poniedziałek, 9 lutego 2015

Yves Rocher - Krem do rąk Czekolada&Pomarańcza

Podczas swoich pierwszych zakupów w Yves Rocher zdecydowałam się na krem do rąk z limitowanej edycji. Wybrałam wersję zapachową Czekolada i Pomarańcza. Używam go już od pewnego czasu i teraz przyszłą kolej na krótkie podsumowanie :)


Uwielbiam czekoladowe kosmetyki :) niestety ciężko jest mi dogodzić w ich kwestii. Czekolada musi naprawdę pachnieć nieziemsko. Bez wyczuwalnej chemii czy innych dziwnych woni. Często jest też tak, że coś co mnie na początku zachwyciło, po pewnym czasie zaczyna drażnić i nie potrafię dłużej znieść tego zapachu. Całe szczęście ten krem mnie nie zwiódł :) i mimo, że używam go już od jakiegoś czasu to i tak nadal nie mogę nacieszyć się tym ślicznym zapachem. Wyczuwalna jest woń czekolady jak i pomarańczy. Zapach powala na kolana. Jestem nim zachwycona! Tak pięknie pachnącego kremu chyba nie miałam nigdy, a przynajmniej nie w ostatnim okresie.


Krem znajduje się w opakowaniu o pojemności 75 ml. Jest ono solidne, a przez to nie można zobaczyć ile kosmetyku jeszcze zostało. Nawet pod światło nic nie prześwituje. Tubka zamykana jest na "klik". Wygodna forma przy produktach do rąk. 
Kosmetyk ma lekką konsystencję. Bardzo łatwo się rozsmarowuje, nie rozmazuje się. Błyskawicznie się wchłania, a co najważniejsze nie pozostawia tłustej warstwy ani filmu! Dłonie po jego zastosowaniu są gładkie, miękkie i bardziej delikatne w dotyku. Jednak efekt nawilżenia nie utrzymuje się jakoś super długo. W sumie nie ma co się dziwić o tej porze roku. Nie przeszkadza mi to jednak i nie uważam tego za dużą wadę, ponieważ aplikowanie tego kremu jest samą przyjemnością :)

Od producenta:
Pozwól się zaskoczyć apetycznym zapachem czekolady i pomarańczy w kremie do rąk. Jego nawilżająca formuła sprawia, że skóra jest gładka i aksamitna w dotyku.
I to w 100% prawda :)

56 komentarzy:

  1. Miałam z tej linii zapachowej żel pod prysznic i jego zapach był cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej firmy tylko żele do ciała :) pięknie pachniały tego kremu jeszcze nie było mi dane testować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szata graficzna mi sie bardzo podba:) super przyciaga moje oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Rownież lubię czekoladowe kosmetyki, jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej linii dziwnym trafem nic mi nie wpadło niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Yves Rocher - tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być oszałamiający! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam ale nie ukrywam że serce mi szybciej bije kiedy patrzę na ten krem :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach jest cudowny, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tego kremu, wygląda obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że i moje serce podpiłby ten zapach :)) Takie nawilżenie optymalne wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mnóstwo kosmetyków z Yves Rocher i wierzę, że i ten krem spełnia swoje zadanie! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam go i tak myślałam, że pięknie pachnie i tak samo się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię kremy balsamy itp o zapachu czekolady. Niektóre rzeczywiście drażnią z czasem, ciekawe jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam tego kremu do rąk :) świetna recenzja ;) Na pewno musi przepięknie pachnieć, bo uwielbiam czekoladę :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. za ten zapach bym go skradła :D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa zapachu, musi być naprawdę powalający, skoro tak go zachwalasz :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się opakowanie, fajnie nawiązuje do tego jaki zapach ma krem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaaa! Marzę stać się jego posiadaczką ze względu na zapach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszyscy kusza tymi produktami, ja nie miałam jeszcze niczego :( czas nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam czekoladowe zapachy w maseczkach, balsamach i widzę, że jeszcze krem do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z samego wyglądu kupiłabym i jestem mega ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy! Zapach na pewno obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mmm wystarczyło, że przeczytałam tytuł i już wiem, że go chcę, ze względu na ten zapach :-P

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę w końcu wybrać się do sklepu YR :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety ten krem nie jest dla mnie, nie lubię czekoladowych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem wierna kremowy regenerującemu BeBeauty, póki co nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam go, czeka na swoją kolej :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusi mnie ten krem już jakiś czas. Miałam ochotę go raz użyć, i zauroczyłam się bezgranicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam go i zapach był fajny, ale niestety działanie dla mnie za słabe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapach napewno cudowny :) Chociaż za tą firmą nie przepadam ;)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. takii zapach :) pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam takie zapachy, nawet nie wiedziałam, że YR ma taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam z tej linii żel pod prysznic. Mnie to pachnie delicjami, więc pewni na krem do rąk też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie połączenie zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zastanawiałam się nad nim i teraz żałuję że nie kupiłam. .

    OdpowiedzUsuń
  38. Wąchałam kosmetyki z tej serii w sklepie, ale nie przypadły mi one do gustu na tyle, żeby jakiś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. achhh jeśli ten krem padnie tak jak pachnie żel pod prysznic o tym samym zapachu z YR to narobiłaś mi smaku!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam kolejkę kremów do rąk, ale może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam całą masę kremów do rąk, ale chętnie przygarnęłabym i ten, haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapach musi być nieziemski :) Kochana klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś czuję, że przypadłby mi do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam żel pod prysznic z tej serii :) Uwielbiam wszystko, co czekoladowe :D :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Czekolada + pomarańcza? Matko! Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam na niego ochotę <3 ach ten kuszący zapach :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń