piątek, 13 lutego 2015

ShinyBox Luty 2015

I stało się! Zamówiłam swoje pierwsze pudełko ShinyBox! Działałam pod wpływem impulsu, ale nie żałuję. Dzisiaj kurier dostarczył moje pierwsze pudełko pełne kosmetyków. Jesteście ciekawe co w nim się skryło? Zapraszam!


Bardzo podoba mi się grafika pudełka :) Zdecydowanie nawiązuje do walentynek. Urocze, ale nie przesadzone. W środku znajduje się sześć produktów praz dwie próbki.


1. Bania Agafii - Maska do włosów drożdżowa - pobudzenie wzrostu. Produkt, który wzmacnia strukturę włosa i przyspiesza jego wzrost. Posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku. Produkt pełnowymiarowy.

2. FM Group - Żel pod prysznic SPA SENSES. Delikatnie myje i pielęgnuje ciało. Specjalna formuła kosmetyku nawilża i dobrze odżywia skórę, a zawarta w nim prowitamina B5 działa łagodząco. Produkt pełnowymiarowy. 

3. Yasumi - Express Shaker Mask z miękkim shakerem. Maska w proszku o nowej formule pozwalającej na kilkusekundowe przygotowanie w shakerze. Produkt pełnowymiarowy.


4. Syis - Serum kolagenowe do paznokci. Stworzone na bazie kolagenu, olejku z drzewa herbacianego i keratyny. Wspaniale nawilża i odżywia skórki, jak i przyspiesza wzrost paznokci. Produkt pełnowymiarowy.

5. Creme Bar - Krem pod oczy Visage Parfait. Profesjonalny kosmetyk do pielęgnacji skóry twarzy. Poprawia elastyczność i jędrność skóry wokół oczu oraz redukuje "worki" i cienie pod oczami. 10ml (pełnowymiarowy ma 15ml)

6. Biały Jeleń - Hipoalergiczne mydło BIOomega. Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje.

7. Farmona - Masło do ciała. Dwie próbki (po 7ml). Wersja Żurawina&Cytryna oraz Ananas&Kokos.

Muszę powiedzieć, że czekanie na przyjście pudełka i ta ciekawość co znajdę w środku były niesamowite :) Kto by pomyślał, że jedno pudełko może wywołać w człowieku tyle emocji...

Jak Wam się podoba zawartość? Ja jestem zadowolona. Wiem, że gdyby nie ShinyBox to z pewnością sama nie kupiłabym tych produktów. Najbardziej cieszę się z kremu pod oczy. Akurat był mi potrzebny :) Dobrze, że wstrzymałam się zakupem. Podoba mi się także maska z shakerem, ciekawe urozmaicenie. 

Jeśli miałybyście ochotę zamówić dla siebie takie lub inne pudełeczko od ShinyBox to serdecznie zapraszam:

71 komentarzy:

  1. Coraz bardziej zastanawiam się nad zamówieniem pudełek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o nich recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba tylko wersja z masłem TBS..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na pierwszy raz to chyba byłoby mi za dobrze ;)

      Usuń
  4. Ja na swoje czekam zobaczymy czy będzie TBS:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że zdążyli przed walentynkami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zdążyli przed walentynkami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet fajne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak się zastanawiam jak to możliwe, że nie słyszałam o tych pudełkach o.O
    Z Twojego bym najbardziej bym chciała tę maskę drożdżową i serum do paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale napisałam - miało być ,,z Twojego najbardziej bym chciała'', coś mi się 'bym' zdublowało :P
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. to czekam na Twoje opinie po użyciu

    http://blogerskiwywiad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się od dłuższego czasu czy nie zamówić swojego pierwszego pudełka i chyba w końcu się skuszę hehe♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm za taką cenę to naprawdę sporo fajnych kosmetyków ;) Nr 1 zdecydowanie dla mnie, przydałaby mi się taka maska ;)
    Bardzo fajny blog, zapraszam też do mnie, może wspólna obserwacja ;) ?
    pozdrawiam ;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też sobie zamówię takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Zazdroszczę kosmetyków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujące pudełeczko :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne pudelko! Ciekawa zawartosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ha ja tez mam moje pierwsze pudełko - troche inne niz Twoje :) zdjevia na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i ja się skuszę na pudełeczko:) drożdżowa maska do włosów, ciekawie brzmi :D daj znać jak się spisała

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam o tym walentynkowym pudełku i byłam ciekawa jego zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. W końcu muszę się skusić na tekie pudełeczko !
    P.S.Zapraszam do siebie, do wygrania podkład Sephora + mała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też pierwszy raz skusiłam się na boxa i to, co przeżywałam dziś przez cały dzień było niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne opakowanie i zawartość też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe pudełko :) może kupię jakieś jednorazowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że zawartość jest super w tym miesiącu :) I pudełeczko graficznie jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam wersję z TBS i Dermiką i również jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bym była zadowolona z takiej zawartości. Kosmetyki bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie ciekawie tym razem, aż pomyślałam czy by nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio babcia Agafia podbija internety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę zawartości. Życzę przyjemnego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się zawartość tego pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. pudełeczko bardzo wpadło w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna zawartość! Krem pod oczy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Właśnie to jest fajne w ShinyBoxie że nigdy nie kupiłabym takich produktów tylko coś co już używałam, a tak mam fajne kosmetyki i mogę wypróbować coś nowego. Właśnie myślałam nad tym pudełkiem, szkoda że nie zamówiłam bo fajne rzeczy :D może jeszcze kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo fajna zawartość :) Biały jeleń wow chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  34. wyjątkowo fajna oprawa graficzna i zawartość shinybox!:)
    osobiście szkoda mi kasy na te boxy wszystkie, a spamować mi się nie chciało po znajomych żeby pudełko dostać, ale za te warto jednak zapłacić:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurczę, fajne to pudełko, chyba jedno z najbardziej udanych w ostatnich miesiącach. Ja jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na zakup, chociaż czasem bardzo kusi...

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Walentynkowe pudełeczko prezentuje się ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie przekonała jedynie wersja z masłem TBS, ta nie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wdziałam to pudełko już gdzieś na blogach. Jest całkiem fajne. Ja się ciągle waham między Shiny a Glossy...

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie podoba mi się zawartość niestety, gdyby wszyscy dostali coś z TBS to byłoby inaczej- najgorszy niewypał moim zdaniem to ten żel z FM :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Pudełeczko jest prześliczne! mamy słabość do takiej grafiki :P
    Zawartość też jest super, najbardziej ciekawi nas drożdżowa maska do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne pudełko, podoba mi się zestaw, oprócz waniliowego żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zawartość bardzo ciekawa, a i pudełko jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pudełko wygląda świetnie, zawartość także całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Yes, I follow you on gfc #223, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Serum kolagenowe brzmi kusząco. Ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja miałam nieco inna zawartość. Masełko TBS, emulsję nawilżająca dermiki i inny rodzaj mydła😄. W uzależnienie od shinybox podpadłam juz jakiś czas temu. Pudełka bywają rozne chociaż przyznać nalezy, ze ostatnio ich poziom wyraźnie sie podniósł. Generalnie jestem na tak👍. A no i Babcia Agafia- uwielbiam, czesto zreszta u siebie recenzuje kosmetyki tej firmy, bo obok koreańskich i hinduskich sa w czołówce moich ulubionych. Z tej maski z pewnoscia bedziesz zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne pudełko :) ja nigdy nie zamawialam shinyboxa, jedynie beglossy :p

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy zestaw. Rzeczywiście coś się może przydać, zwłaszcza ta maseczka drożdżowa do włosów i serum kolagenowe do paznokci. Jestem ciekawa jak te produkty w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaintrygował mnie produkt: Bania Agafii - Maska do włosów drożdżowa - skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem :) Mam nadzieję, że się sprawdzi, ale najpierw muszę skończyć to co napoczęte...

      Usuń
    2. Dla mnie - genialna. Mam po niej fantastyczne włosy. Pełne objętości ale nie napuszone i bardzo błyszczące.

      Usuń
  52. Fajnie przedstawiony shinny. Osobiście nie jestem fanka tych subskrypcji bo wole kupić to co potrzebuje a nie czekać na cud ze ktoś trafi w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba w końcu dam się skusić na shinyboxa, ale dopiero w marcu zamówię, bo lubię niespodzianki :-P Bardzo jestem ciekawa tej maski z drożdżami. Byłoby super gdybyś podzieliła się wrażeniami na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie o niej napiszę, ale niestety na razie będzie musiała trochę poczekać w kolejce bo za dużo tych masek i odżywek mam w tym momencie napoczętych ;)

      Usuń
  54. akurat ten box mnie nie zachwycił, chociaż jestem ciekawa tego kremu pod oczy i maski do włosów agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy nie zdecydowałam się na zakup takiego pudełka, chyba nie lubię niespodzianek :) Ciekawa jestem bardzo tego serum kolagenowego do paznokci,nigdy nie używałam takiego preparatu więc chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne pudło, też mnie kusi, żeby zacząć zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja moje dopiero dzisiaj odpakowałam i o ile się nie mylę jest takie samo :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Krem pod oczy i drożdżowa maska - chętnie bym spróbowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Mnie maska bardzo interesuje więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń