piątek, 6 lutego 2015

Lakier do paznokci - Hologramowy i FlipFlop

Producenci coraz częściej zachwycają nas nowymi, zmyślnymi lakierami do paznokci. Muszę przyznać, że jak najbardziej to popieram :) Dłonie są naszą wizytówka, a piękne paznokcie potrafią być wspaniałym dodatkiem i mogą urozmaicić stylizację czy też oddać nasz nastrój. Jest grupa osób, posiadająca jakiś dar, który pozwala tworzyć cuda na płytce paznokcia. Dla tej drugiej grupy (wliczając mnie), tworzy się lakiery, które pomagają wyczarować te cudeńka w prosty sposób, jedynie pociągając pędzlem. I właśnie dziś kilka słów o dwóch "wspomagaczach" i "upiększaczach", które mogłam przetestować dzięki hurtowni AllePaznokcie. Pisałam Wam o tym tu: KLIK


Na pierwszy rzut idzie lakier Hologramowy.
Lakier znajduje się w standardowej, szklanej buteleczce (pojemność 15ml). Szata graficzna nie jest przesadzona - podoba mi się to. Pędzelek jest dość szeroki, co ułatwia malowanie. Nie potrzeba wielu pociągnięć i poprawek. Konsystencja lakieru jest dla mnie odpowiednia. Nie za gęsta, czyli lakier nie powinien szybko wyschnąć. I nie za rzadka, łatwo się aplikuje i nie rozlewa się zanadto na boki.


Zdjęcie po lewej pokazuje jak prezentuje się lakier przy jednaj warstwie. Po prawej mamy nałożone dwie warstwy. Wygląda to zdecydowanie lepiej, ale producent od razu zaznacza, że najlepsze efekty otrzymuje się właśnie przy podwójnym pomalowaniu paznokcia.
Jeśli chodzi o czas wysychania lakieru to określiłabym go jako przeciętny. Fakt, szybko przesycha wierzch lakieru i po dotknięciu palcem wydaje się, że już jest suchy. Jednak, gdy nie będziemy ostrożni i nie odczekamy jeszcze kilku minut może wyjść na jaw, że jednak byliśmy w błędzie i pojawią się odgniecenia (np. od drugiego paznokcia).


Oj bardzo ciężko było uchwycić mi efekt jaki daje lakier. Jest po prostu cudowny! Ślicznie się mieni wieloma kolorami! Podstawę stanowi kolor srebrny, który pod odpowiednim kątem zmienia barwę. Moim zdaniem jest to idealny lakier nie tylko na karnawał, ale i na wiele innych okazji. Sama byłam oczarowana grą kolorów :)
Lakier utrzymuje się na paznokciach około 4 dni. Pierwsze małe odpryski pojawiły się trzeciego dnia, ale były tak małe, że "blask" lakieru je maskował i nie sądzę, żeby ktoś z daleka je zauważył. W pierwszej kolejności zaczął delikatnie schodzić przy skórkach. Podczas testowania chciałam przekonać się ile wytrzyma sam lakier, więc od razu pomalowałam nim paznokcie bez używania bazy ani żadnego utwardzacza. Dodam, że w w tym czasie normalnie zajmowałam się obowiązkami domowymi (zmywanie, gotowanie, sprzątanie itp.). Jego trwałość oceniam całkiem dobrze. Może wytrzymałby dłużej, gdybym zastosowała bazę i utwardzacz. 

I kolejny testowany przeze mnie lakier to FlipFlop


Buteleczka jak i pędzelek są praktycznie identyczne jak w przypadku poprzedniego lakieru. Wygodne i praktyczne. Gęstość również podobna.


Podobnie jak poprzednio i tu mam dla Was porównanie jak wygląda jedna warstwa lakieru i jak dwie. Z ciekawości jednej paznokieć pomalowałam trzy razy. Moim zdaniem w tym przypadku efekty wizualne nie były trochę "przytłumione", czyli wniosek jest taki, że dwie warstwy są jak najbardziej odpowiednie i wystarczające.


Lakier mieni się tyloma barwami, że aż to ciężko opisać. Jeszcze trudniej jest uchwycić ten efekt na zdjęciu. Podstawę ma fioletową, a pod konkretnym kątem oraz w odpowiednim świetle daje efekty koloru zielonego, niebieskiego, a nawet żółtego. Jest wręcz hipnotyzujący ;)
Sprawdzając jego trwałość również nie użyłam bazy ani utwardzacza. Pierwsze odpryski pojawiły się po 5 dniach, więc troszkę później niż w przypadku poprzedniego lakieru. Wiem, że mają na to wpływ różne czynniki, więc można wyciągnąć z tego średnią :)

Oba lakiery przypadły mi bardzo do gustu. Nie potrafiłabym się zdecydować, który z nich jest lepszy. Mają w sumie coś uroczego i ciekawego :) No i dzięki nim w prosty sposób można stworzyć coś wspaniałego na paznokciach. Nawet bez posiadania szczególnych umiejętności. I to mi się podoba! 
Chcecie więcej? Zapraszam:

51 komentarzy:

  1. Hologram wygląda bosko :) Piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy jednej warstwie fatalnie, ale przy dwóch bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają. Mam holosia i go uwielbiam, wygląda pięknie w słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po nałożeniu dwóch warstw wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda na pazurkach ;) muszę sobie podobny sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam te lakiery :D są super

    OdpowiedzUsuń
  7. po nałożeniu dwóch warstw wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten drugi, zaprezentowany przez Ciebie lakier. Jeszcze nie sprawdzałam jak będzie wyglądał na moich pazurkach ale na Twoich wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w swojej kolekcji podobny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy zdecydowanie lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym pierwszym przy dwóch warstwach wydaje mi się, że widzę lekkie przeswity? Tak czy siak strasznie mi się podobają takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lekkie prześwity były, ale na prawdę mało widoczne. Może na tym zdjęciu tak wyszło. Na ostatnim już ich nie widać :)

      Usuń
  12. Fakt ten pierwszy dużo ładniej prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hologramowy jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny, bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny :) i naprawdę świetnie to uchwyciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Alle ślicznie, kreatywna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz piękne paznokcie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne są te lakiery! Oba bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiałabym na żywo zobaczyć. Na zdjęciach za bardzo mnie nie przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku ten drugi wygląda intrygująco, choć nie wiem czy sama chciałabym mieć coś takiego na paznokciach- ja jestem nudziarą w tych kwestiach i toleruję u siebie tylko frencha i odcienie czerwonego/różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nie są w moim typie :<

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za miły komentarz. Obserwuję Cię od jakiegoś czasu. Jeśli możesz, proszę Cię o zagłosowanie na mnie w konkursie, szczegóły na końcu najnowszej notki. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za miły komentarz. Obserwuję Cię od jakiegoś czasu. Jeśli możesz, proszę Cię o zagłosowanie na mnie w konkursie, szczegóły na końcu najnowszej notki. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, przyda mi się na sobotnie wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow <3
    Uwielbiam takie lakiery a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio mam taki problem, być moze to właśnie Ty mi pomożesz. Moje posty nie chcą wyświetlać się w blogosferze w pulpicie nawigacyjnym. Co mam zrobić żeby to naprawić? Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to napisz do mnie na mail: mrocznaalice@onet.pl Z góry Ci bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne są. Idealne na dni, kiedy tak właściwie nie wiemy, jakim kolorem chcemy pomalować paznokcie, Tu dostajemy od razu całą tęczę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba, wpisuje się idealnie w aktualną porę roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardziej do gustu przypadł mi kolor pierwszego lakieru. Wygląda rewelacyjnie na twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ciekawe kolorki, pierwszy od razu przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam oba i oba mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oba ciekawe, ale mi bardziej do gustu przypadł ten pierwszy. 4 dni to ładny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. raczej nie gustuję w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ten lakier holograficzny :) !

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy na plus, drugi mi się nie podoba :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Prezentują się bardxo ładnie, chociaż ten Flipflop to chyba nie dla mnie.....

    OdpowiedzUsuń
  37. Prezentują się bardxo ładnie, chociaż ten Flipflop to chyba nie dla mnie.....

    OdpowiedzUsuń
  38. Też nie wiem na który się zdecydować :) Oba śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham, uwielbiam, ubóstwiam lakiery holograficzne :D

    OdpowiedzUsuń