niedziela, 29 marca 2015

Biedronkowy zestaw płatków BeBeauty

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jaki zestawik udało mi się dorwać jakiś czas temu w Biedronce. W jego skład wchodzą: chusteczki, zmywacz w płatkach oraz płatki do demakijażu. Nie wiem czy spotkałyście się z takimi produktami, ponieważ ja sama widziałam je tylko w niektórych sklepach.


O chusteczkach nie będę się rozpisywała, ponieważ nie wyróżniają się niczym innym ani nowym od tego typu produktów. Jest ich 30 sztuk.

Przejdźmy zatem do płatków. W każdym opakowaniu jest ich po 40 sztuk. Pojemniczki są zakręcane oraz dodatkowo zabezpieczone sreberkiem. Osobiście nie zrywałam go do końca, aby nie przyspieszać wysuszania płatków. Grafika bardzo prosta, różniąca się kolorami.

Płatki do demakijażu:
Mają delikatny zapaszek, na szczęście niedrażniący. Są nasączone umiarkowanie, czyli nie za mało i nie za dużo - nic nie kapie, nie spływa po dociśnięciu. Płatek sprawia wrażenie lekko tłustego, ale na skórze nie pozostawia takiego uczucia. Dobrze radzi sobie ze zmyciem podkładu. Jeśli chodzi o demakijażu oczu to tu jest trochę gorzej. Należy na dłuższy czas przytrzymać go na powiecie i niestety zabieg ten kilka razy powtórzyć. Nie powoduje szczypania lub też zaczerwienienia oczu, ale mimo to czuję bliżej nieokreślony dyskomfort. Trochę mi się to nie podoba... 



Zmywacz do paznokci w płatku:
Ma mocniej wyczuwalną woń, jakby słodkawą. Nawet mi się ona podoba :) Płatki są tłuste i taką lekką warstwę zostawiają na paznokciach. Wydaje mi się, że to trochę zapobiega wysuszaniu płytki jak i skórek. Zmywacz radzi sobie całkiem dobrze, ale wiadomo, że nie aż tak rewelacyjnie jak typowe zmywacze. Jeśli mamy jasny lakier to wystarczy po jednym płatku na rękę. Troszkę więcej ich zużyjemy jeśli musimy zmyć ciemny lakier i w dodatku nałożony grubą warstwą. Wtedy musimy się namęczyć również z pocieraniem, ponieważ nie wystarczy jedynie przyłożyć płatek do paznokcia i czekać aż lakier się rozpuści. 

Ogólnie zestaw oceniam średnio. Z pewnością przyda się w kryzysowych sytuacjach lub na wyjazdach. Sama pakuję go do podróżnej kosmetyczki. Obecnie można go spotkać w Biedronce za około 4 złote. Cena jest bardzo niska, więc nawet jeśli się nie sprawdzi to nie będzie to wielką szkodą. Dużym plusem jest to, że płatki w pojemniczkach nie wysychają. Jednak należy pamiętać, aby zawsze dokręcać słoiczki. Osobiście nie wiem czy kupiłabym go ponownie. 

Spotkałyście te produkty w swoich Biedronkach?

50 komentarzy:

  1. Mam zamiar kupić płatki do demakijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze takich płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam jednak czułam się średnio przekonana i nie kupiłam, może to i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go bo jakoś rzadko chodzę do biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także umknął :) Te do paznokci mimo wszystko bym kupiła i wypróbowała :)

      Usuń
  5. Widziałam ten zestaw, ale się nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę standardowe zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam z ciekawości jakiś czas temu i drugiego zestawu nie kupię - nawet za 4 zł :/ tragedii może nie ma, ale też odczuwam dyskomfort po zmyciu oczu a zmywacz radzi sobie dobrze tylko z odżywkami mlecznymi, zmywanie kolorowych lakierów to męczarnia :/ ale faktycznie nie wysychają mimo, że swoje otworzyłam gdzieś w grudniu
    a chusteczek to w ogóle nie używam

    OdpowiedzUsuń
  8. A za 4 złote to mogę kupić na czarną godzinę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam ciekawa tego zestawu :) Na wyjazd byłby w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. za taką formą demakijażu czy zmywana paznokci nie przepadam :/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie widzialam, biedronka się rozwija i zaskakuje ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i zakupię, cena jest niska. Mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, dopiero co byłam w Polsce i nie widziałam tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie możemy się przekonać do tego typu gotowych produktów. Wolimy standardowo wyposażyć się w naturalne mleczko do demakijażu, które już mamy sprawdzone oraz suche płatki kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam dziś w Biedronce a ich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam ten zestaw, ale jakoś mnie nie skusił.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nie widziałam... Ale chętnie wypróbuję :D nigdy nie miałam takich płatków.

    OdpowiedzUsuń
  18. widziałam je w Biedronce i może kupie gdyż idealne będę na wyjazdy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kuszą mnie :( kupuję duże butelki zmywacza Isana i schodzą mi jak woda , takim w płatku wiele bym nie zdziałała :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie kiedyś mama obdarowała takim zestawem. Nie bardzo przypadł mi do gustu. Tak jak piszesz, poszedł w kryzysowych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ich nie spotkałam :) ale myślę, że i tak bym ich nie wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że średniaczek, bo prezentuje się ślicznie i zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aa uwielbiam je! Moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie miałam zbyt wygórowanych oczekiwań do produktów z biedronki, jednak często pozytywnie mnie zaskakują :) niestety tych nie testowałam i dzięki Tobie chyba się nie skuszę :)
    Zapraszam do siebie fochzprzytupem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo nie spotkałam się z nim jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie spotkałam się z tymi produktami u mnie w biedronce ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniecznie muszę skoczyć do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o wygląda ciekawie, a powiem szczerze, że do tej pory nie zwróciłam na to uwagi u nas w biedrze, trzeba ten błąd naprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam ten zestaw w BIEDRONCE,ale jakoś specjalnie mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  30. nie widziałam go, ale w sumie nwolę wacik i tradycyjny zmywacz i płyn do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie widziałam tego zestawu w mojej Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  32. hej kochana!
    zaniedbałam cię troszkę i nie odwiedzałam twojego bloga, ale już wszystko nadrobiłam :*
    ogólnie lubię tę biedronkową serię BeBeauty i w sumie chętnie wypróbuje szczególnie te płatki do demakijażu
    Pozdrawiam x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja używam płatki do paznokci z niemieckiej firmy i są świetne. nie wróce już chyba do tradycyjnych zmywaczy :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam ten zestaw, ale jakoś nie zrobił na mnie wrażenia, ale może dlatego, że muszę uważać z demakijażem oczu, bo większość kosmetyków mnie szczypie

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam go u siebie, ale wtedy kosztował ok. 13 zł, więc przeszłam obok niego obojętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 13zł też bym przeszła obok ;P

      Usuń
  36. Nie widziałam, ale dziękuję za recenzję 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. W takim razie daruję sobie te płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zmywacz do pazurków może wypróbuję :) Co do produktów do twarzy nigdy nie kupiłam nic w biedronce i póki co nie mam zamiaru :) Mam już swoje ideały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chętnie spróbuję tych płatków ze zmywaczem, bo mam problem właśnie z suchymi skórkami. A płatki do demakijażu podrzucę mamie, bo ostatnio używam do tego tylko oleju kokosowego :P

    OdpowiedzUsuń
  40. płatki do paznokci fajne mogą być jak ktos ma suche skórki :) i fajna sprawa własnie na wyjazd :) widziałam je juz kilka razy ale jakos nie wzięłam a teraz znowu to ich nie ma :(
    podoba mi się u Ciebie:) więc OBSERWUJĘ
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak dla mnie takie płatki to szczyt lenistwa ;) Ale tak jak napisałaś: na wyjazdach produkt niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja w swojej Biedronce nie zwróciłam uwagi na te kosmetyki. Szkoda, że u Ciebie średnio się sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Moich mega wytuszowanych rzęs by nie domyły ;D tak czuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam ten zestaw ale jakoś mnie nie skusił :P

    OdpowiedzUsuń