paznokci bez pomocy osoby drugiej:), o zdobieniu nawet nie mysle;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na takie stempelki :) ostatnio coraz częściej o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa z tą nitką i ostatecznie wyszło Ci całkiem równo! :) Wyobrażam sobie ile sama bym musiała się namęczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie na moje nerwy, ale wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam coraz wieksza chec na stepelki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na paznokcie !! :)

    Zapraszam do siebie na nowy post :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się taka płyteczka :) Chętnie wypróbowałabym stemple na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci to wyszło pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wyszły stemple :) jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie niedawno się dowiedziałyśmy, że w ogóle takie akcesoria istnieją :D
    My nie możemy malować paznokci stąd nasza niewiedza. Jednak efekt jest prześliczny, szczególnie fajnie prezentują się stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam do mnie:)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba, miło będzie jak zaobserwujesz- zrewanżuję się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorki wyszły bardzo ładnie, podobają mi się pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wzorki na blaszce :) Efekty mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdobię paznokci, bo nie mam do tego cierpliwości. Ale myślę, że taką blaszkę mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał! Właśnie czekam na moje zamówienie z BPS z tasiemką do zdobień i planuje ja wykorzystać tak, jak opisałaś - zrywajac ją po uprzednim zamalowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę coś takiego, ale w temacie paznokci nie jestem mistrzem :D
    Chętnie spróbuję, ciekawa rzecz!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    JUSTYNA

    OdpowiedzUsuń
  19. Płytki takie mam jednak o nitce pierwszy raz słyszę :-) niezły pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płytki takie mam jednak o nitce pierwszy raz słyszę :-) niezły pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  22. Stempelki godne uwagi :) Pazury wygladaja perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie wyglądają te wzorki - efekt rewelacyjny ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sprawa, efekt jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jedną blaszkę z tego centrum ale nie kupiłam jeszcze zestawu z tym stęplem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie zdobienia to wyższa szkoła jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam ani stempli ani nitki do zdobień, choć powiem szczerze, że efekt jest świetny ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Markę znam, ale nie zamawiałam żadnego produktu do tej pory. Blaszka wygląda zdecydowanie lepiej od tych w drogeriach ; ))

    OdpowiedzUsuń
  29. zarówno blaszki i tasiemki muszę sobie zakupić, a ta ma świetne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę zainwestować w taką nitkę:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam taką nitkę w kolorze srebrnym, ale jeszcze jej nie używałam. Muszę się w końcu zmobilizować, żeby trochę z nią pokombinować :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam blaszkę mam stempel ale za nic nie mogę zrobić tak ładnych wzorków jak Ty :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam blaszki, stempelki i powiem że nie umiem z tego korzystać :D Wzorki zawsze wychodzą rozmazane, wiec z tego zrezygnowałam. Ale mam za to przyrząd do robienia kropek i to mi wychodzi, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne wzorki, ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie bawiłam się jeszcze w stemplowanie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wzorki odbiły się bardzo ładnie. A nitka to świetny gadżet, bardzo ładnie wyglądają takie równe paseczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie próbowałam tych dwóch rzeczy, ale taka nitka zdecydowanie by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam mały zestawi do stemplowanie, ale nie odpakowałam go chyba od roku ;))) Muszę sprawdzić czy i u mnie jest ta folia..

    OdpowiedzUsuń