niedziela, 1 lutego 2015

Denko Styczeń

I pierwszy miesiąc 2015 roku mamy za sobą. Minął mi on okropnie szybko, a Wam?
Tradycyjnie, przyszedł czas do Denko :) Powoli się rozkręcam. Coraz więcej produktów znajduje się w zużyciach. Staram się też ograniczać zakupy (idzie mi to średnio) i czekam, aż moje zapasy troszkę się zmniejszą.



1. Wkładki, Discreet - wkładki tej firmy najbardziej mi odpowiadają. W denku pojawiają się nie po raz pierwszy. Są cienkie, delikatne, nie podrażniają. Naprawdę można zapomnieć, że się ją ma. Kupię ponownie.

2. Chusteczki do higieny intymnej, Facelle - dla mnie hicior :D Kupiłam je pierwszy raz i bardzo mi przypadły do gustu. Do tej pory używałam chusteczek z Bidronki - Intimea, ale te są znacznie lepsze. Gruby i solidny materiał to ich największy atut. Kupię ponownie.

3. Żel do mycia twarzy, LRP Effaclar - moja perełka i odkrycie roku 2014. Bardzo go lubię. Więcej na temat żelu tu: KLIK Kupiłabym ponownie.

4. Odżywiający szampon do włosów. Regeneracja, Bania Agafii - niestety nie jestem zwolenniczką produktów w saszetkach. Kupiłam ten szampon z ciekawości. Skusiły mnie pozytywne opinie. Ok, szampon ładnie pachniał i dobrze mył, ale moim zdaniem był bardzo mało wydajny. Nie wiem czy kupię ponownie.

5. Płyn do płukania jamy ustnej, Listerine - bardzo cenię płyny ten firmy. Uważam, że są one najlepsze. Ten już kiedyś pojawił się w denku. Kupię ponownie.

6. Zmywacz do paznokci, Isana - lubię go :) Uważam, że jest bardzo dobry i niewiele kosztuje. Radzi sobie z lakierami i to najważniejsze. Kupię ponownie.

7. Krem intensywnie nawilżający, Nivea Soft - wiem, że dużo osób na ten kremik narzeka. Szczególnie na jego skład. Mi jednak on nie przeszkadza :) Krem nie zrobił mi niczego złego. Moim zdaniem dobrze nawilża i szybko się wchłania. Ma lekką konsystencję. Bardzo go lubię i zużyłam już nie jedno opakowanie. Kupię ponownie.

8. Próbka perfum, Yodeyma - pisałam o nich tu: KLIK Nie wiem czy kupię pełnowartościowy produkt.

9. Masło do ciała, BingoSpa - więcej na jego temat znajdziecie tu: KLIK całkiem dobre, ale na razie mi się znudziło. Nie wiem czy kupię ponownie.

10. Krem do twarzy, Love Nature Oriflame - więcej o tej serii tu: KLIK Może nie był taki zły bo nawet przypadł mi do gustu, ale raczej więcej u mnie nie zagości. Jest wiele innych kremów, które chciałabym przetestować. Nie kupię ponownie.

I to wszystko :) Ilość zużyć raczej przeciętna, ale w mojej ocenie i tak nieźle :) A jak u Was?

65 komentarzy:

  1. Lepszego płynu do płukania ust niż Listerin póki co nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię zmywacz z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super denko:) isane tez lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego miałam tylko zmywacz ; p
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. zmywacz z Isany bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam denka :p ładnie Ci poszło
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam kilka rzeczy z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żel do mycia twarzy Effaclar również bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zmywacz wspominam najgorzej jak tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo chciałabym wypróbować ten szampon w saszetce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja bardzo nie lubię kremu Nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli Listerine, to tylko te Zero, inne mnie po prostu zmiatają z nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Listerine miałam i nie lubię tego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Listerine i Effeclar - te produkty znam i sobie cenię :) Bania Agafii też jest super - mam maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zmywacz Isana i sama go używam :) Szkoda, że pełnowartościowe produkty Yodeyma mają dość wysoką cenę, bo są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam jeszcze w tym sklepie, ale niedługo się tam wybiorę. Krem Nivea Soft super i tak jak Ty mam takie samo zdanie o chusteczkach :)
    Zapraszam http://crazycreature92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sam szampon Agafii sobie kupiłam, bo akurat nie było mojego aktywatora wzrostu, i przyznam że pachną identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam 5 produktów ;d
    Też dzisiaj dodałam denko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety żadnego z tych kosmetyków nie używam. Spore denko;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. mam nr 4 ale jeszcze nie używałam.. ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie lubię takie podsumowania. Ja właśnie testuję kosmetyki BIO pewnej firmy i recenzja będzie niebawem a czekam też na paczkę z BINGOSPA :) Moje włosy w końcu odżyją (mam nadzieję).

    Wiele kosmetyków, które masz używałam na sobie - mamy więc podobne gusta.

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Listerine dla mnie ciuut za mocny ;) zmywacz takze zagoscil w moim denku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię zmywacz do paznokci z Isany! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja rzadko uzywam do konca produkty xD

    OdpowiedzUsuń
  25. mi bardzo się te saszetki szamponów spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Płyn do płukania ust jest genialny ; )) A La Roche Posay mają świetne produkty, ja akurat testuję inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Żel z efaclare powoduje u mnie podrażnienie , płyn do płukania jamy ustnej uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmywacz i kremik Nivea znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam krem Nivea Soft, sprawdza się u mnie idealnie. Najważniejsze, że nawilża i nie pozostawia tłustej konsystencji. W moim przypadku sprawdza się nawet pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję denka, ja również używam ten zielony zmywacz Isana i czasami chusteczki Facelle :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię te chusteczki Facelle i moim zdaniem dużo lepsze od tych biedronkowych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamówiłam ostatnio perfumy Yodeyma, ciekawe jakie będą :) A Babuszka Agafia kusi mnie ostatnio strasznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żel do mycia twarzy, LRP Effaclar uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem spore denko, ja ostatnio dostałam zestaw pięciu próbek w Yodeyma :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krem z Orifflame mnie też udało się wykończyć w tym miesiącu. Mnie on bardzo się podobał, szczególnie jego konsystencja i zapach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Effaclar, zmywacz, chusteczki Facelle czy Listerin to produkty, do których sama wracam :) często sięgam też po Niva Soft :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie ten płyn z Listerine także się sprawdził, nie jest taki mocny jak inne :) A o zmywaczu z Isany nie wspomnę - super!

    OdpowiedzUsuń
  38. Krem z Nivea lubię, ale kupuje go w tych malutkich opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam zmywacz do paznokci Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nivea od zawsze jest u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po latach też w końcu wróciłam do zmywacza z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja również staram się ograniczać zakupy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Używałam kiedyś tej Nivei Soft i była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na twój blog trafiłam przypadkowo jednak bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Nivea pojawia sie u mnie bardzo często:) Zgromadziłaś dużo ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zmywacza Isany używam regularnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też bardzo lubię żel do mycia twarzy Effaclar ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakie duże denko :D jeszcze nie miałam tego kremu z Nivea, mam ochotę wypróbować kiedyś :P Obserwuję na Facebooku ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie chcę nawet myśleć co bym miała na twarzy po użyciu Nivea soft :D Ale dobrze, że u Ciebie się sprawdza!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Effeclar ! Super tez uzywalam !

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  51. Znam tylko zmywacz do paznokci Isana. Używam praktycznie tylko niego, bo radzi sobie nawet z brokatowymi lakierami, jest tak jak pisałaś niedrogi i porównując do innych, to nie ma aż tak intensywnego zapach :-)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Krem Nivea jest lekiem na wszystko! ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. Krem Nivea i ten zmywasz Isana bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię kosmetyki La Roche-Posay.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo lubię płukanki do ust Listerine, są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję Bogu za Effaclar :) Super zakupki !
    Tradycyjnie zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę wreszcie dorwać coś z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam żel La Roche, był w porządku jednak wolałam ten Avene. :)

    Zmywacz Isama dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gdy moja twarz potrzebuje natychmiastowego nawilżenia to tez stosuję nivea soft :) i miałam go już nie raz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń